Ullevål Kirorpaktorklinikk

Kirkeveien 166 0450 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål Kirorpaktorklinikk

Særdeles kompetent

Kiropraktor: Karoline Aalberg Skrevet

Jeg er særdeles fornøyd med svært god behandling og oppfølging. Etter å ha vært til behandling føler jeg meg som et nytt menneske.

Kunnskapsrik og engsjert

Kiropraktor: Alex Horne Skrevet

Jeg har gått til Alex over flere år med nakke-/ skuldersmerter og hodepine. Både oppfølging over tid og sporadisk når noe plutselig har dukket opp. Alex er kunnskapsrik og trygg og setter seg godt inn i problemstillingen og kommer med råd og tips og gode øvelser man kan gjøre hjemme. Alex er profesjonell og nysgjerrig på hvordan han kan hjelpe best mulig. Opplever at han har en god miks av muligheter for å behandle gitt utfordring og tenker helhetlig. Anbefaler han sterkt.

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Kiropraktor: Alex Horne Skrevet

Etter å ha hatt smerter i venstre hofte i nesten 2 år og vært innom naprapat, fastlege, fysioterapeut, manuell terapeut og revmatolog, fant jeg Alex Horne og Ullevål Kiropraktorklinikk etter et nettsøk. Han undersøkte meg og mente jeg burde vurderes av ortoped for eventuell hofteprotese. Fikk henvisning til MHH og kom raskt til ortoped som så på røntgen at jeg har artrose i hofta, og at jeg var kandidat for protese. I ventetiden før operasjonen ga Alex meg smertelindrende behandling og god oppfølging. Alex er en veldig hyggelig fyr med omsorg for pasienten!
Takket være Alex sitter jeg nå her med splitter ny protese og er i gang med opptrening!

Endelig kvitt smertene

Hoftesmerter.

Etter langvarige smerter og plager, resultatløse utredninger hos andre klinikker og tapt natte-søvn, fant Alex Horne raskt ut at plagene skyldtes ubalanse/svak muskulatur i hoften.

Etter bare noen dager med enkle øvelser forsvant smertene. Nå kreves bare noen minutter i uka for å holde dette i sjakk, og annen trening og sykling går som normalt igjen.

Benytter enkle videoer en kan se på hjemme, for å utføre øvelsene riktig.

Kompetent og engasjert. Bra oppfølging👍

Knowledgeable, thoughtful, and professional

Kiropraktor: Alex Horne Skrevet

I had back, neck, and knee pain for years, partially connected to my active involvement in sports, especially horse riding. Alexander Horne at Ullevål Kiropraktorklinikk helped me to recover. During the therapy, Alex explained the reasons and treated my health issues, offering additional support through his YouTube channel. Moreover, I learned which exercises to do at home afterward to prevent these issues from coming back. Many thanks to Alex Horne and Ullevål Kiropraktorklinikk for making me healthier!