Skedsmokorset Legesenter

Furuveien 1
2020 Skedsmokorset

Furuveien 1 2020 Skedsmokorset

Siste vurderinger av Skedsmokorset Legesenter

EN av de beste legene jeg har hatt.

Lege: Jan Anders Eriksson Skrevet

Gikk til Jan Anders Eriksson i 5-6 år, og han er rett og slett herlig. Jeg merket at han genuint brydde seg om meg (jeg har hatt en del trøbbel med illegale rusmidler) og han ønnsket meg virkleig alt godt, og gjorde det han kunne for at jeg skulle få den hjelpen jeg trengte. Han er heller ikke redd for å si ting som det er, noe som fikk meg til å innse at å slutte med det jeg dreiv med var eneste utvei. Fabelaktig lege, og menneske. Anbefales på det varmeste.

Den beste fastlegen

Lege: Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i mange år og har alltid vært fornøyd. Det er litt langt ventetid for å få time hos henne, men hver gang jeg er hos en vikarlege forstår jeg hvor bra Mahsa egentlig er. Hun vet om alle mine sykdommer og jeg stoler på henne.

Dyktig lege

Lege: Per Hofset Skrevet

Har hatt Hofset som fastlege til meg og barna i flere år nå. Er veldig fornøyd. Det er ofte litt venting før vi kommer inn, men da har han også tilstrekkelig tid til å høre på meg/oss når vi kommer inn. Opplever han som faglig sterk, interessert og hyggelig. Har flyttet til en annen kommune, men kjører til Skedsmokorset ved behov for lege da jeg ikke vil bytte til en annen lege.

Svært dyktig lege.

Lege: Jan Anders Eriksson Skrevet

Tar seg tid til å forstå og hjelpe på en profesjonell og empatisk måte. Grundige vurderinger som har gitt meg og min familie stor hjelp.

Dyktig lege

Lege: Per Hofset Skrevet

Dyktig lege som tar seg tid til pasienten. Vært hos han med noen problemer og han har klart å diagnostisere problemet hver gang. Henviser til gode spesialister dersom det trengs. Som fler nevner er det en del forsinkelser selv om man har avtalt time, men opplever det samme fler steder. Alt i alt er jeg veldig fornøyd! -mann 27