Medi3 Ålesund

Sundgata 12A 6003 Ålesund

Siste vurderinger av Medi3 Ålesund

En svært hyggelig og folkelig ekspert helt i toppen av sitt fagfelt

Lege: Håvar Løseth Skrevet

Jeg ble henvist til dr. Håvar Løseth på medi 3 etter et svært langt forløp andre steder i landet på ca. 6 år med mislykkede neseoperasjoner, herav både fjerning av nesemuslinger og skilleveggsoperasjon som resulterte i en kollapset nese, skjev skillevegg, sammenvoksinger i nesegangen og masse pusteplager.

- Heldigvis møtte jeg rett mann for jobben!

Jeg har aldri møtt en så hyggelig og folkelig mann som samtidig er SÅ dyktig i feltet sitt. Det sies at det ene går på bekostning av det andre, men i dr. Løseth sitt tilfelle får du både i pose og sekk.

Kontakten min med dr. Løseth startet i oktober 2020 og pågår fortsatt i skrivende stund. Han tok plagene mine svært alvorlig, og satte i gang for å fikse opp i overnevnte problemstillinger med første operasjon i mars 2021 hos medi 3.

I tillegg til denne operasjonen fikk jeg informasjon om at jeg mulig måtte ha en operasjon til, men at behandlingen som var nødvendig ikke var tilgjengelig på medi 3. Der mange andre ville ha kuttet kontakten eller henvist videre som kan føre til tap av informasjon og rot for pasienten, henviste Dr. Løseth meg til seg selv på sitt andre arbeidssted i Oslo som tilbydde nødvendig behandling. Dette sparte meg for både tid, kostnader og praktiske belastninger.

Operasjon nummer to hos dr. Løseth var av samme kvalitet som den første. Et fantastisk resultat og er veldig fornøyd med både det kosmetiske og funksjonelle. Han har bidratt til en DRASTISK økning for meg i livskvalitet.

Videre har dr. Løseth vært tilgjengelig til enhver tid for meg både før og i etterkant av operasjoner- noe jeg vil understreke at jeg aldri har verken opplevd eller hørt om at noen andre kirurger har gjort. Dette har jeg satt umåtelig stor pris på.

Ellers fremstår dr. Løseth som svært pedagogisk og lyttende. Han har en folkelig og behagelig måte å formidle informasjon på, både om hva som skal gjøres under operasjon og hva en kan forvente under tilhelingsprosessen. Denne væremåten har fått meg til å innse hvor dyktig denne mannen er i yrket sitt.

På bakgrunn av dette vil jeg da anbefale ALLE på det sterkeste å velge dr. Håvar Løseth som kirurg. Jeg kan igjen ikke understreke nok at jeg har aldri opplevd maken til god, profesjonell, kunnskapsbasert og ikke minst omsorgsfull behandling. 5 stjerner er ikke nok da denne kirurgen er i en helt egen klasse.

Menneskelig å hyggelig lege

Lege: Håvar Løseth Skrevet

Veldig fornøgd med hjelpa jeg har fått av dr. Løseth. Operasjon gikk veldig bra, å tiden etterpå har vært problemfri.

Særdeles kompetent, seriøs - og hyggelig kirurg !!!

Lege: Håvar Løseth Skrevet

En mer kompetent og hyggelig kirurg skal Du lete lenge etter; det er faktisk et privilegium å være pasient hos Håvar - ingen over og ingen ved siden.

Jeg er umåtelig fornøyd med operasjonen som ble gjennomført - og kan på det sterkeste anbefale denne kirurgen - enten operasjonen er kosmetisk eller av medisinske årsaker. Om jeg skal foreta kirurgiske inngrep på (d)et senere tidspunkt er Håvar et åpenbart - og kvalifisert - førstevalg.

Han har dertil en behagelig fremtoning og menneskelige kvaliteter - og en profesjonell og faglig tilnærming til oppgavene. Og han er definitivt en perfeksjonist med genuin interesse og lidenskap for sitt fagområde - og en person jeg har dyp og inderlig respekt for - som menneske og fagperson.

Hvis Du vil ha et optimalt resultat er Håvar den kompetansen Du søker.. Det er min entydige konklusjon - basert på min udelt positive erfaring.

Flink, lydhør og hjelpsom

Lege: Bjørn Tore Haga Skrevet

Den aller beste legen, har hjelpt meg flere ganger der andre har feilet! Mitt førstevalg! Anbefaler han på det sterkeste!

Veldig bra.

Lege: Jon Ståle Ritland Skrevet

Har vært på Medi 3 i Ålesund flere ganger. Jeg har vært veldig fornøyd. Dyktige leger. Rengjøringspersonalet skal også få skryt av meg. Det er veldig reint og fint der. Jeg anbefaler Medi 3.