Årnes Legesenter AS

Høvlerigata 3 2150 Årnes

Siste vurderinger av Årnes Legesenter AS

Lyttende og hyggelig

Lege: Jarle André Unes Skrevet

Blir tatt på alvor uansett, det er veldig betryggende. Og han har tid til deg, selv om du får akuttime. Er så glad for å ha ham som fastlege, han kjenner meg, er alltid imøtekommende og tar problemene mine seriøst.

Glad for å ha Kashif som lege.

Lege: Kashif Siddique Skrevet

Endelig en lege med litt tak i! Han er personlig, klarer å lytte og skrive på PC samtidig 😉 tommel opp for støttende lege !

Kjempebra!!

Lege: Kashif Siddique Skrevet

Forståelsesfull, morsom og faglig meget dyktig. Beste legen Nes Kommune noensinne har hatt. Veldig behaglige og flinke, søte damer på laboratoriet også. Full score på alle områder!

Utrolig dyktig fastlege.

Lege: Jarle André Unes Skrevet

Når jeg er hos han er han så opplyst i min journal/helse at jeg føler at jeg er den eneste pasienten han har. Han spør hvordan det går og husker andre legetimer du har hatt. Han er dessuten eksepsjonelt dyktig på psyken, gir råd og følger deg opp! Han er ofte forsinka, men det er nettopp fordi han har seg såppas god tid PR pasient. Føler meg helt trygg på at alle spørsmål er besvart og hørt når jeg drar. Kommer aldri til å bytte!

Flink og lyttende

Lege: Kashif Siddique Skrevet

Lite ventetid, rett på sak, enkel å snakke med og flink med barn. Forstår situasjonene og finner løsninger raskt. Veldig fornøyd de gangene vi har vært hos denne legen, samt damene i resepsjonen og på laben på Årnes Legesenter.