Årnes Helsebygg AS

Høvlerigata 3 2150 Årnes

Siste vurderinger av Årnes Helsebygg AS

Ikke så fornøyd

Lege: Roongnapha Plaipetch Skrevet

Byttet til Falck etter at jeg flyttet til området.
Er skuffet over måten jeg har blitt møtt på og savner min gamle lege. Føler hun er ganske kald og usympatisk, dessuten stresset og jeg føler ikke vi har god tid når jeg er inne hos henne. Føler meg avvist når vi er ferdige da hun knapt sier hade. Er under svangerskapsoppfølging hos henne nå, og det går greit, hun sjekker det som er krevd, men ingenting mer. Skulle ønske hun var hyggeligere. Er alltid forsinket, og får knapt sykemelding i forbindelse med graviditetsplager. Ble veldig overrasket og skuffet da hun hadde glemt å sende henvisning til ultralyd etter første kontroll. Anbefaler å finne en lege med gode omtaler, de dårlige omtalene er gitt med god grunn.

Flink forståelsesfull og seriøs

Lege: Roongnapha Plaipetch Skrevet

Har hatt Dr Falck som fastlege i seks år nå og får ikke fullrost henne for måten hun har støttet opp om meg i en vanskelig sykdomsperiode. Fulgt opp med prøver, henvisninger, råd og veiledning. Alt «papirarbeidet» har gått raskt også i forhold til NAV.
Jo da, hun kan være noe forsinket men det er nok fordi hun tar seg tid til pasientene. Vil også gi en rose til de som jobber i resepsjonen og laboratoriet. De er også veldig hjelpsomme og forståelsesfulle. Dette er et lite og koselig legesenter hvor du blir sett, hørt og tatt godt vare på.

Veldig dyktig

Lege: Jarle André Unes Skrevet

Tar seg alltid tid til pasienten, henviser alltid videre hvis hans kompetanse kommer til kort. Veldig fornøyd, hele familien her bruker Unes. Eneste bakdel er at man må vente litt lenge på time.

Lyttende og hyggelig

Lege: Jarle André Unes Skrevet

Blir tatt på alvor uansett, det er veldig betryggende. Og han har tid til deg, selv om du får akuttime. Er så glad for å ha ham som fastlege, han kjenner meg, er alltid imøtekommende og tar problemene mine seriøst.

Glad for å ha Kashif som lege.

Lege: Kashif Siddique Skrevet

Endelig en lege med litt tak i! Han er personlig, klarer å lytte og skrive på PC samtidig 😉 tommel opp for støttende lege !