Nimi, avdeling Ullevål Stadion

Sognsveien 75D, Ullevaal Stadion 0855 Oslo
Tlf: 22 22 78 88 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Nimi, avdeling Ullevål Stadion

Menneske, kunnskap, hjerte, lyttende og inkluderende

Lege: Henrik Hofgaard Skrevet

Maken til dyktig lege skal en lete lenge etter. Hans evne til å forstå, lytte, tenke positivt, reflektere, kommunisere sammen med pasienten, ydmyk, medmenneske, åpenhet, tillitsskapende, ikke forutinntatt om noe, leter etter omveier for å finne svar og en personlighet og utstråling som gir trygghet, ro og respekt begge veier. Fantastisk mann og lege.

godt fornøyd!

Lege: Sigmar Jack Skrevet

Jeg skadet ankelen og måtte opereres. 2 år senere kan jeg si at jeg er veldig fornøyd med behandlingen.
Alt gikk som det skulle, han lyttet til meg og utrykket seg veldig klar. Han er høflig, dyktig og er ikke i tvil for å be om hjelp for å gi beste behandling.
Han komuniserte prosessen og forventninger veldig bra fra starten av.
Jeg har ikke hatt noe problem med ankelen etter dette, det fungerer bra igjen og jeg kan løpe med glede.

Tillitskapende

Lege: Dag Ove Karsten Skrevet

Jordnær, dyktig ,skaper tillit, forklarer hva sykdommen er etter grundig undersøkelse, og hvordan den utvikler seg. Kontroll om 7 uker.

Dyktig og seriøs

Lege: Sigmar Jack Skrevet

Ble henvist via manuellterapeut med en 'umulig' skade; rundt to kubikkcentimetermeter løs brusk i ankelen. Som vordende maratonløper var det kritisk.

Dr. Jack fant rette løsningen - REMA 1000 løsningen - og plukket bruskbitene ut, uten videre om og men.

Tre år senere har jeg fortsatt ikke brusk i ankelen, men jeg kan løpe maraton. Takker være riktig løsning og fantastisk godt håndverk.

Denne legen anbefales.

Lege: Roger Trana Skrevet

Har vært så heldig at Roger opererte meg for prolaps i S1 og har vært smertefri siden. Han forklarte meg hva kunne gjøre og ikke gjøre veldig bra og han har vært tilgjengelig på telefon for meg. Han tidfestet når jeg kunne beregne å være tilbake i jobb og det ser meget bra ut i forhold til hvordan jeg føler det går. Er i gang med god trening og kan snart gjøre de tingene jeg gjorde før operasjonen. Meget fornøyd.