Sande Legesenter

Revåveien 18 3070 Sande i Vestfold

Siste vurderinger av Sande Legesenter

Vurdering Abdaly

Lege: Abdul-Madjid Abdaly Skrevet

Abdaly setter seg ikke inn i plagene mine. Jeg har amalgamforgiftning med alle dens plager. Jeg har spurt om han ikke kan henvise til en spesialist, men uten hell. Kvikksølvet har fjernet all naturlig søvn. Må ha mogadon for å få sove. På time torsdag i sist uke lovet han å sende mogadon i går. Da jeg kom på apoteket i dag, var det ingen resept. Gikk til legekontoret. Da hadde han ikke tid til å sende den. Dette gjentar seg nesten hver gang. Besøkslegen fungerer ikke.
Jeg er hos legen hver 3.uke pga andre medisiner. Det er alltid lang ventetid før time. Spør jeg om noe, så sier han neste gang. Når jeg kommer neste gang, har han heller ikke tid. Amalgamforgiftning er veldig likt ME. Hver tur til Sande tar mange krefter. Det vil han ikke forstå. Jeg trenger en lege som kan hjelpe. Hadde en time hos Reza i fjor. Han søkte om ketogan på blå resept for meg. Det fikk jeg. Abdaly gjorde ingen ting. Jeg visste ikke at det gikk an. I resepsjonen bør det også være en norsk. Vi har en helt annen kultur.

Uprofesjonell og frekk

Lege: Abdul-Madjid Abdaly Skrevet

Bryr seg ikke om pasienten, gir ingen informasjon om tilstand men forteller bare hvilke medisiner som skal tas. Følger ikke opp og viser null interesse for pasient. Sånne mennesker burde ikke jobbe på en legevakt hvor man venter i flere timer på hjelp og ender opp hos en sånn person. Anbefaler ikke denne personen

Lite til hjelp

Lege: Abdul-Madjid Abdaly Skrevet

Må altid vente 1 time etter oppsatt time. Vanskelig og få ordtlige svar og henvisninger videre. Mener at det bare er og ta seg sammen og ikke tenke No sælig på vonter man har

Meget flink lege

Lege: Ali-Reza Akhbarati Rad Skrevet

En lege til å stole fult og helt på. Kommer med raske svar under konsultasjon, gir råd og veiledning om det trengs. God til å lytte, og gir trygghet tilbake. Meget godt fornøyd med min fastlege, og jeg kan anbefale han på det beste.

Dårlig oppfølging og ingen tilbakemelding

Lege: Abdul-Madjid Abdaly Skrevet

Har hatt denne legen i nesten tre år og er enormt skuffet. Ofte må man vente over en time og gjerne nesten to før man kommer inn. Rask å henvise, men følger ikke opp henvisningene. Veldig vanskelig å komme i kontakt med og ringer ALDRI opp når man har tatt kontakt med legesenteret. Virker uinteressert og uengasjert i pasientene sine.
Når legen er forsinket, noe han alltid er, får man ingen beskjed om dette når man kommer eller i løpet av ventetiden. Hadde vært greit å vite når man melder seg ved ankomst hvor mye legen ca er forsinket. Ikke greit å måtte sette av mange timer til venting for en legetime.