Legesenteret Vikersund

Telefonnummer32 77 87 8032 77 87 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vikersundgata 11 3370 Vikersund

Siste vurderinger av Legesenteret Vikersund

Blir ikke tatt på alvor

Lege: Birgit Flattum Muggerud Skrevet

I stedet blir en stigmatisert og psykeliggjort. Travel lege som avspiser pasienter med å være blid. Ikke interessert i å finne årsaken, bare lindre symtomer. Styr unna.

Grundig, nysgjerrig og kunnskapsrik

Lege: Marianne Solheim Sandberg Skrevet

Man føler seg godt ivaretatt hos denne legen, hun tar ingen ting for gitt og er svært grundig. I tillegg er det en hyggelig personlighet som man blir positiv og motivert av å snakke med, veldig fornøyd!!

Varm og kunnskapsrik

Lege: Birgit Flattum Muggerud Skrevet

Muggerud er en fantastisk varm og dyktig lege. Hun søker gode løsninger på alle henvendelser jeg har hatt. Siden Birgit er en travel lege er der litt lang ventetid.

Flink

Lege: Marianne Solheim Sandberg Skrevet

Måtte ha en hastetime og da min lege ikke kunne fikk jeg Marianne. Det var en stor, men god, overraskelse. Hun er grundig og nøye og har tid til å lytte samt diskutere hva som kan gjøres. Følte meg godt ivaretatt og var trygg!

Kunnskapsrik og empatisk

Lege: Lars Sørumshagen Skrevet

Veldig flink lege, han er grundig og tar seg tid til å lytte. Han tar seg også tid til å skrive inn på pc'n for å dokumenter ( bra!) samtidig som han lytter, det er ikke ofte en lege kan gjøre 2 ting samtidig..hehe:-) En lege med masse empati. Og veldig dyktig, han undersøker hver minste lille ting veldig grundig og henviser videre hvis han føler et snev av tvil/usikkerhet ang diagnose.Jeg gruer meg til den dagen han velger å pensjonere seg, for bedre lege skal man lete lenge etter.