Skedsmokorset Legesenter

Furuveien 1 2020 Skedsmokorset

Siste vurderinger av Skedsmokorset Legesenter

Litt hektisk opplevelse

Lege: Magdalene Villar Liberg Skrevet

Jeg har hatt Liberg som fastlege i 8 år nå. Litt tilfeldig valg av fastlege en gang i tiden, og jeg har nesten ikke møtt henne på disse 8 årene, både fordi jeg er sjelden hos legen og fordi hun har vikar ganske ofte. Kommer akkurat tilbake fra et hastig legebesøk, hvor jeg opplever at Liberg ikke hadde ordentlig tid til meg, hun lyttet ikke godt nok og var ikke tilstrekkelig interessert i min situasjon. Hastige svar på mine spørsmål (de jeg rakk å stille) og så "swusjh" ut igjen.

Bytter fastlege nå og er veldig glad for at jeg fant denne siden hvor jeg kan lese andre pasienters vurderinger av sin fastlege.

EN av de beste legene jeg har hatt.

Lege: Jan Anders Eriksson Skrevet

Gikk til Jan Anders Eriksson i 5-6 år, og han er rett og slett herlig. Jeg merket at han genuint brydde seg om meg (jeg har hatt en del trøbbel med illegale rusmidler) og han ønnsket meg virkleig alt godt, og gjorde det han kunne for at jeg skulle få den hjelpen jeg trengte. Han er heller ikke redd for å si ting som det er, noe som fikk meg til å innse at å slutte med det jeg dreiv med var eneste utvei. Fabelaktig lege, og menneske. Anbefales på det varmeste.

Den beste fastlegen

Lege: Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i mange år og har alltid vært fornøyd. Det er litt langt ventetid for å få time hos henne, men hver gang jeg er hos en vikarlege forstår jeg hvor bra Mahsa egentlig er. Hun vet om alle mine sykdommer og jeg stoler på henne.

Dyktig lege

Lege: Per Hofset Skrevet

Har hatt Hofset som fastlege til meg og barna i flere år nå. Er veldig fornøyd. Det er ofte litt venting før vi kommer inn, men da har han også tilstrekkelig tid til å høre på meg/oss når vi kommer inn. Opplever han som faglig sterk, interessert og hyggelig. Har flyttet til en annen kommune, men kjører til Skedsmokorset ved behov for lege da jeg ikke vil bytte til en annen lege.

Svært dyktig lege.

Lege: Jan Anders Eriksson Skrevet

Tar seg tid til å forstå og hjelpe på en profesjonell og empatisk måte. Grundige vurderinger som har gitt meg og min familie stor hjelp.