Sande Legesenter

Revåveien 18 3070 Sande i Vestfold

Siste vurderinger av Sande Legesenter

Meget flink lege

Lege: Ali-Reza Akhbarati Rad Skrevet

En lege til å stole fult og helt på. Kommer med raske svar under konsultasjon, gir råd og veiledning om det trengs. God til å lytte, og gir trygghet tilbake. Meget godt fornøyd med min fastlege, og jeg kan anbefale han på det beste.

Dårlig oppfølging og ingen tilbakemelding

Lege: Abdul-Madjid Abdaly Skrevet

Har hatt denne legen i nesten tre år og er enormt skuffet. Ofte må man vente over en time og gjerne nesten to før man kommer inn. Rask å henvise, men følger ikke opp henvisningene. Veldig vanskelig å komme i kontakt med og ringer ALDRI opp når man har tatt kontakt med legesenteret. Virker uinteressert og uengasjert i pasientene sine.
Når legen er forsinket, noe han alltid er, får man ingen beskjed om dette når man kommer eller i løpet av ventetiden. Hadde vært greit å vite når man melder seg ved ankomst hvor mye legen ca er forsinket. Ikke greit å måtte sette av mange timer til venting for en legetime.

Har god tid til pasienten

Lege: Abdul-Madjid Abdaly Skrevet

Virker som han ikke setter seg inn i diagnose og evt riktig behandling. Og ikke så villig til og undersøke mer.
Lettvint med medisinering. Reumatisme.

Ofte 1time venting

Tar ikke på pasienter

Lege: Ali-Reza Akhbarati Rad Skrevet

Hadde senebetennelse i albue og slimpose betennelse i skulder. Han tar ikke på pasienter for og undersøke. Kun piller. Jeg byttet fastlege

Min lege

Lege: Tristan Duc Vo Tran Skrevet

Denne legen er fantastisk! Han tar seg god tid (så langt det lar seg gjøre) uten å stresse! Har man reelle problemer tar han deg på fult alvor! Han er også lege til mine barn. Han bryr seg og tar deg inn etter stenge tid om det er behov for det! Det alle sier om ventetid er dessverre ikke hans feil. Dette legekontoret er det beste i Sande og de har dessverre for mange pasienter. Men legene er virkelig dyktige!!