Sentrum Legeservice - Holmestrand

Telefonnummer33 05 22 9233 05 22 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Havnegaten 7 3080 Holmestrand

Siste vurderinger av Sentrum Legeservice - Holmestrand

Gjennomført

Lege: Geir Dunseth Skrevet

Leser at noen er misfornøyd med Geir??
Vel, da bør man gå litt i seg selv...
Geir er dyktig må mange felt. Dømmer deg IKKE.
Flott å ha en lege som både meg og mine barn kan besøke og få god behandling/service på våre nivåer i livet.
Ryddig, rask, lite venting og også et hyggelig forværelse med blide kontordamer.
Anbefales 👍

Fantastisk lege !

Lege: Thomas Bjørge Skrevet

Jeg fikk anbefallt Thomas Bjørge som ny fastlege !
Han er veldig kunnskapsrik og seriøs, samtidig som han er morsom og lett og prate med.
I tillegg ringer han til andre leger og behandlingsplasser for å få deg raskt inn på rett plass. Jeg vil virkelig anbefale Thomas ! Velger du han, er du i trygge hender ! Lykke til !

Trygg,morsom,men seriøs

Lege: Thomas Bjørge Skrevet

Tar deg seriøst.også verdens beste lege når det gjelder mine barn,han får presset inn tid til deg ,og føler ikke du blir kastet ut av kontoret.

Ok

Lege: Thomas Bjørge Skrevet

Har du mindre problemer blir dette fikset med ett raskt "google søk" hos Bjørge, spar deg for turen da. Har du derimot et alvorlig problem/sykdom tar han det på alvor.

Lege: Anne Sofie Fossheim Håvik Skrevet

Hyggelig dame og dyktig lege. Følte jeg ble tatt på alvor og hun hørte på hva jeg hadde å si, som overraskende mange leger rett og slett ikke gjør. Anbefales på det varmeste!