Hinna Helsepark

Jåttåvågveien 7 4020 Stavanger

Siste vurderinger av Hinna Helsepark

Den beste legen jeg har hatt

Kiropraktor: Morten Johan Jacobsen Skrevet

Morten har hjulpet meg i flere år med plagene som ikke kunne behandles av vanlig fastlege.
Jeg kan ikke uttale hvor fornøyd og takknemlig jeg er for all hjelp jeg har fått av han.
Har hatt plagene over lengre periode og kun hans metode og behandling hjalp og fikset! Jeg tror av og til han klarer det umulige :-)

Veldig fornøyd

Kiropraktor: Line Pettersen Skrevet

Dyktig kiropraktor, som tar deg på alvor. Lett å prate med, og tar seg god tid. Bruker sine medarbeidere som supplerende behandling, fysioterapeut og massør, som også er veldig flinke.

Veldig fornøyd :D

Kiropraktor: Line Pettersen Skrevet

Har slitt med betennelse i armene. Hun tok tak i dette med en gang og hun er omsorgsfull og en menneksekjenner. Hun hører på pasienten og ikke bare "durer" på slik andre gjør. Flink å ta vare på pasientene og henviser videre til fysio ved behov :D

Kiropraktor med mere

Kiropraktor: Morten Johan Jacobsen Skrevet

Alltid en fornøyelse å komme til behandling hos Morten Johan. God service og godt humør bestandig. Han er veldig opptatt av å finne underliggende grunn til problemet og ikke bare behandle symptomer. Flink med nåler. Anbefales.

Fantastisk flink kiropraktor

Kiropraktor: Morten Johan Jacobsen Skrevet

Dette er en flink og veldig dyktig kiropraktor, som bryr seg om hver enkelt individ. Han er genuint opptatt av å yte deg den beste servicen og å hjelpe deg. Han kan mye mer enn bare kiropraktikk, ser mennesket bak problemene. Flink til å lytte! Er alltid i godt humør.