Geithus Helsesenter

Legekontoret 3360 Geithus

Siste vurderinger av Geithus Helsesenter

Hjertevarm lege

Lege: Piotr Jan Margula Skrevet

Veldig, veldig flink lege. Han lytter etter og vil gjøre det beste for å hjelpe - det virker som om han setter seg inn i situasjonen til pasienten, noe som er vet veldig stort pluss.
Han bruker god tid og har aldri fått en følelse av å bli avvist/ikke brukt tiden på, noe jeg derimot har opplevd hos min forrige fastlege.

Margula er den beste fastlegen jeg har hatt!

Fantastisk

Lege: Piotr Jan Margula Skrevet

Margula har vært fastlegen min hele livet, og jeg har ingenting vondt å si. Han er veldig tilstede med den pasienten han snakker med der og da, og han har glimt i øyet.

En flink lege som kan både sy deg sammen og være et medmenneske.

Trofast og ljoial lege som lytter på hva passienten sier

Lege: Piotr Jan Margula Skrevet

Han er en meget oppegående lege som lytter på hva passienten har på hjertet uten å avbryte og komme med egene konklusjoner som andre leger gjør,jeg har bare gode erfaringer med legen,han er effektiv . Dette er en lege det burde vært flere av.

Hyggelig, pedagogisk og effektiv

Lege: Ghulam Khan Nabi Skrevet

vi hadde vår datter til akutttime for å få bekreftet lymfeknuter. Han tok godt i mot oss, stilte gode og tydelige spørsmål. Tok seg god tid til å forklare hva dette var, hvordan det oppstod og visste illustrasjoner av kroppen for å forklare. Positiv opplevelse!

Dyktig og imøtekommende

Lege: Ghulam Khan Nabi Skrevet

Både ungene mine og jeg har fått god hjelp av Ghulam Khan Nabi i flere sammenhenger. Lytter og følger opp