Skedsmokorset Legesenter

Furuveien 1 2020 Skedsmokorset

Siste vurderinger av Skedsmokorset Legesenter

Saboterte for uføreforsikring

Lege: Per Hofset Skrevet

Jeg var hos ham og fikk en 4 dagers sykmelding da jeg ble dumpet av kjæresten. Dette fikk en kode som depresjon eller noe. Jeg kunne tatt dette på egenmelding, men gikk til lege for å ha en mer seriøs sykmelding å gi til jobben. Da jeg senere søkte om uføreforsikring, skrev Hofset et brev til forsikringsselskapet om at jeg hadde vært sykmeldt pga psykisk sykdom / depresjon, og jeg ble nektet uføreforsikring. Dette er absurd, men klage til forsikringsselskap førte ikke frem. Takk skal du ha!

Lyttende, flink og empatisk lege!

Lege: Anton Friedrich Wehinger Skrevet

Er veldig fornøyd med denne legen! Han er veldig imøtekommende og behagelig å snakke med. Han lytter og følger med på hva du sier.
Han gjør undersøkelser og henviser om nødvendig. Han er en lege som tar deg på alvor.
Opplever at han både er flink på et menneskelig plan når det kommer til kommunikasjon og samtale, såvel som medisinsk.
Kan anbefale Wehinger!

Litt hektisk opplevelse

Lege: Magdalene Villar Liberg Skrevet

Jeg har hatt Liberg som fastlege i 8 år nå. Litt tilfeldig valg av fastlege en gang i tiden, og jeg har nesten ikke møtt henne på disse 8 årene, både fordi jeg er sjelden hos legen og fordi hun har vikar ganske ofte. Kommer akkurat tilbake fra et hastig legebesøk, hvor jeg opplever at Liberg ikke hadde ordentlig tid til meg, hun lyttet ikke godt nok og var ikke tilstrekkelig interessert i min situasjon. Hastige svar på mine spørsmål (de jeg rakk å stille) og så "swusjh" ut igjen.

Bytter fastlege nå og er veldig glad for at jeg fant denne siden hvor jeg kan lese andre pasienters vurderinger av sin fastlege.

EN av de beste legene jeg har hatt.

Lege: Jan Anders Eriksson Skrevet

Gikk til Jan Anders Eriksson i 5-6 år, og han er rett og slett herlig. Jeg merket at han genuint brydde seg om meg (jeg har hatt en del trøbbel med illegale rusmidler) og han ønnsket meg virkleig alt godt, og gjorde det han kunne for at jeg skulle få den hjelpen jeg trengte. Han er heller ikke redd for å si ting som det er, noe som fikk meg til å innse at å slutte med det jeg dreiv med var eneste utvei. Fabelaktig lege, og menneske. Anbefales på det varmeste.

Den beste fastlegen

Lege: Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i mange år og har alltid vært fornøyd. Det er litt langt ventetid for å få time hos henne, men hver gang jeg er hos en vikarlege forstår jeg hvor bra Mahsa egentlig er. Hun vet om alle mine sykdommer og jeg stoler på henne.