Nimi, avdeling Ullevål Stadion

Sognsveien 75D, Ullevaal Stadion 0855 Oslo

Siste vurderinger av Nimi, avdeling Ullevål Stadion

Faglig dyktig, medmenneskelig og profesjonell

Kiropraktor: Ragnhild Perstølen Skrevet

Jeg har i en periode gått til Ragnhild for å få behandling for en prolaps med påfølgende ubehag i hofte og venstre fot på grunn av isjas. Forløpet var svært profesjonelt med MR-bilder og grundige undersøkelser før behandling ble utført. Og behandlingen viste seg også å være midt i blinken for å bli helt frisk igjen. Under oppfølging viste hun meg også flere effektive øvelser for å få bedre kjernemuskulatur og å gå ned i vekt. I etterkant kan jeg bare si at dette fungerte svært bra, og som jeg har tatt frem igjen ved jevne mellomrom for å holde vekten. Her fikk jeg følelsen av å bli ivaretatt av noen som virkelig ville meg godt.

Senere har jeg også anbefalt Ragnhild til en venninne, som har slitt med ryggen i lengre tid etter en operasjon. Hun melder tilbake at hun også var svært fornøyd med behandling og ikke minst med grundig undersøkelse og beskrivelse av funn fra MR-bildet.

Trygge og kunnskapsrike ortopeder V K Lie og Hofgaard

Lege: Henrik Hofgaard Skrevet

Tusen takk til meget dyktige kirurger.
(Samt hele operasjonsteamet på operasjonsdagen)
Trur sjelden jeg har opplevd så god og trygg informasjon om hva som kom til å skje.
V K Lie svarte på alle mine «dumme» spørsmål og trygget hele veien frykten jeg hadde for operasjon.
Opplevde å bli sett og hørt.
God oppfølging også etter operasjon fra både kirurg og anestesilege.

Meget takknemlig

Dyktig og hyggelig

Kiropraktor: Ragnhild Perstølen Skrevet

Ragnhild er en svært dyktig kiropraktor. Etter å ha vært hos flere forskjellige kiropraktorer, osteopater og fysioterapeuter med nakken min, ble hun den som endelig klarte å få gjort noe med problemet.

Lyttende, pedagogisk og kompetent

Lege: Sigmar Jack Skrevet

Partiell ruptur av sene i skulder (supraspinatus) etter klatreøkt. 3 mnd med opptrening & fysio ga liten bedring og NIMI v/Sigmar Jack fant den gode løsningen: sutur av sene med anker og samtidig «opprydning» i skulderledd i artroskopi. Legen er lyttende, pedagogisk og framstår som meget kompetent. 5 mnd etter operasjon & opptrening er bevegelighet og styrke tilbake og alle idrettslige aktiviteter kan gjennomføres som før. NIMI & dr. Sigmar Jack har levert fra start til mål på alle plan.

Grundig, dyktig og imøtekommende

Lege: Gøran Skog Skrevet

Etter seks år med konservativ behandling av symptomer som ingen finner årsaken til, havnet jeg tilfeldigvis hos Göran Skog ved NIMI. Han diagnostiserte kjapt og visste eksakt hvilken behandling jeg ville ha nytte av med min nakkeproblematikk. Ingen har møtt meg med en slik faglig dyktighet og sikkerhet tidligere. Folk med nakke- og ryggproblematikk bør absolutt oppsøke Dr. Skog.