Anne Noraas Bendvold

Tollbodgt. 4 4611 Kristiansand S

Siste vurderinger av Anne Noraas Bendvold

Fantastisk!

Lege: Anne Noraas Bendvold Skrevet

Føler jeg virkelig får hjelp og god oppfølging. Ingen andre har hatt så god oppfølging, fikk til og med hjelp når hun hadde ferie. Anbefales virkelig!

UIntresert

Lege: Anne Noraas Bendvold Skrevet

Virker ikke oppriktig intressert i deg som en menneske.
Vanskelig å få hjelp , time om man trenger det.

Veldig godt fornøyd

Lege: Anne Noraas Bendvold Skrevet

Flink, lyttende,imøtekomme. Føler meg trygg på at jeg får den beste behandling. Fint med data analyse som jeg registrerer. Der vurderer jeg meg selv fra gang til gang. Alle på klinikken er flinke. Kan anbefales på det sterkeste.

Lang erfaring, tilgjengelig

Lege: Anne Noraas Bendvold Skrevet

Amne Noraas Bendvold har lang erfaring, opplever at hun er trygg på vurderingene. Tok litt tid før jeg fikk medisin som virket, prøvde ulike slag. I dag må jeg ha pause fra medisin. Hun har "åpen dør", jeg kan komme når som helst å få kortisonsprøyte. Hun legger en del vekt på kartlegginga vi tar på datamaskina. Ikke alltid lett å svare presist på den.
Har stor tillit til henne som fagperson. God oppfølging.

Utilgjengelig

Lege: Anne Noraas Bendvold Skrevet

Gått til Anne med Bechterew i 2-3 år og hun virker veldig flink på sitt felt, men mangler empati og er mer opptatt av at man skal fylle ut et skjema enn å høre på hvordan man faktisk har det. Sitter ofte igjen etter time med følelsen av at jeg ikke har fått sagt det jeg ønsket. Opplever at hun er lite hjelpsom ang. medisinering. På grunn av tarmproblemer skal jeg helst ikke spise voltaren, men jeg får ikke noe hjelp til å finne andre alternativer.

I perioder hvor sykdom er kritisk er det svært vanskelig å få time og man blir gående med vondt lenge og spise smertestillende over lengre tid.