Årnes Legesenter AS

Tlf: 64 00 03 13 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Årnes Legesenter AS

Kunnskapsrik og ærlig

Lege: Ahmad Khalid Faizi Skrevet

Jeg opplever ham som kunnskapsrik, ærlig, motiverende og jeg har tillit til ham. Flink med både barn og voksne.

Tar jobben seriøst

Lege: Jarle André Unes Skrevet

En meget genuint pålitelig og støttende lege, som tar jobben seriøst og behandler pasienter på en profesjonelt og menneskelig måte, noe som oppleves ikke så ofte hos andre leger jeg har besøkt.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Jarle André Unes Skrevet

Forståelsesfull, ærlig og kunnskapsrik. Anbefales på det sterkeste. Har også god tid til pasientene.

Mangelfull fastlege.

Lege: Roongnapha Plaipetch Falch Skrevet

Når en får ny fastlege , så forventer en at legen ser på sykehistorien til pasienten . Denne fastlegen ser ikke på helheten , men behandler symtomer som er av mindre betydning uten innlevelse eller god kommunikasjon med pasienten .
Alt er ovenifra og ned .
Svært ofte må en vente svært lenge ( opptil 1 t ) etter den timen en har fått .
Fastlegen kan ikke anbefales av meg .

Ikke velg denne fastlegen!

Lege: Roongnapha Plaipetch Falch Skrevet

Her er inget positivt å si om denne legen. men jag kan nämna det jag er missførnøjd med under den tiden jag har haft henne.

1.Kommer aldrig i tid. (har väntat minst 30 min var gång og opptill 70 min)
2. Ser på deg når du snakker ,men går in gjenom ene øret og ut gjenom andra.
3. Husker ikke dina kroniska sykdommar , till trots att man er der alltfør ofta.
4. Resepter, henvisninger mm kommer aldrig fram till mottager. Man må ringa å purra og purra.
5. Veldigt førsiktig med å ge medicin og sykmelding (kan sikkert vara en god ting men det er ju en grunn till at man går til legen )

Det finns mye mer å si og vill ikke bli usaklig, men jag vågar aldrig bytte fastlege igen.Så behåll den du har om du er førnøjd selv om du flytter en stykke undan.

Helt fantastisk fastlege

Lege: Jarle André Unes Skrevet

God til å kommunisere, vennlig, tar seg god tid, ser pasienten. Jeg har hatt ham som fastlege i over 10 år og er hos legen.omtrent hver 6.uke, får bestille time fra gang til gang. Har derfor valgt å ikke svare på spørsmål om tilgjengelighet. Jeg vet at det kan ta noe tid å få svar på tlf på legesenteret.

Fantastisk fastlege

Lege: Ahmad Khalid Faizi Skrevet

Empatisk, rolig, hyggelig og lytter til hva du har å si. Har skjønn for dine problem og kommer med flere løsninger for å gå videre.
Et opplyft for Årnes Legesenter da de fleste er kalde og usympatiske.

Veldig fornøyd

Lege: Roongnapha Plaipetch Falch Skrevet

Står på og gir seg ikke før hun får svar. Meget fornøyd da hun gjennomførte alt mulig for å få svar på hva som var galt. En trygg og god lege

Dyktig og hyggelig lege!

Lege: Jarle André Unes Skrevet

Tar seg god tid til å lytte,tar deg på alvor! Flink til å henvise til spesialist ved behov! Anbefales på det varmeste!

Distrè og vag

Lege: Jarle André Unes Skrevet

Han har ikke evnen til å forholde seg til datoer og annen informasjon til tredjepart som f.eks arbeidsgiver/NAV/forsikringsselskap/apotek.
Regn med å måtte tilbake for ny datering/retting av diagnose/info om dosering o.l.
Har veldig vanskelig for å henvise videre til spesialist.
Yndlingslegemiddel: Diclofenac.
Legesekretærene hans er flinke til å rydde opp etter ham, og heldigvis kan man bruke appen HelseRespons for timebestilling da telefontiden er meget begrenset.

Legen jeg var ikke helt fornøyd med

Lege: Roongnapha Plaipetch Falch Skrevet

Jeg er ganske misfornøyd og skuffende med min fastelegen.

Jeg savnet:
- tillit og god komunikasjon med legen
- punktlighet
- mangel på forståelse
- viste litte interesse etter siste avtalen

Svært godt fornøyd

Lege: Roongnapha Plaipetch Falch Skrevet

Hun har en rolig, vennlig og behagelig væremåte. Det samme må også sies om de på laboratorium og i resepsjonen, man blir godt ivaretatt hele veien. Oppfatter henne som kunnskapsrik i forhold til lavt stoffskifte. Kommer med sine anbefalinger men lar pasienten ha stor grad av medbestemmelse. Glad for at jeg fikk begynne hos henne :-)

Helt suveren med barn!

Lege: Roongnapha Plaipetch Falch Skrevet

Mine barn hadde et uheldig møte med en komplett idiot av en lege, de ble skremt å det var panikk hver gang en mann i hvit frakk var synlig. Dro til falch å hun tok seg god tid og de ble trygge og følte seg ivaretatt av henne!

Dyktig

Lege: Roongnapha Plaipetch Falch Skrevet

Saklig, ryddig og proffesjonell.
Løsningsorientert.
Medmenneskelig, men duller ikke.
Veldig godt fornøyd med svangerskapsoppfølging!

Dette er første legen jeg har følt meg 100% trygg hos.

Lege: Roongnapha Plaipetch Falch Skrevet

Vennlig og trygg personlighet.Føler hun lytter og viser sympati. Resept lå klar med det samme.Hennes konklusjon på problemet var nøyaktig.Fikk god behandling generelt og vil fortsette hos henne.

Dyktig

Lege: Jarle André Unes Skrevet

Grei og dyktig lege. Men ha alltid kontanter klar til betaling. Automaten er dyr og viser ikke alltid riktig pris.
Han bruker Odin kapital til og sende fakturarer dette blir ekstremt dyrt og blir fort feil.

Odin Kapital har lang ventetid på telefon og drar ut tida maksimalt. De legger på veldig fort.

En lyttende og empatisk lege.

Lege: Jarle André Unes Skrevet

Viser empati, spiller på lag med pasienten og lytter til pasientens opplevleser av egen helse og tar dette på alvor. God på å videresende til undersøkelser som rtg,ct,mr, prøvetakninger m.m.

Godt førsteinntrykk, men det var feil

Lege: Roongnapha Plaipetch Falch Skrevet

Har aldri sendt et brev til riktig tid. Henvendelser til andre offentlige etater kommer aldri frem ( Personforsikringspapirer, KLP, BUP etc). De blir nok aldri sendt. Har aldri møtt mer humørsyk lege. Jeg har igjennom ca 7-8 år aldri opplevd at hun er tilstede dersom man får time på morgenen. Forsinkelser på minst 45 min hver dag! Hun har nå eget legekontor sammen med mannen sin, og ingen av de kritikkverdige tingene er blitt noe bedre.
Positivt: Hun er flink til å henvise videre om hun er usikker. Og gir ikke sykemeldinger eller medisiner i hytt og pine.

Ikke bra

Lege: Roongnapha Plaipetch Falch Skrevet

Har brukt denne legen i 4 år og vært på legesenteret 3-4 ganger i året for egen og barns del. Det er en lidelse, legen er kronisk forsinket. Selv til første time 8.15 kommer hun på jobb kl. 9. Spurte de i resepsjonen om dette og det var visst sånn det bare var. I tillegg er hun humørsyk og ikke flink til å følge opp. Har to ganger betalt for resept som aldri dukker opp som e-resept. Jeg har nå byttet til annen lege og skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjorde det tidligere.

rolig og imøtekommende

Lege: Roongnapha Plaipetch Falch Skrevet

Ser på deg istedenfor dataen, hører på det man har og si og sjekker gjerne ut flere ting enn det du egentlig har time for hvis du lurer på noe. Føler meg veldig godt ivaretatt !!