Kiropraktorgruppen Stovner

Stovner senter 7 0985 Oslo

Siste vurderinger av Kiropraktorgruppen Stovner

Flink og vennlig

Kiropraktor: Sze Yen Ho Skrevet

Jeg har vart hos henne flere ganger nå. Jeg sliter med vondt nakken og får ofte migrene . Behandlingen er vondt , men etter noen dager og flere behandlinger man føler seg som en ny menneske. Jeg er så takknemlig for at jeg fant henne. Hun er kjempe flink kiropraktor . Jeg tror jeg kommer til å bli fast pasient der ( smile ansikt )

Kjempe flink.

Kiropraktor: Sze Yen Ho Skrevet

Kjempe flink, vennlig og hyggelig.
Gir god behandling, føler meg mye bedre hver gang jeg får behandling hos SZe. Anbefaler 100%

Trygg og kunnskapsrik

Kiropraktor: Sze Yen Ho Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med kiropraktor Sze Yen Ho. Hun hjalp med smerter i ryggraden og naken, samt kom med gode råd og tips! Opplevde henne som svært profesjonell - kunnskapsrik og hyggelig! Anbefaler denne kiropraktoren på det varmeste og skal selv bare til henne i tilfelle smertene vender tilbake!

En redder i nøden

Kiropraktor: Sze Yen Ho Skrevet

Hyggelig og profesjonell . Kom til henne med noe som skulle vise seg å være en låsning i brystryggen . Utrolig smertefult. Behandlingen var vond , men veldig effektiv.Pgr av store smerter så hadde jeg store problemer med å puste normalt . Etter allerede første behandling så merket jeg stor bedring. Skal ha noen behandlinger til, så dette vil nok gå bra. Kan virkelig anbefale henne