Årnes Legesenter AS

Siloveien 12B 2150 Årnes

Siste vurderinger av Årnes Legesenter AS

Kunnskapsrik og ærlig

Lege: Ahmad Khalid Faizi Skrevet

Jeg opplever ham som kunnskapsrik, ærlig, motiverende og jeg har tillit til ham. Flink med både barn og voksne.

Tar jobben seriøst

Lege: Jarle André Unes Skrevet

En meget genuint pålitelig og støttende lege, som tar jobben seriøst og behandler pasienter på en profesjonelt og menneskelig måte, noe som oppleves ikke så ofte hos andre leger jeg har besøkt.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Jarle André Unes Skrevet

Forståelsesfull, ærlig og kunnskapsrik. Anbefales på det sterkeste. Har også god tid til pasientene.

Mangelfull fastlege.

Lege: Roongnapha Plaipetch Falch Skrevet

Når en får ny fastlege , så forventer en at legen ser på sykehistorien til pasienten . Denne fastlegen ser ikke på helheten , men behandler symtomer som er av mindre betydning uten innlevelse eller god kommunikasjon med pasienten .
Alt er ovenifra og ned .
Svært ofte må en vente svært lenge ( opptil 1 t ) etter den timen en har fått .
Fastlegen kan ikke anbefales av meg .

Ikke velg denne fastlegen!

Lege: Roongnapha Plaipetch Falch Skrevet

Her er inget positivt å si om denne legen. men jag kan nämna det jag er missførnøjd med under den tiden jag har haft henne.

1.Kommer aldrig i tid. (har väntat minst 30 min var gång og opptill 70 min)
2. Ser på deg når du snakker ,men går in gjenom ene øret og ut gjenom andra.
3. Husker ikke dina kroniska sykdommar , till trots att man er der alltfør ofta.
4. Resepter, henvisninger mm kommer aldrig fram till mottager. Man må ringa å purra og purra.
5. Veldigt førsiktig med å ge medicin og sykmelding (kan sikkert vara en god ting men det er ju en grunn till at man går til legen )

Det finns mye mer å si og vill ikke bli usaklig, men jag vågar aldrig bytte fastlege igen.Så behåll den du har om du er førnøjd selv om du flytter en stykke undan.