Årnes Legesenter

Høvlerigata 3 2150 Årnes

Siste vurderinger av behandlere ved Årnes Legesenter

GODT INNTRYKK AV LEGEN

Lege: Roongnapha Plaipetch Skrevet

Godt mottatt av min nye fastlege,i utgangspunkter var spent, men glad for jeg fikk et førstegang inntrykk og god kommunikasjon med legen , føler at fastlege valget kjennez rett for meg.

Trygg, tilstede, forståelsesfull og verdens beste lege

Lege: Kashif Siddique Skrevet

Aldri har jeg hatt en bedre lege enn Kashif, og vi er heldige som har han som familiens fastlege.
Lytter og forstår med et genuint ønske om å hjelpe og følger alltid opp.
En lege som gir trygghet og visshet om at man får den beste oppfølgingen som er.

Sjelden ventetid, og man føler seg sett.

Fantastisk dyktig

Lege: Jarle André Unes Skrevet

Sjelden jeg er hos legen men blir alltid imponert over hvor empatisk, rolig og hyggelig Unes er. Han tar seg god tid og virker som han oppriktig bryr seg! Beste fastlegen man kan ha!

Veldig misfornøyd

Lege: Roongnapha Plaipetch Skrevet

Styr unna om du vil bli frisk. Jeg har byttet. Opplever henne som veldig skeptisk, og hun gir meg alltid en følelse av at hun ikke tror meg, selv med veldig konkrete, synlige problemer. Ikke opplevd dette hos tidligere fastleger.
Ser ut til å glemme hele sykdomsbildet, og en kronisk lidelse blir verre fordi hun kun fokuserer på en av gangen og ikke tar hensyn til den andre i behandling.
Vanskelig å få faste medisiner fra henne, hun har en gang uttalt "jeg skal hjelpe deg denne gangen", som om jeg ikke kommer til å få hjelp igjen.
Hun bruker veldig lang tid på å komme med tilbakemeldinger, til tross for at man purrer, dette forsinker start av behandling.
Så streng med å skrive sykmelding at det er vanskelig å bli frisk, til tross for at jeg har sagt tydelig i fra gang på gang.
Er også kronisk forsinket. Må alltid vente minst 20 min, stort sett 40, et par ganger har jeg ventet over en time.

Ikke fornøyd

Lege: Roongnapha Plaipetch Skrevet

Syns det er positivt at en lege er kritisk og stiller spørsmål, men det kommer et punkt hvor man føler legen ikke tror på deg/ikke tar ditt problem alvorlig. Jeg betalte 350kr for legetime og fikk ikke den hjelpen jeg skulle få. Virket ikke som om hun hadde forståelse for problemet jeg hadde, men hun sa hun likevel skulle henvise meg til gynekolog. Fikk aldri henvisning eller brev i posten. Kan ha skjedd en feil her i datasystemet, men jeg følte allerede under timen at hun ikke tok meg seriøst. Har ofte måtte vente 30-60 min til timen min også. Det kan være fordi hun tar seg god tid til andre pasienter, noe som er positivt, men jeg har ikke kjent på denne følelsen med henne. Alt i alt føler jeg ikke dette er riktig fastlege for meg og har derfor valgt å bytte. Ønsker en fastlege som lytter og er løsningsorientert.