Bekkestua Kiropraktikk og helse

Gamle Ringeriksvei 31 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av Bekkestua Kiropraktikk og helse

Dyktig Kiropraktor

Kiropraktor: Jack William Johnsen Skrevet

Jack er veldig trygg, imøtekommende og profesjonell.

Tidligere hadde jeg mye plager i korsryggen og nakken. Det er mye bedre nå. Anbefales!

Lite troverdig

Kiropraktor: Jack William Johnsen Skrevet

Kom til klinikken med vond nakke, men fikk isteden "påvist" at det ene benet mitt var lengre enn det andre, og at jeg måtte ha mye behandlinger framover.

Svært høy faglig kompetanse, og dyktighet i sitt fagfelt

Kiropraktor: Karl Henrik Jaeger Skrevet

Under konsultasjonen ble jeg virkelig lyttet til da jeg forklarte min helsetilstand til Henrik J. Den kliniske undersøkelsen brukte han god tid på, dobbelt og trippel-sjekket at motoriske funksjon var god, og noterte alle avvik og potensielle avvik. Jeg følte ganske raskt her at behandleren var høyest interessert i å forstå min bevegelsesfunksjon, og hvor problemene satt. Dette stemte etter flere behandlinger. Han er utstyrt med røntgenmaskin, og tok 2 bilder av min rygg, og fant bla. en sjevhet i søylen som verken fastlege, Bærum sykehu, andre kiropraktorer, eller volvat har klart å finne.
Flott oppfølging - god dialog og tilpasser behandling etter behov, gir god veiledning på selvhjelp.

Ingen annen kiropraktor får røre (ødelegge) min rygg. Henrik J. er den enste som har klart å bygge den opp den frisk og sterk igjen.
Kan også nevne at Henrik presser lett på ledd, hvor de fleste andre kiropraktorer oppleves som langt mer brutale med sine manipuleringmetoder, som lett gir smertefulle bivirkninger.

Endelig ble jeg kvitt hodepine jeg har slitt med i 16 år, som ingen annen kunne kurere.
Har anbefalt mange denne behandleren, og alle har sakt de fikk et bedre liv etter behandling hos han.

Anbefales!

Svært dyktig

Kiropraktor: Jack William Johnsen Skrevet

Jack Johnsen gjorde underverker på min sønn, som fikk hard medfart under fødsel. Han klarte ikke løfte hodet, i tillegg fikk han kolikk. Behandlingen startet da han var ca 5-6 uker gammel. Etter noen få behandlinger var både kolikken borte og sønnen min klarte å løfte hodet.
Jack Johnsen hadde også godt baby-tekke og forklarte hva han skulle gjøre, noe som beroliget meg (kan virke skremmende på en nybakt mamma å se en kiropraktor "gå løs" på babyen).
Anbefaler denne kiropraktoren.

Fantastisk!

Kiropraktor: Karl Henrik Jaeger Skrevet

Meget dyktig. "Reddet livet mitt" da jeg hadde store smerter etter prolaps og diverse annet. Hadde på forhånd vært hos flere leger, fysioterapeut, manuellterapeut og osteopat...uten å få hjelp!

Hos Karl Henrik fikk jeg endelig røntgen, henvisning til MR og endelig riktig behandling utifra riktig "diagnose". God kiropraktor! Anbefales!