Sande Legesenter

Telefonnummer33 78 58 3033 78 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Revåveien 18 3070 Sande i Vestfold

Siste vurderinger av Sande Legesenter

Har god tid til pasienten

Lege: Abdul-Madjid Abdaly Skrevet

Virker som han ikke setter seg inn i diagnose og evt riktig behandling. Og ikke så villig til og undersøke mer.
Lettvint med medisinering. Reumatisme.

Ofte 1time venting

Tar ikke på pasienter

Lege: Ali-Reza Akhbarati Rad Skrevet

Hadde senebetennelse i albue og slimpose betennelse i skulder. Han tar ikke på pasienter for og undersøke. Kun piller. Jeg byttet fastlege

Meget dyktig lege

Lege: Ali-Reza Akhbarati Rad Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min. Han er kunnskapsrik,og han er en meget dyktig lege. Jeg føler meg trygg og godt ivaretatt. Han lytter til det jeg sier, og han har raske svar og løsninger. Veldig flink til å komme med gode råd, og han er flink til å følge opp og virker godt forberedt til timen. Han er engasjert og gjør en meget god jobb. Jeg anbefaler han som fastlege!

Faglig dyktig

Lege: Abdul-Madjid Abdaly Skrevet

Dyktig. Har god tid til deg. Henviser videre når han er usikker. Flink til å få barn til å synes det er ok å gå til legen, selv ved blodprøver.

15 års samarbeid

Lege: Abdul-Madjid Abdaly Skrevet

Abdul er veldig flink til å lytte og stiller gode oppfølgingsspørsmål, på en måte som gjør det lett å svare/ forklare. Det er noen ganger litt ventetid på forrommet, men det er fordi han tar seg god tid med hver enkelt pasient. For oss som liker å ha med noen inn til legen, viser han at han følger godt med på hva følget sier, når denne inkluderes rundt forklaring/ svar til lege. Alle behandles med god respekt og nøye grundighet. Man føler seg gjerne litt bedre allerede når man går ut derfra.