Legekontoret i Moss

Storgata 41 1530 Moss

Siste vurderinger av Legekontoret i Moss

Tilgjengelig og flink lege!

Lege: Øyvind Olav Myhre Skrevet

Stortsett veldig fornøyd med Dr.myhre.
Veldig lett å få time samme dag om det er akutt sykdom og har aldri ventet lengre enn til uken etter med mindre akutte ting.
Føler at jeg blir sett og hørt av denne legen og at vi har et gjensidig tillitsforhold.
Eneste jeg kan gi litt konstruktiv kritikk på er at jeg føler at han kan være litt for innstilt på å løse et problem selv, der han egentlig burde henvist videre til en spesialist.

Meget dyktig og behagelig lege

Lege: Morten Dag Nilsen Skrevet

Ble rammet av div akutte men diffuse symptomer, og Dr Nilsen har vært til uvurderlig hjelp. Sørget for henvisninger til spesialister og holder systemet ansvarlig når han ikke synes sykehuset svarer godt nok. Ringer gjerne spesialistene opp mens jeg sitter der for å få flere svar osv. Lytter og tar pasienten alvorlig. Noe vanskelig tilgjengelig på kort varsel - men det er jo fordi «alle» vil ha han som fastlege, og han tar seg tid til pasientene. Erfaren lege som har «sett det meste», og det hjelper også! Han fant ut mer på egenhånd enn spesialistene klarte, og var den som satte spesialistene på sporet av riktig diagnose. Anbefales!

Får alltid meget god hjelp som virker! Totalinntrykket står til særdeles godt!

Lege: Morten Dag Nilsen Skrevet

Har hatt alvorlige sykdommer som har blitt avdekket omgående med hurtig opplegg for viderebehandling.
Min tillit til legen er 100%.

Skygg unna

Lege: Morten Dag Nilsen Skrevet

Manglende basis kunnskap om enkle sykdommer og inngrep som skal kunne gjøres av allmennlege. Bryr seg ikke om pasientene og bruker maks 2-3 minutter pr stk. Ubrukelig

Middelmådig

Lege: Øyvind Olav Myhre Skrevet

Føler simpelthen ikke at jeg fikk tilfredstillende støtte og oppfølgelse angående mine problemer. Følte meg mer som noen man måtte kjappe seg gjennom siden man skulle ha inn flere kunder.