Medi3 Ålesund

Sundgata 12A 6003 Ålesund

Siste vurderinger av Medi3 Ålesund

Dyktig

Lege: Oddvar Sviggum Skrevet

Denne gynekologen er svært dyktig. Man føler man er i gode hender hos han, og det er tydelig at han har lang erfaring og at han kan faget sitt godt. Jeg var først til en annen gynekolog som ikke kunne hjelpe meg, men da jeg dro til Oddvar Sviggum ble jeg kvitt problemet raskt.

Nedlatende og frekk

Lege: Oddvar Sviggum Skrevet

Gjorde de undersøkelsene han skulle, men hadde en ovenfra-og-ned-holdning, og hadde et nedlatende språk. Opplevdes rett og slett som hissig og frekk. Følte meg ikke tatt på alvor eller godt ivaretatt. Kommer dessverre til å måtte bytte gynekolog.

Nedlatende

Lege: Oddvar Sviggum Skrevet

Begge mine besøk hos Oddvar Sviggum har vært skuffende. Han oppførte seg nedlatende og uhøflig. Jeg følte at jeg fikk de undersøkelsene jeg skulle - men hele besøket gav meg likevel en dårlig smak i munnen. Han var veldig subjektiv når vi snakket om barn vs. ikke barn, og tok meg rett og slett ikke på alvor.

Vanskelig tilgjengelig.

Angelika Sverdrup Skrevet

Sympatisk og vennlig.

Vanskelig tilgjengelig.
Sækretærene gir ikke alltid tilbakemelding når de får akutt bekymringsmelding.

Tar ikke initiativ til henvendelser om pasientens behov for hjelp til primær-helseapparatet og skriver ikke brev om dette utenfor time der pas. er til stede.

Bør ta egne initiativ overfor pasienten for hjelp med å formidle informasjon videre.

Utrolig dyktig, proffesjonell og behagelig.

Lege: Oddvar Sviggum Skrevet

Jeg er svært fornøyd med mine besøk hos dr. Sviggum. Han har vært behjelpelig med livmorhalsprøve, vanlig kontroll og bytte av p-stav. Han er et behagelig menneske som tar en på alvor, er raskt og effektiv og har ikke lang ventetid. Opplever han som svært kunnskapsrik og erfaren inne sitt felt. Han jobber i Medi3 men har avtale med det offentlige. Derfor kurante priser. Anbefales.