Ullevål Kirorpaktorklinikk

Kirkeveien 166 0450 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål Kirorpaktorklinikk

Utrolig flink kiropraktor

Kiropraktor: Espen Aag Holth Skrevet

Espen helbredet meg for en særdeles vond Plantarfacitt. Jeg er så utrolig takknemlig for den måten jeg ble møtt på og hvor dyktig denne kiropraktoren var. Han ga meg en særdeles god skriftlig informasjon om hvordan han skulle kurere min lidelse. Planen ble fulgt og jeg ble helt bra. Tusen millioner takk.

Trygg og flink fyr!

Kiropraktor: Espen Aag Holth Skrevet

Super flink og seriøs fyr, flink til og lytte på dine problemer/plager og komme med mange gode forslag til videre opptrening etter skade.

Høy kompetanse og kundevennlige!

Kiropraktor: Therese Marie Aarsæther Skrevet

Har benyttet Ullevål Kiropraktorklinikk og Therese ved flere anledninger. Her blir jeg alltid møtt med et smil i hyggelige lokaler og jeg får alltid den hjelpen jeg trenger og gode råd. Jeg vil anbefale Therese på det sterkeste!

Utrolig flink

Kiropraktor: Kim Øian Orderud Skrevet

Både min samboer og jeg har vært hos Kim med gode resultater! Jeg var der for bekken/rygg plager og min samboer for hofte/rygg smerter. Vi opplevde Kim som profesjonell og flink. Om smerter/plager skulle komme tilbake med tiden går vi gjerne til Kim for mer behandling.

Utrolig dyktig

Kiropraktor: Therese Marie Aarsæther Skrevet

Har vært hos Therese med bekken og ryggplager under og etter svangerskap. Jeg ble helt fin etter bare noen få behandlinger, veldig rolig og hyggelig dame man føler seg trygg og ivaretatt hos.

Har også vært hos Therese med datteren min på 3mnd, som har blitt veldig fin i rygg og nakke etter behandling, hun koser seg alltid når hun er der:)