Nimi, avdeling Ullevål Stadion

Telefonnummer22 22 78 8822 22 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sognsveien 75D, Ullevaal Stadion 0855 Oslo

Siste vurderinger av Nimi, avdeling Ullevål Stadion

Dyktig og hyggelig

Kiropraktor: Ragnhild Perstølen Skrevet

Ragnhild er en svært dyktig kiropraktor. Etter å ha vært hos flere forskjellige kiropraktorer, osteopater og fysioterapeuter med nakken min, ble hun den som endelig klarte å få gjort noe med problemet.

Lyttende, pedagogisk og kompetent

Lege: Sigmar Jack Skrevet

Partiell ruptur av sene i skulder (supraspinatus) etter klatreøkt. 3 mnd med opptrening & fysio ga liten bedring og NIMI v/Sigmar Jack fant den gode løsningen: sutur av sene med anker og samtidig «opprydning» i skulderledd i artroskopi. Legen er lyttende, pedagogisk og framstår som meget kompetent. 5 mnd etter operasjon & opptrening er bevegelighet og styrke tilbake og alle idrettslige aktiviteter kan gjennomføres som før. NIMI & dr. Sigmar Jack har levert fra start til mål på alle plan.

Grundig, dyktig og imøtekommende

Lege: Gøran Skog Skrevet

Etter seks år med konservativ behandling av symptomer som ingen finner årsaken til, havnet jeg tilfeldigvis hos Göran Skog ved NIMI. Han diagnostiserte kjapt og visste eksakt hvilken behandling jeg ville ha nytte av med min nakkeproblematikk. Ingen har møtt meg med en slik faglig dyktighet og sikkerhet tidligere. Folk med nakke- og ryggproblematikk bør absolutt oppsøke Dr. Skog.

Hyggelig

Lege: Henrik Hofgaard Skrevet

Var inne til Hofgaard til kontroll etter operasjon. Følte meg godt ivaretatt. Han utstråler trygghet, og forklarer på en slik måte at vi «vanlige folk» forstår hva som er gjort under operasjonen.
Disse legene vokser ikke på trær!

Menneske, kunnskap, hjerte, lyttende og inkluderende

Lege: Henrik Hofgaard Skrevet

Maken til dyktig lege skal en lete lenge etter. Hans evne til å forstå, lytte, tenke positivt, reflektere, kommunisere sammen med pasienten, ydmyk, medmenneske, åpenhet, tillitsskapende, ikke forutinntatt om noe, leter etter omveier for å finne svar og en personlighet og utstråling som gir trygghet, ro og respekt begge veier. Fantastisk mann og lege.