Skedsmokorset Legesenter

Tlf: 64 83 86 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Skedsmokorset Legesenter

Saboterte for uføreforsikring

Lege: Per Hofset Skrevet

Jeg var hos ham og fikk en 4 dagers sykmelding da jeg ble dumpet av kjæresten. Dette fikk en kode som depresjon eller noe. Jeg kunne tatt dette på egenmelding, men gikk til lege for å ha en mer seriøs sykmelding å gi til jobben. Da jeg senere søkte om uføreforsikring, skrev Hofset et brev til forsikringsselskapet om at jeg hadde vært sykmeldt pga psykisk sykdom / depresjon, og jeg ble nektet uføreforsikring. Dette er absurd, men klage til forsikringsselskap førte ikke frem. Takk skal du ha!

Lyttende, flink og empatisk lege!

Lege: Anton Friedrich Wehinger Skrevet

Er veldig fornøyd med denne legen! Han er veldig imøtekommende og behagelig å snakke med. Han lytter og følger med på hva du sier.
Han gjør undersøkelser og henviser om nødvendig. Han er en lege som tar deg på alvor.
Opplever at han både er flink på et menneskelig plan når det kommer til kommunikasjon og samtale, såvel som medisinsk.
Kan anbefale Wehinger!

Litt hektisk opplevelse

Lege: Magdalene Villar Liberg Skrevet

Jeg har hatt Liberg som fastlege i 8 år nå. Litt tilfeldig valg av fastlege en gang i tiden, og jeg har nesten ikke møtt henne på disse 8 årene, både fordi jeg er sjelden hos legen og fordi hun har vikar ganske ofte. Kommer akkurat tilbake fra et hastig legebesøk, hvor jeg opplever at Liberg ikke hadde ordentlig tid til meg, hun lyttet ikke godt nok og var ikke tilstrekkelig interessert i min situasjon. Hastige svar på mine spørsmål (de jeg rakk å stille) og så "swusjh" ut igjen.

Bytter fastlege nå og er veldig glad for at jeg fant denne siden hvor jeg kan lese andre pasienters vurderinger av sin fastlege.

EN av de beste legene jeg har hatt.

Lege: Jan Anders Eriksson Skrevet

Gikk til Jan Anders Eriksson i 5-6 år, og han er rett og slett herlig. Jeg merket at han genuint brydde seg om meg (jeg har hatt en del trøbbel med illegale rusmidler) og han ønnsket meg virkleig alt godt, og gjorde det han kunne for at jeg skulle få den hjelpen jeg trengte. Han er heller ikke redd for å si ting som det er, noe som fikk meg til å innse at å slutte med det jeg dreiv med var eneste utvei. Fabelaktig lege, og menneske. Anbefales på det varmeste.

Den beste fastlegen

Lege: Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i mange år og har alltid vært fornøyd. Det er litt langt ventetid for å få time hos henne, men hver gang jeg er hos en vikarlege forstår jeg hvor bra Mahsa egentlig er. Hun vet om alle mine sykdommer og jeg stoler på henne.

Dyktig lege

Lege: Per Hofset Skrevet

Har hatt Hofset som fastlege til meg og barna i flere år nå. Er veldig fornøyd. Det er ofte litt venting før vi kommer inn, men da har han også tilstrekkelig tid til å høre på meg/oss når vi kommer inn. Opplever han som faglig sterk, interessert og hyggelig. Har flyttet til en annen kommune, men kjører til Skedsmokorset ved behov for lege da jeg ikke vil bytte til en annen lege.

Svært dyktig lege.

Lege: Jan Anders Eriksson Skrevet

Tar seg tid til å forstå og hjelpe på en profesjonell og empatisk måte. Grundige vurderinger som har gitt meg og min familie stor hjelp.

Dyktig lege

Lege: Per Hofset Skrevet

Dyktig lege som tar seg tid til pasienten. Vært hos han med noen problemer og han har klart å diagnostisere problemet hver gang. Henviser til gode spesialister dersom det trengs. Som fler nevner er det en del forsinkelser selv om man har avtalt time, men opplever det samme fler steder. Alt i alt er jeg veldig fornøyd! -mann 27

Empatisk og dyktig lege.

Lege: Liv Røst Hagen Skrevet

Har hatt Liv Røst Hagen som lege i maaaaaange år og er kjempe fornøyd . Hun er grundig og du blir tatt på alvor så jeg føler meg trygg og godt ivaretatt.👍😀

Fastlehe

Lege: Per Hofset Skrevet

Min fastlege lytter, men følger dårlig opp. Overholder sjelden tiden av når legetimen begynner mellom 20-40 min forskinket.

Dyktig

Lege: Anton Friedrich Wehinger Skrevet

God samarbeid med andre leger, veldig oppmerksomt, høflig, gode diagnoser, akkurat riktig distans til pasienten.

Meget omsorgsfull og målrettet fastlege.

Lege: Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh Skrevet

Jeg har hatt alvorlige problemer med helse i mange år. Jeg har aldri blitt møtt med så god oppfølging fra andre fastleger før. Jeg opplever nok at Mahsa, som andre, kan og må være effektiv, men hun later i alle fall til å ha meg som klient, i fokus. Jeg føler meg langt mer forstått enn jeg selv tillater meg. Jeg tar som oftest ansvar for alt mitt, også sykdom, hvilket jeg tror er vårt eget ansvar først og fremst.

Jeg er sjokkert over de verste kritikkene jeg finner om henne her, og mener det må bero på klientens eget ansvar også. Vi kan ikke forvente at leger skal kurere alt. Det er vår plikt å tilrettelegge for god helse i vårt eget hjem. Det er ikke min oppfatning at Mahsa kunne være kald eller uengasjert. Tvert imot. Men leger kan ikke redde mennesker fra seg selv, men kun støtte etter beste evne.

Jeg er opptatt av alternative metoder til legevitenskapens latterlige hegemoni, uten å ta noe for gitt der også, Mahsa har aldri kranglet med meg om slikt. Hun er legeutdannet og forholder seg til det. Men hun respekterer og støtter meg etter beste evne.

Jeg oppfatter Mahsa som en kunnskapsrik, og samvittighetsfull lege, som gjør en så god jobb som hun kan for meg som pasient. Og jeg anbefaler henne til alle som mener at de selv har det største ansvaret for sin egen helse.

Tusen Takk Mahsa.

Maksimalt usympatisk og kald, blir helt fryst ut jeg

Lege: Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh Skrevet

Ikke aner jeg hvor jeg skal starte, sitter her men full forvirring og masse tanker, skulle ønske mennesker kunne bruke det de har mellom ørene til det den er ment for å bruke til!
Har vært hos henne i forbindelse med utslett på kropper til barnet vårt helt siden han ble født, har faktisk vært der flere ganger ukentlig og mange mange morgener til sammen, både på hastetimer og ikke minst utredningstimer, helt siden han ble født og idsg er han nesten et og et halvt år! Han har lenge slitt med utslett og klødd seg til tider så han blør så mye kløe og plager har han hatt som følge av dette utslettet. Hver gang vi har vært hos denne kalde fruen her har hun sittet med kaffekoppen i hånda og funnet på 100 historier om hva det lang være gitt oss til sammen reseptbelagte og reseptfrie totalt over 20 slaver og kremer som vi har brukt som selvfølgelig ikke har funket en eneste gang, etter skikkelige diskusjoner fill vi hu endelig til å "sende henvisning" til hudspesialist i oktober, det gjorde hun da ifølge henne med en gang, fordi vi hadde vært flere ganger i forkant av dette på legevakten med disse plagene, hos helsesøster, hos Volvat osv men alle ba oss be fastlegen sende henvisningen, etter det har vi hvert hos henne utallige ganger og hun har sagt ja henvisningen er sendt og den skal behandles før hudlegen gir dere beskjed om når dere kan komme, attpåtil alt dette fikk barnet ørebetennelse 4 ganger rett etter hverandre barnet skriker hyler og sover aldri på natta drar seg i øret og har hatt det takket være henne helt jævlig! Vi fikk pencelin og det var det!

Denne gangen så gadd vi ikke mer!
Hun kjørte samme løpet som sist
Sa henvisningen for utslettet har vært der i 5 måneder så dere blir innkalt snart og her er antibiotika for ørebetennelsen!
Da sa vi nei det går ikke mer, og ba om henvisning til øre nese hals spesialist for ørebetennelsen og ba om telefon nummeret til hudlegen!
Dagen etter ringer vi drit, øre nese hals avdelingen sier drikke har motatt henvisningen og hudspesialisten sier de aldri mottok henvisning i oktober men den kom nemlig inn for en dag siden, og det også feil henvisning hun hadde sendt ø-n-h henvisning til hudlegen og nå blir det flere nye måneder med venting! Jeg blir helt satt ut av sånne leger helt ærlig blir så skuffa at jeg bare brekker i ett

Uholdbart

Lege: Per Hofset Skrevet

Man skal ikke måtte vente fra 20 min og utover når man har første legetime. Det er faktisk uholdbart!
Jeg har hatt han som lege fra jeg ble født og frem til 2013, da kunne jeg selv ta valget med å bytte fastlege. Har ikke følt meg møtt og respektert de få møtene vi har hatt!! Anbefaler han ikke til noen bekjente.

Den mest HÅPLØSE LEGEN!

Lege: Magdalene Villar Liberg Skrevet

Denne legen er ubeskrivelig hyggelig i starten og dette varer helt til du begynner å føle deg litt dårlig. Da viser hun sin sanne ansikt.
- Hun ser gjerne ned på deg og det forteller hun med glede.
- Hun vil ikke høre problemet alltid, men heller har alltid sine egne konklusjoner.
- Etter 3 mnd. behandling hos henne for mine smerter i lungene havnet jeg hos legevakten som lurte på hvem min fastlege var og hva slags jobb hun har gjort ifbm med mine smerter. Lungene mine var helt tette, mens Magdalene Vilar Liberg sa at alt var bra og hun kunne ikke forstå hvorfor jeg hadde vondt i lungene i 30 årsalderen. Hun ba meg heller begynne å trene siden hun følte jeg var overvektig og derfor hadde jeg smerter etter hennes mening. Jeg opplyste henne da om at jeg var 190 høy og veide 103 kg, altså MAX 13 kg for mye!!!
- Dama er virkelig gal når du trenger henne mest.
- UNNGÅ henne og det mener jeg virkelig!!!
- Blir kvitt deg innen 10 min med mindre du bestiller en dobbeltime og dermed også betaler dobbelt.

Burde ikke være fastlege

Lege: Magdalene Villar Liberg Skrevet

Nesten aldri tilstede. Følger ALDRI opp. Gir feil info om medesin to ganger. Følger ikke opp med å sende resept til Apotek. Har kjempefine vikarer så det er ok at hun er borte. Har hatt henne som fastlege i mange år, hun har aldri vist omtanke eller foreslått hjelp eller løsninger.

Flink lege

Lege: Anton Friedrich Wehinger Skrevet

En hyggelig mann, som har litt for mye å gjøre. Han kan ha en tendens til å se for mye på skjermen sin når jeg prater/forteller, men ellers så er jeg fornøyd.

På tide å bytte lege

Lege: Per Hofset Skrevet

Jeg har tidligere gitt gode vurderinger av fastlegen, men kan ikke lengre stå inne for dette. Det er uholdbart å sitte på venterommet i 30 - 50 minutter, til tross for at jeg har timeavtale. Dette er uten unntak et problem. Aldri presis med andre ord.
Når du ført har kommet inn, opplever jeg ikke lengre å bli tatt på alvor. Mine problemer bagatelliseres og overses. Jeg syntes heller ikke legens forslag til behandling mv. harmoniserer med mitt behov eller mine forventninger.
Henvisninger og rekvisisjoner tar lang tid, fryktelig lang tid. Det skal vise seg at fire uker fort blir til fem...

Ble ikke tatt på alvor ...

Lege: Liv Røst Hagen Skrevet

Har hatt Røst-Hagen som fastlege i mange år, men har i enkelte tilfeller hatt problemer med å bli tatt på alvor. Har nå skiftet fastlege.

Anbefales ikke!!

Lege: Anton Friedrich Wehinger Skrevet

Opplever at legen ikke følger opp prøvesvar, viser interesse eller er til å stole på.
Dårlig kommunikasjon og arrogant holdning opplever jeg ved konsultasjon.
Det er bra at han er lett å få time hos!!! Legekontoret har bra service.
Etter 8 år er vi i familien ferdig med denne legen.