Geithus Helsesenter

Legekontoret 3360 Geithus

Siste vurderinger av Geithus Helsesenter

Lyttende og imøtekommende

Lege: Ghulam Khan Nabi Skrevet

Jeg byttet til Nabi etter å ha opplevd altfor lange ventetider hos tidligere fastlege. Opplevde også at oppsatte timer ble flyttet at annen dag pga. tidspress. Hos Nabi er det kort ventetid og legen opplever jeg som dyktig, interessert og en veldig god samtalepartner. Jeg som pasient forsøker å være tydelig, flink til å forklare og tenker at jeg må gi god informasjon for at han skal kunne bistå på best måte En super samtalepartner og dyktig lege!

Trygg ,kunskapsrik,og pålitelig.

Lege: Roald Martin Mikkelsen Skrevet

Må takke for mange virkelig trygge år som din pasient. Du er pliktoppfyllende,Dyktig ,utrolig god lytter, nøye og veldig pålitelig. Kjenner at jeg føler meg litt i vilrede nå som du har gått av.du hadde min fulle tillit og tro.
Men Mange Tusen takk dr. R. Mikkelsen.

Du vil bli savnet mvh
Til lykke inn i en ny epoke som pangsjonist. Håper du får mange fine og gode år.

Den beste av de beste!

Lege: Roald Martin Mikkelsen Skrevet

Faglig dyktig, vennlig, imøtekommende og meget effektiv, men absolutt ingen dott. Anbefales på det varmeste!

Stresset

Lege: Ghulam Khan Nabi Skrevet

Denne legen virker stresset og lite interessert i å høre hva pasienten har å si. Trekker slutning om diagnose før alle undersøkelser er gjort. Bruker kun halve konsultasjon tiden.

Svært kunnskapsrik.

Lege: Roald Martin Mikkelsen Skrevet

Hele familien har han som fastlege. Vi har alle våre ulike utfordringer. Vi opplever å bli tatt seriøst. Han er svært grundig, og hører godt etter det som blir sagt. Han ser helheter, lenge før vi selv gjør det, og henviser raskt vidre ved behov. Jeg er lite begeistret for tradisjonell medisin, og har flere ganger fått andre alternativer. Han har ett bredt kunnskapsfelt, som han er FLINK til å bruke. Beste legen ....han bytter vi aldri ut.