Medi3 Ålesund

Sundgata 12A 6003 Ålesund

Siste vurderinger av Medi3 Ålesund

Særdeles kompetent, seriøs - og hyggelig kirurg !!!

Lege: Håvar Løseth Skrevet

En mer kompetent og hyggelig kirurg skal Du lete lenge etter; det er faktisk et privilegium å være pasient hos Håvar - ingen over og ingen ved siden.

Jeg er umåtelig fornøyd med operasjonen som ble gjennomført - og kan på det sterkeste anbefale denne kirurgen - enten operasjonen er kosmetisk eller av medisinske årsaker. Om jeg skal foreta kirurgiske inngrep på (d)et senere tidspunkt er Håvar et åpenbart - og kvalifisert - førstevalg.

Han har dertil en behagelig fremtoning og menneskelige kvaliteter - og en profesjonell og faglig tilnærming til oppgavene. Og han er definitivt en perfeksjonist med genuin interesse og lidenskap for sitt fagområde - og en person jeg har dyp og inderlig respekt for - som menneske og fagperson.

Hvis Du vil ha et optimalt resultat er Håvar den kompetansen Du søker.. Det er min entydige konklusjon - basert på min udelt positive erfaring.

Flink, lydhør og hjelpsom

Lege: Bjørn Tore Haga Skrevet

Den aller beste legen, har hjelpt meg flere ganger der andre har feilet! Mitt førstevalg! Anbefaler han på det sterkeste!

Veldig bra.

Lege: Jon Ståle Ritland Skrevet

Har vært på Medi 3 i Ålesund flere ganger. Jeg har vært veldig fornøyd. Dyktige leger. Rengjøringspersonalet skal også få skryt av meg. Det er veldig reint og fint der. Jeg anbefaler Medi 3.

God hjelp

Lege: Bjørn Tore Haga Skrevet

Jeg fikk fantastisk hjelp av denne legen. Utførte migreneoperasjon. Jeg skeptisk, men merker tydelig bedring i mine hodepiner.

Forutinntatt

Angelika Sverdrup Skrevet

Brukt til parterapi som var katastrofalt for forholdet. Et mye bedre alternativ er Familievernkontoret. Menneskene her er mye flinkere til å lytte til begge parter og få nøstet opp i utfordringene.