Styrk Helse Lier

Hegsbroveien 60, 3403 Lier

Siste vurderinger av Styrk Helse Lier

Trykk, kunnskapsrik og nøye

Kiropraktor: Eirik Bratlie Skrevet

Tok kontakt pga svimmelhetsanfall og rygg/nakke/skulder smerter. Første time en god prat med masse spørsmål. Inntrykket er at han ville vite mest mulig om hvor, når og hvor lenge jeg hadde vært plaget og etter første undersøkelse, la han en plan for behandling og hyppighet. Her fortalte han også hvorfor ofte behandling i starten. Det gå meg en opplevelse å bli godt ivaretatt.

Jeg fikk forklaring på hvorfor svimmelheten kan ha oppstått, behandlingen har fungert. Svimmelhetsanfallen er borte.

Opplever at han vil forklare, opplyse om hva jeg kan gjøre selv. Og nå som jeg er bedre er han veldig klar på at det er jetg som styrer behovet for behandling/timer.

Jeg ble anbefalt av en bekjent å prøve Styrk Helse og Erik, det er jeg glad for og jeg anbefaler han gjerne videre. Han er en dyktig kiropraktor og jeg har vært til flere :)

Meget bra

Kiropraktor: Eirik Bratlie Skrevet

Faglig dyktig kiropraktor. Forklarer forståelig og greit. Setter av god tid til klientene og er presis.

Beste kiropraktoren!

Utrolig flink kiropraktor! Anbefales
Veldig lyttende og hjalp meg med mine plager.
Jeg merker veldig forskjell fra jeg startet å gå der til nå.

profesjonell holdning og behandling

Kiropraktor: Fredrik Tidemann-Andersen Skrevet

Over all forventning så langt. Har gått til litt forskjellige kiropraktorer med mine nakkeplager noen år, men Fredrik i lierbyen stiller i en klasse over resten. han oppfører seg og forklarer som helsepersonell, ikke som en alternativ behandler. Allerede første time utredet han nøye, og ble jeg henvist til røntgen for at han kunne bekrefte sin diagnose. Det er første gang jeg har blitt sendt til røntgen av kiropraktor.

Vi så sammen på bildene og han forklarte for meg, og viste meg epikrisen fra røntgenlegen, som sa det samme som han antok ved første besøk. Det er heller ikke noe press om å komme tilbake hele tiden, noe jeg har opplevd hos andre. Jeg har fått beskjed om å komme tilbake når jeg føler selv at det er hensiktsmessig, og han kan gi anbefalinger. Over all forventning.

God behandling

Kiropraktor: Fredrik Tidemann-Andersen Skrevet

Fredrik tar seg tid til deg. Han jobber også en del muskulært som gjorde at jeg har oppnådd veldig gode resultater.