Nimi, avdeling Ullevål Stadion

Tlf: 22 22 78 88 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Nimi, avdeling Ullevål Stadion

Lyttende, pedagogisk og kompetent

Lege: Sigmar Jack Skrevet

Partiell ruptur av sene i skulder (supraspinatus) etter klatreøkt. 3 mnd med opptrening & fysio ga liten bedring og NIMI v/Sigmar Jack fant den gode løsningen: sutur av sene med anker og samtidig «opprydning» i skulderledd i artroskopi. Legen er lyttende, pedagogisk og framstår som meget kompetent. 5 mnd etter operasjon & opptrening er bevegelighet og styrke tilbake og alle idrettslige aktiviteter kan gjennomføres som før. NIMI & dr. Sigmar Jack har levert fra start til mål på alle plan.

Grundig, dyktig og imøtekommende

Lege: Gøran Skog Skrevet

Etter seks år med konservativ behandling av symptomer som ingen finner årsaken til, havnet jeg tilfeldigvis hos Göran Skog ved NIMI. Han diagnostiserte kjapt og visste eksakt hvilken behandling jeg ville ha nytte av med min nakkeproblematikk. Ingen har møtt meg med en slik faglig dyktighet og sikkerhet tidligere. Folk med nakke- og ryggproblematikk bør absolutt oppsøke Dr. Skog.

Hyggelig

Lege: Henrik Hofgaard Skrevet

Var inne til Hofgaard til kontroll etter operasjon. Følte meg godt ivaretatt. Han utstråler trygghet, og forklarer på en slik måte at vi «vanlige folk» forstår hva som er gjort under operasjonen.
Disse legene vokser ikke på trær!

Menneske, kunnskap, hjerte, lyttende og inkluderende

Lege: Henrik Hofgaard Skrevet

Maken til dyktig lege skal en lete lenge etter. Hans evne til å forstå, lytte, tenke positivt, reflektere, kommunisere sammen med pasienten, ydmyk, medmenneske, åpenhet, tillitsskapende, ikke forutinntatt om noe, leter etter omveier for å finne svar og en personlighet og utstråling som gir trygghet, ro og respekt begge veier. Fantastisk mann og lege.

godt fornøyd!

Lege: Sigmar Jack Skrevet

Jeg skadet ankelen og måtte opereres. 2 år senere kan jeg si at jeg er veldig fornøyd med behandlingen.
Alt gikk som det skulle, han lyttet til meg og utrykket seg veldig klar. Han er høflig, dyktig og er ikke i tvil for å be om hjelp for å gi beste behandling.
Han komuniserte prosessen og forventninger veldig bra fra starten av.
Jeg har ikke hatt noe problem med ankelen etter dette, det fungerer bra igjen og jeg kan løpe med glede.