Vikersund Klinikk

Telefonnummer32 78 66 5532 78 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Badeveien 1 3370 Vikersund

Siste vurderinger av Vikersund Klinikk

Ikke fornøyd

Lege: Jeanette Margareta Larsson Skrevet

Syns jeg ble lite sett av henne og syns ikke hun så mine behov. Hun er sikkert veldig flink, men vi passet ikke sammen.

Meget dyktig

Lege: Jeanette Margareta Larsson Skrevet

En lege som virkelig har kunnskap og empati. Terningkast 6, jeg føler jeg blir sett og hørt. Hun tar sitt yrke særdeles profesjonelt. Glad det fortsatt finnes slike leger.

Merkelig lege!

Lege: Pål Steiran Skrevet

Jeg blir usikker på legen. Han ser på meg litt rart, og stresser veldig mye. Har liten tid, er en ny lege for meg. Virker dominerende. Han er arrogant, sitter bare og skriver, før han ser opp og flirer. Det er nok ikke en lege som forstår unge kvinner. Det eneste bra var at jeg fikk time fort. Skygg unna. Guffen type.

Saklig og effektiv med et "lurt smil" :)

Lege: Pål Steiran Skrevet

Jeg oppfatter han som profesjonell og seriøs. Jeg har full tillit til Pål og de vurderingene han tar. Han framstår som faglig dyktig. Han er saklig og effektiv. Han er lett å snakke med og har ofte et lurt smil om munnen.

Dyktig å tilitsfull

Lege: Rune Varild Skrevet

Min tidligere lege tok ikke engang blodtrykket mitt enda jeg bestilte time nettopp for dette. Men
Dr varild tok seg god tid å hørte på det jeg hadde å si. Han tok blodtrykk å lyttet på meg. Følte meg trygg å godt ivaretatt. Sekretærer var blide å hyggelige. Så de som sier noe annet bør kansje gå litt i seg selv.