Klinikk for Alle Hinna Helsepark

Jåttåvågveien 7 4020 Stavanger

Siste vurderinger av Klinikk for Alle Hinna Helsepark

Fantastisk

Kiropraktor: Morten Johan Jacobsen Skrevet

Han er utrolig hyggelig og ekte. Han er utrolig flink og genuint opptatt av pasientens beste. Virkelig flott person.

Dedikert, oppmerksom og ivaretakende

Kiropraktor: Line Pettersen Skrevet

Jeg tar av meg hatten fordi Line Pettersen har lagt ned et så grundig arbeide fra dag 1. Hun utnytter tiden veldig godt, får med seg hvordan kroppen min responderer og ivaretar meg gjennom behandlingen på en forbilledlig måte. Jeg får forklart det jeg trenger å forstå sånn at jeg hele tiden føler meg trygg og forstår hva som skjer. Topp rating herfra.

Den beste legen jeg har hatt

Kiropraktor: Morten Johan Jacobsen Skrevet

Morten har hjulpet meg i flere år med plagene som ikke kunne behandles av vanlig fastlege.
Jeg kan ikke uttale hvor fornøyd og takknemlig jeg er for all hjelp jeg har fått av han.
Har hatt plagene over lengre periode og kun hans metode og behandling hjalp og fikset! Jeg tror av og til han klarer det umulige :-)

Veldig fornøyd

Kiropraktor: Line Pettersen Skrevet

Dyktig kiropraktor, som tar deg på alvor. Lett å prate med, og tar seg god tid. Bruker sine medarbeidere som supplerende behandling, fysioterapeut og massør, som også er veldig flinke.

Veldig fornøyd :D

Kiropraktor: Line Pettersen Skrevet

Har slitt med betennelse i armene. Hun tok tak i dette med en gang og hun er omsorgsfull og en menneksekjenner. Hun hører på pasienten og ikke bare "durer" på slik andre gjør. Flink å ta vare på pasientene og henviser videre til fysio ved behov :D