Vear Legegruppe

Telefonnummer33 36 27 0033 36 27 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Steinbruddveien 8 3173 Vear

Siste vurderinger av Vear Legegruppe

Arrogant og lite medmenneskelig

Lege: Ragne Swift Farnes Skrevet

Førsteinntrykket var at hun hadde godt med kunnskap og var en som tok tak. Dette ble fort erstattet med et inntrykk av et menneske som ville fortest mulig ha meg ut av kontoret og egentlig ikke tok noe som jeg sa på alvor. Har slitt med panikklidelse i mange år, men hjelper lite når du kun egentlig blir bedt om å "ta deg sammen" av fastlegen din. Fikk til og med beskjed om at det kostet staten for mye hvis jeg hele tiden ville ha blodprøver, til tross for at jeg har blitt anbefalt å gjøre dette årlig. Føler meg kun til bry hos en person som egentlig har som jobb å ha min helse i fokus. Mye mulig hun er flink på faget, men min opplevelse er at hun forstår seg veldig lite på mennesker.

Trygg og god!

Lege: Ragne Swift Farnes Skrevet

Har byttet mellom forskjellige fastleger de siste årene grunnet kronisk sykdom og ikke har blitt tatt på alvor av tidligere fastleger.
Ragne er bare helt fantastisk. Spør og virker oppriktig interresert i hvordan jeg har det og hvordan dårlig jeg er. Henviser dersom jeg vil det og setter opp oppfølgingstimer dersom det har blitt tatt prøver. Hun er utrolig flink med ungene mine også, så det ikke er så skummelt for dem å dra til legen.
Ventetiden kunne vært noe kortere, men kunne uansett ikke vært mer fornøyd!

Helt ok Lege

Lege: Ragne Swift Farnes Skrevet

Har hatt noen få besøk hos dr. Swift.
Ved disse anledningene gjør henne jobben sin.
Det store problemet er dem som sitter i resepsjonen.
Absolutt alle gangene jeg har ringt Vear legegruppe får jeg problemer. Noe jeg ellers aldri har i samtale med mennesker.

For det første kan jeg ringe i en halvtimes tid og når jeg kommer gjennom hører jeg "hallo" "hallo". Personen i andre enden slenger på røret og later som samtalen er brutt. En gang jeg måtte fornye min resept ringte jeg minst 20 ganger.
I tillegg er dem alltid frekke og snerpete i tonen.
Jeg måtte bytte Lege i dag pga disse problemene.

Fantastisk flink lege

Lege: Ketil Johan Bendiksen Skrevet

Bendiksen er en fantastisk flink lege som alltid lytter. Han har svært gode kommunikasjonsevner og gjør alltid det beste for pasienten. Han skaper raskt tillit, opptrer vennlig og gjør grundige undersøkelser når det er behov for det. Takk for deg Bendiksen..

Dyktig lege med store framtids muligheter!

Lege: Ketil Johan Bendiksen Skrevet

En person som lytter og vurderer og foretar dypere undersøkelser. Søker selv også dypere innsikt i flere tilstander enn de aller fleste fastleger. Viser tillit og er engasjert i sine pasienter. Mangler dyktig personale med riktig innsikt og oppførsel til best mulig pasientopplevelse i kontorseksjonen. Mangler alternative kontakts muligheter for pasienter med spesielle behov og tettere oppfølging.