Stasjonsgata Legekontor

Stasjonsgata 25 3300 Hokksund

Siste vurderinger av behandlere ved Stasjonsgata Legekontor

Kunnskapsrik

Lege: Louise Henriette Kleven Skrevet

Den best legen jeg har hvert hos noen gang. Her føler du deg virkelig ivaretatt..behagelig men allikevel ikke redd for å prøve nye ting. Heilt topp 🤩

Trygg og kunnskapsrik, veldig hyggelig lege.

Lege: Dana Andras Skrevet

Verdens beste lege!! Bestandig imøtekommende, og tar ting på alvor. Henviser raskt når det er nødvendig.
Tar seg bestandig god tid, og sjekker opp med spesialist hvis hun er i tvil.
Støttende og forståelsesfull hvis noe er vanskelig.
Skotselv legesenter er legesenteret man føler seg velkommen, i resepsjonen sitter dyktige og veldig hyggelige damer!!
Man må noen ganger vente en stund for å komme inn til Dana, men det er det verdt!!
Anbefaler virkelig Dana som lege!!

Dyktig

Lege: Hanne Gudrun Warlo Borgen Skrevet

Flott og dyktig lege som tar seg tid til deg og strekker seg langt for å hjelpe. Får time raskt og er enkelt å komme i kontakt med.

Dyktig og imøtekommende lege

Lege: Dana Andras Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Dana som fastlege. Hun har tatt både meg og min sønn på alvor og fulgt oss opp på en veldig god måte. Jeg opplever at vi alltid får den tiden vi trenger, selv om hun kan være forsinket og sikkert ha det stressende. Følger opp og tar oss virkelig på alvor. Flott med en lege som virkelig lytter og hører på pasientens mening.

Tilgjengelig, trygg

Lege: Stine Kirsch Warlo Skrevet

Hun kjenner pasientene sine godt, det er lett å åpne seg for henne og hun forklarer enkelt og forståelig. Full kontroll og følger deg hele veien. Føler at jeg har fått hjelpen jeg trenger når jeg har vært der.