Stasjonsgata Legekontor

Stasjonsgata 25 3300 Hokksund

Siste vurderinger av behandlere ved Stasjonsgata Legekontor

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Dana Andras Skrevet

Fokus på pas. Er en god lytter. Kommuniserer meget godt med meg som pasient. Klare tilbakemeldinger. Hun er løsningsorientert. Viser tydelig trygghet. Dette er en lege jeg definitivt kan anbefale.

Unik lege

Lege: Louise Henriette Kleven Skrevet

Jeg er så glad for å ha Louise som min fastlege. Hun bryr seg oppriktig og tar deg på alvor. Hun følger godt opp, til og med på kveldstid. Hun har vært en viktig person for meg i en vanskelig tid og jeg har full tillit til henne.

Utrygg og rotete

Lege: Dana Andras Skrevet

Stoler ikke på henne, oppfører som om pas er totalt uvitende i forhold til egen helse. Er mistenksom og tvilende, og overkjører pas egne tanker og følelser, lytter ikke, mest opptatt av å høre sin egen stemme. Hun er også overdrevet kunstig hyggelig, behandles som et barn, ingen tillit til henne, henviser for sent og til feil leger.

Fantastisk lehe

Lege: Stine Kirsch Warlo Skrevet

Tar seg bestandig tid og har åpen dør om det er noe.
Kommer på hjemmebesøk under pandemien, og hun bryr seg på ekte, også den mest positive person jeg kjenner, brukt henne som fastlege i over 20 år og ville aldri byttet.

Kunnskapsrik og dyktig lege

Lege: Hanne Gudrun Warlo Borgen Skrevet

Denne legen kan det meste. Og det hun ikke kan, lærer hun seg kjapt. Hanne er en utrolig dyktig og kunnskapsrik lege. Hun er trygg, lyttende og nysgjerrig. Hun tar seg alltid tid og tar ingenting for gitt. Hun sjekker alt nøye og er sikker på sin kunnskap. Aldri har jeg vært borti en lege som strekker seg så langt for pasientene sine. Hun har ventetid, men jeg ville ikke gått til noen andre.