Årnes Legesenter AS

Siloveien 12B 2150 Årnes

Siste vurderinger av Årnes Legesenter AS

Flink og lyttende

Lege: Kashif Siddique Skrevet

Lite ventetid, rett på sak, enkel å snakke med og flink med barn. Forstår situasjonene og finner løsninger raskt. Veldig fornøyd de gangene vi har vært hos denne legen, samt damene i resepsjonen og på laben på Årnes Legesenter.

Tilstede, interessert og dyktig

Lege: Kashif Siddique Skrevet

Aldri ventet mer enn 10 min etter avtalt time.
Imøtekommende, hyggelig, interessert, morsom, følger opp, lytter.
Meget fornøyd!

Avslappet, god lytter, tar pasienten seriøst

Lege: Roongnapha Plaipetch Falch Skrevet

Dette er den beste legen jeg har hatt. Jeg er kroniker, med såkalt sammensatt sykdomsbilde. For meg er det meget viktig å ha en lege som har god tid til meg. Har flyttet en del i Norge og i utlandet, og har derfor erfaring med svært mange leger. Hos denne legen føler jeg at livet mitt går framover. Jeg setter utrolig stor pris på arbeidet denne legen gjør for meg.

Helt fantastisk

Lege: Kashif Siddique Skrevet

Serviceinnstilt og flink lege som bryr seg. Har vært fantastisk til å følge oss opp. Opplever han som ærlig og interessert.

Trygg, rolig,kunnskapsrik, lyttende og empatisk

Lege: Kashif Siddique Skrevet

Uten tvil den beste legen jeg har hatt noen sinne. Han tar seg tid, tar meg på alvor, har humor, glimt i øyet og er meget kunnskapsrik! Interessert i meg som person, og mine problemer. Jeg føler aldri at jeg blir sett ned på eller tatt lite på alvor. Det er trygt å komme til Kashif. Han er lett å få tillitt til, og viser ikke tegn til å være stressa overfor pasientene.

Definitivt toppkarakter, og 10 gullstjerner i boka!