Kiropraktorklinikken Horten Sykehus

Storgaten 61B 3182 Horten

Siste vurderinger av Kiropraktorklinikken Horten Sykehus

Dyktig i jobben

Kiropraktor: Marianne Myhre Sannes Skrevet

Marianne er en snill og sprudlende dame som virkelig brenner for jobben sin. Hun ser deg som en helhet og gjør det hun kan for å hjelpe. Hun er også kjempe flink med babyer og barn. Anbefaler henne på det varmeste.

Profesjonell, kunnskapsfull og hyggelig

Kiropraktor: Espen Ohren Skrevet

Alt med dette senteret er perfekt. Fra du kommer inn blir du tatt godt imot av resepsjonen. Espen tar seg god tid til hver enkelt, finner problemet og grunnen til problemet. Han er flink til å forklare underveis hva han gjør og hvorfor. Både jeg min kone og barn har vært her

Endelig hjelp.

Kiropraktor: Espen Ohren Skrevet

Lever med rester av en svulst i spinalkanalen og ble verre og verre pga. skjevbelastninger. Livskvalitet falt og mulighetene til fysisk aktivitet ble borte i betennelser i muskelfester og smerter. Ved et helt tilfeldig besøk hos Espen fikk jeg svarene som nevrokirurgene, nevrologene og fysioterapeutene ikke hadde gitt meg. Fra HC lappen til et nytt liv på et år pga. fagkunnskapen hans. Nå ligger HC lappen i skuffen og jeg er tilbake og bygger muskler.

Helt super!

Kiropraktor: Espen Ohren Skrevet

Utrolig dyktig mann! Ekstremt dyktig med små barn. Men har også vært super fornøyd når han har fått knekt opp meg.