Landstad Legesenter AS

Telefonnummer33 42 31 4233 42 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
LANDSTADS GATE 27 3210 Sandefjord

Siste vurderinger av Landstad Legesenter AS

nei og nei

Lege: Åge Petter Berntsen Skrevet

Han er en flink kirurg men jeg hadde styrt unna om du har psykiske problemer, dårlig innlevelsesevne ved dette området og meget dårlig service ved møte med de i skranken på legekontoret.

Den beste

Lege: Åge Petter Berntsen Skrevet

Vært min fastlege i mange år og jeg er utrolig fornøyd med han.
Han er en fantastisk lege som tar godt i mot deg, lytter og ivaretar sine pasienter.
Kommer ikke til å bytte han ut :)

Alltid der når jeg har behov.

Lege: Åge Petter Berntsen Skrevet

Dr. Berntsen er en faglig dyktig lege som alltid stiller opp, og er tilgjengelig. Videresender meg til spesialister når det er behov. Gjennomfører små operasjoner på sitt kontor. Anbefales.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Åge Petter Berntsen Skrevet

Han lyttet og tok meg seriøst, og var veldig bestemt og frempå.
Han gjorde det han kunne, og kom alltid med gode, forståelige svar.
Måtte dessverre bytte pga flytting, men hadde absolutt vært mitt første valg om jeg flyttet tilbake.

Meget hyggelige kontordamer

Bedre før

Lege: Åge Petter Berntsen Skrevet

Har de siste gangene følt at han kommuniserer mindre enn før. Siste runde sa han ikke hva han gjorde eller resultat av blodtrykk, puls, fysisk undersøkelse i forbindelse med en henvisning som skulle sendes

Opplevde også en skandaløs sak når han nektet å skrive resept etter at jeg glemte å betale på vei ut noen dager før jeg ba om resept. Ingen beskjed, kun en resept på viktig legemiddel som ikke kom. Var til slutt kontordamen som forklarte situasjonen når jeg ringte før hun fikk en annen lege til å gi meg resepten.