Geithus Helsesenter

Telefonnummer32 78 10 3332 78 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Legekontoret 3360 Geithus

Siste vurderinger av Geithus Helsesenter

Stresset

Lege: Ghulam Khan Nabi Skrevet

Denne legen virker stresset og lite interessert i å høre hva pasienten har å si. Trekker slutning om diagnose før alle undersøkelser er gjort. Bruker kun halve konsultasjon tiden.

Svært kunnskapsrik.

Lege: Roald Martin Mikkelsen Skrevet

Hele familien har han som fastlege. Vi har alle våre ulike utfordringer. Vi opplever å bli tatt seriøst. Han er svært grundig, og hører godt etter det som blir sagt. Han ser helheter, lenge før vi selv gjør det, og henviser raskt vidre ved behov. Jeg er lite begeistret for tradisjonell medisin, og har flere ganger fått andre alternativer. Han har ett bredt kunnskapsfelt, som han er FLINK til å bruke. Beste legen ....han bytter vi aldri ut.

Både og

Lege: Ghulam Khan Nabi Skrevet

Jeg har hatt Ghulam som fastlege i en del år.
Jeg er spesielt fornøyd med at han satte seg godt inn i min situasjon, leser notater før jeg kommer, og var effektiv.
På dagligdagse legebehov, følte jeg meg helt trygg på at Ghulam ga meg rett behandling.
Kort ventetid - som regel samme dag, og han er i rute, slik at man ikke bruker mye tid på venterommet.
Jeg valgte likevel å bytte til en annen fastlege i samme kommune, primært fordi jeg følte at jeg måtte mase for å få behandling som andre spesialister hadde påpekt at jeg trenger.

Presisjons diagnostikk

Lege: Piotr Jan Margula Skrevet

Analyse av alle symptomer på sykdommen.
Høy personlig kultur. Veldig mye kunnskap. Mye tid brukt til diagnostikk. Holistisk tilnærming til pasienten.

Imøtekommende og trygg

Lege: Ghulam Khan Nabi Skrevet

I utgangspunktet var jeg en sunn 60-åring når jeg vinteren 2009 møtte min nye fastlege, Dr. Nabi. Riktignok var min energi en tid blitt dårligere. Allerede ved mitt første besøk tok min nye lege grep som førte til sykehussjekk og påfølgende operasjon. Legens årvåkenhet viste seg kritisk viktig, og hans oppfølging har i ettertid vært enestående. Min erfaring er at denne legen tar seg tid til både å lytte og forklare.
Kan anbefale Dr. Ghulam Khan Nabi på det varmeste