Medi3 Ålesund

Sundgata 12A 6003 Ålesund

Siste vurderinger av Medi3 Ålesund

Trygg, imøtekommende og fantastisk lege

Lege: Bjørn Tore Haga Skrevet

Jeg har i en toårsperiode vært til behandling for en stor knusningsskade i en tommel, hos Bjørn Tore Haga (først ved Haukeland universitetssjukehus og deretter ved Medi3 Ålesund). Det var ikke før jeg kom til han at jeg følte meg sett og forstått, jeg opplevde at han genuint var interessert i å hjelpe meg på mine premisser. Jeg har med Bjørn Tore vært gjennom to operasjoner, en i narkose og en uten. Sistnevnte er i og for seg skummelt nok, men Bjørn Tore er en svært dyktig og tillitsvekkende lege som gjorde at våken operasjon gikk kjempefint. I ettertid av timer og operasjoner har jeg blitt fulgt opp på en kjempegod måte. Han tok seg ALLTID god tid, svarte på alle spørsmål jeg hadde og har vært helt uvurderlig for min funksjon i dag. Jeg kan på det varmeste anbefale Bjørn Tore til alle andre som trenger hans hjelp. Jeg har aldri opplevd å bli tatt så på alvor som hos han.

Dyktig

Lege: Oddvar Sviggum Skrevet

Han er erfaren og dyktig, føler man er i gode hender her. Flink å forklare. Kan trygt anbefale han til andre

Dyktig

Lege: Oddvar Sviggum Skrevet

Denne gynekologen er svært dyktig. Man føler man er i gode hender hos han, og det er tydelig at han har lang erfaring og at han kan faget sitt godt. Jeg var først til en annen gynekolog som ikke kunne hjelpe meg, men da jeg dro til Oddvar Sviggum ble jeg kvitt problemet raskt.

Nedlatende og frekk

Lege: Oddvar Sviggum Skrevet

Gjorde de undersøkelsene han skulle, men hadde en ovenfra-og-ned-holdning, og hadde et nedlatende språk. Opplevdes rett og slett som hissig og frekk. Følte meg ikke tatt på alvor eller godt ivaretatt. Kommer dessverre til å måtte bytte gynekolog.

Nedlatende

Lege: Oddvar Sviggum Skrevet

Begge mine besøk hos Oddvar Sviggum har vært skuffende. Han oppførte seg nedlatende og uhøflig. Jeg følte at jeg fikk de undersøkelsene jeg skulle - men hele besøket gav meg likevel en dårlig smak i munnen. Han var veldig subjektiv når vi snakket om barn vs. ikke barn, og tok meg rett og slett ikke på alvor.