Ullevål Kirorpaktorklinikk

Kirkeveien 166 0450 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål Kirorpaktorklinikk

Meget dyktig, hyggelig og trygg

Kiropraktor: Alex Horne Skrevet

Jeg har fått topp behandling av Alex Horne for problemer med korsryggen etter en idrettsskade fra kampsport. Alex er veldig dyktig, lytter godt, og kan flere ulike teknikker vi har forsøkt på min rygg med gode resultater. Det er tydelig at han har både kunnskap og engasjement for sitt fag. I tillegg er han en utrolig hyggelig person som virkelig bryr seg om å hjelpe deg på en best mulig måte. Han tar seg tid og følger godt opp. Jeg er superfornøyd og kan varmt anbefale Alex :-)

Grundig og Dyktig

Kiropraktor: Karoline Aalberg Skrevet

Karoline og tar seg god tid til å undersøke problemer. Fått god hjelp til å se etter mulige underliggende årsaker i tillegg til behandling av de akutte symptomene.
Anbefales! 😄

Trygghet

Kiropraktor: Karoline Aalberg Skrevet

Jeg som mor fikk en trygghet å gå til Karoline, har tidligere vært litt skeptisk til å sende et barn hos kiropraktor, men dette var det beste jeg kunne gjort får mitt barn (2mnd). Barnet hadde store magesmerter og forstoppelse. Hadde henne hos Karoline Aalberg 3 ganger og all smerte og forstoppelse forsvant. Vi er veldig fornøyde! Kommer tilbake hvis det er nødvendig 🥰

Meget god, allsidig og hyggelig kiropraktor

Kiropraktor: Espen Aag Holth Skrevet

Jeg har fått super hjelp med et nakkeproblem, både behandling og gode råd. Espen er kunnskapsrik og har også behandlet en forstuet ankel. Ryddig og proft.

Seriøs, profesjonell og kunnskapsrik kiropraktor

Kiropraktor: Alex Horne Skrevet

Ullevål kiropraktorklinikk ved Alex Horne hjalp meg svært raskt tilbake etter krystallsyke og svimmelhet fra akutt stiv/ smerter i nakke og hode. Alex fant raskt frem til en behandling som passet for meg, noe som gjorde at jeg var tilbake og kunne ta meg av min lille baby i løpet av bare noen behandlinger. Startet første behandling med å sjangle inn på behandlingsrommet, men etter en uke intensiv behandling kunne jeg fungere som normalt igjen. Anbefaler på det sterkeste Ullevål kiropraktorklinikk for hjelp til å bli kvitt svimmelhet og vond nakke!