Dr Brevig

Telefonnummer33 35 21 3033 35 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kjernåsveien 13a 3142 Vestskogen

Siste vurderinger av Dr Brevig

Hun er et tydelig og ikke minst dyktig lege som tar seg tid til å lytte

Lege: Lizeth Lind Jørgensen Skrevet

Da min gamle lege var Dr. Brevig, og jeg fikk henvisning fra ham til henne, byttet jeg til henne, med det resultat at også alle våre tre voksne barn benytter henne som vår families fastlege.
Jeg kan sterkt anbefale henne som en våken, tydelig og dyktig almenpraktiserende lege.
Har ingen reservasjoner i det hun hurtig stiller diagnose, henviser, og vurder hva som blir kommunisert.
Hun har gode konfidensielle psykososiale antenner, noe som oppfattes som entydig positivt.

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Leif Harald Brevig Skrevet

Jeg har hatt Brevik som fastlege i 15 år og må dessverre bytte pga flytting. Anbefaler som fastlege. Han er kunnskapsrik, trygg, kommuniserer godt og tar seg god tid til å forklare. God oppfølging. Anbefaler som fastlege.

Dyktig, medmenneskelig og god oppfølging.

Lege: Lizeth Lind Jørgensen Skrevet

Svært fornøyd med Lind Jørgensen som lege.
Hun virker interessert, tar seg tid og kommuniserer godt. Er medmennesklig og oppleves som trygg og dyktig i jobben sin. Fått god oppfølging. Anbefaler som fastlege.

Fantastisk bra lege

Lege: Lizeth Lind Jørgensen Skrevet

Jeg føler at denne legen tar deg alvorlig og gjør en langt grundigere sjekk enn andre leger jeg har benyttet.
Hun lytter til meg og forklarer på en tydelig og fin måte.

Kunskapsrik

Lege: Lizeth Lind Jørgensen Skrevet

Meget dyktig vet hva hun driver med, har selv vært i helsevesnet. Forklarer greit hvorfor hun mener ting er som de er. Gir ikke medisiner eller behandling dersom det ikke er nødvendig.