Nimi, avdeling Ullevål Stadion

Tlf: 22 22 78 88 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Nimi, avdeling Ullevål Stadion

Tillitskapende

Lege: Dag Ove Karsten Skrevet

Jordnær, dyktig ,skaper tillit, forklarer hva sykdommen er etter grundig undersøkelse, og hvordan den utvikler seg. Kontroll om 7 uker.

Dyktig og seriøs

Lege: Sigmar Jack Skrevet

Ble henvist via manuellterapeut med en 'umulig' skade; rundt to kubikkcentimetermeter løs brusk i ankelen. Som vordende maratonløper var det kritisk.

Dr. Jack fant rette løsningen - REMA 1000 løsningen - og plukket bruskbitene ut, uten videre om og men.

Tre år senere har jeg fortsatt ikke brusk i ankelen, men jeg kan løpe maraton. Takker være riktig løsning og fantastisk godt håndverk.

Denne legen anbefales.

Lege: Roger Trana Skrevet

Har vært så heldig at Roger opererte meg for prolaps i S1 og har vært smertefri siden. Han forklarte meg hva kunne gjøre og ikke gjøre veldig bra og han har vært tilgjengelig på telefon for meg. Han tidfestet når jeg kunne beregne å være tilbake i jobb og det ser meget bra ut i forhold til hvordan jeg føler det går. Er i gang med god trening og kan snart gjøre de tingene jeg gjorde før operasjonen. Meget fornøyd.

Svært kompetent lege innen ortopedisk kirurg

Lege: Sigmar Jack Skrevet

Jeg ønsker å berømme Sigmar Jack og teamet på NIMI Ullevål. Etter flere tiår med kroniske plager i hæl-/akillessenefestet, utallige alternative behandlingsmåter (som ikke på noen måte ga varige bedringer), gjensto alternativet kirurgisk inngrep. Operasjonen var 100 % vellykket, og ett år senere er det fantastisk å være fri for kroniske smerter. TUSEN TAKK.

Fantastisk lege!

Lege: Sigmar Jack Skrevet

Jeg fikk endelig forklaring til en del plager som jeg har hatt gjennom mange år, og som har vært feilvurdert av andre leger.
Han er en meget dyktig lege med en fantastisk kommunikasjonsevne og mye kunnskap.
Jeg er strålende fornøyd med hans forslag til behandling, opersajonen og oppfølging.
Mange leger vurde lære hvordan pasienter skal behandles og hvordan en impekabel jobb skal utføres!
Tusen takk!

Meget pasientvennlig

Lege: Henrik Hofgaard Skrevet

Tok meg vennlig imot. Han fikk meg straks til å slappe av, imotsetning til en annen ortoped jeg var i kontakt med. Vanligvis er jeg veldig opptatt av å ikke bry leger, og derfor sitter på allerten for å komme meg fort ut igjen. Tror han forstod dette. Fikk meg til å senke skulderne. Tilbød også å hjelpe meg til å få rask hjelp av spesialist på et litt annet område

En dyktig og god lege med god tid

Lege: Sigmar Jack Skrevet

Etter mye plager ingen annen lege,fysioterapeut el kiropraktor kunne hjelpe meg med,og MR-bilder som ble tatt,tok jeg turen til NIMI og fikk time hos Sigmar.

Høflig lege,og han fant ut av problemene ganske med en gang.Han er rolig og tar seg god tid til deg uten å være treig!Forklarer godt hva han mener og tenker,og jeg ble absolutt tatt godt i mot og ikke minst tatt seriøst.
I mitt tilfelle må en operasjon til,og den kunne jeg allerede får en uke senere.For meg passet ikke det,og skal opereres nå,tre uker etter konsultasjon.

Veldig glad jeg valgte NIMI,og anbefaler alle å dra dit om de har problemer andre kanskje ikke forstår eller finner ut av.
Tipp topp,tommel opp!!

Tillitvekkende

Lege: Håkon Øgreid Moksnes Skrevet

En av de få medisinere innkl. fastleger jeg har møtt. Som har lyttet , og undret seg !
Og etter undersøkelsen kan si , dette forstår jeg ikke helt . Jeg må ha deg videre !!