Årnes Legesenter AS

Telefonnummer64 00 03 1364 00 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Siloveien 12B 2150 Årnes

Siste vurderinger av Årnes Legesenter AS

Helt fantastisk

Lege: Kashif Siddique Skrevet

Serviceinnstilt og flink lege som bryr seg. Har vært fantastisk til å følge oss opp. Opplever han som ærlig og interessert.

Trygg, rolig,kunnskapsrik, lyttende og empatisk

Lege: Kashif Siddique Skrevet

Uten tvil den beste legen jeg har hatt noen sinne. Han tar seg tid, tar meg på alvor, har humor, glimt i øyet og er meget kunnskapsrik! Interessert i meg som person, og mine problemer. Jeg føler aldri at jeg blir sett ned på eller tatt lite på alvor. Det er trygt å komme til Kashif. Han er lett å få tillitt til, og viser ikke tegn til å være stressa overfor pasientene.

Definitivt toppkarakter, og 10 gullstjerner i boka!

Dyktig, engasjert og medmenneskelig

Lege: Kashif Siddique Skrevet

Har fått ett svært godt førsteinntrykk av dr Kashif Siddique- etter noen få møter er mitt inntrykk at han forstår godt hva jeg som pasient forteller- han virker forberedt, og tar ansvar for meg som pasient. Dette gjør at han oppleves som en trygg lege. Min oppfatning er også at han er vennlig, høflig og direkte- det er gode egenskaper!

Den beste

Lege: Jarle André Unes Skrevet

Jarle Unes er den beste fastlegen jeg har hatt. Empatisk, respektfull, lyttende, tar seg god tid. Har fulgt meg opp i årevis. Sender henvisninger ved behov. Jeg anbefaler denne legen på det varmeste.

God lege, men dårlig oppfølging

Lege: Jarle André Unes Skrevet

Veldig dyktig lege som tar seg tid til pasientene-hvis du er der. Sender deg videre til spesialist om hans kompetanse kommer til kort. Har du behov for å bli ringt tilbake eller at han skal sende henvisninger etter du har reist så blir ikke dette gjort uten utallige purringer.

Det er også varierende høflighet hos helsesekretærene der noen er veldig hyggelige, mens andre ikke er imøtekommende.