Medi3 Ålesund

Sundgata 12A 6003 Ålesund

Siste vurderinger av Medi3 Ålesund

Forutinntatt

Angelika Sverdrup Skrevet

Brukt til parterapi som var katastrofalt for forholdet. Et mye bedre alternativ er Familievernkontoret. Menneskene her er mye flinkere til å lytte til begge parter og få nøstet opp i utfordringene.

Øyelokkoperasjon

Lege: Bjørn Tore Haga Skrevet

Opplevdes travel og ikke interessert i pasienten. Travel og hastverksjobb. Ujevnt resultat på øynene. Veldig skuffet, men gruer meg til å dra tilbake til samme lege.

stresset

Lege: Jon Ståle Ritland Skrevet

klassisk lege som bare roper neste og vil bli ferdig med deg fortest mulig, mulig han er lei av yrket eller har for mange pasienter.

Trygg, imøtekommende og fantastisk lege

Lege: Bjørn Tore Haga Skrevet

Jeg har i en toårsperiode vært til behandling for en stor knusningsskade i en tommel, hos Bjørn Tore Haga (først ved Haukeland universitetssjukehus og deretter ved Medi3 Ålesund). Det var ikke før jeg kom til han at jeg følte meg sett og forstått, jeg opplevde at han genuint var interessert i å hjelpe meg på mine premisser. Jeg har med Bjørn Tore vært gjennom to operasjoner, en i narkose og en uten. Sistnevnte er i og for seg skummelt nok, men Bjørn Tore er en svært dyktig og tillitsvekkende lege som gjorde at våken operasjon gikk kjempefint. I ettertid av timer og operasjoner har jeg blitt fulgt opp på en kjempegod måte. Han tok seg ALLTID god tid, svarte på alle spørsmål jeg hadde og har vært helt uvurderlig for min funksjon i dag. Jeg kan på det varmeste anbefale Bjørn Tore til alle andre som trenger hans hjelp. Jeg har aldri opplevd å bli tatt så på alvor som hos han.

Dyktig

Lege: Oddvar Sviggum Skrevet

Han er erfaren og dyktig, føler man er i gode hender her. Flink å forklare. Kan trygt anbefale han til andre

Dette er en Pluss-tjeneste.