Sandefjord Legesenter

Halvdan Svartes Gate 12 3208 Sandefjord

Siste vurderinger av Sandefjord Legesenter

Veldig fornøyd /

Lege: Dag Johann Kjærnet Skrevet

Dr.Kjærnet er en person som tar tak i problemstilling og henviser deg videre om det skulle være behov. Han er en veldig blid person og det er god kompentanse og samarbeid i klinikken.
Litt gammel klinikk men den er ren og ryddig. Personal er blide og forståelses fulle.

Bra med parkering nå :)

Fremoverlent og bred kompetanse

Lege: Kåre Kvestad Skrevet

Veldig fornøyd med Kvestad!
Har fått inn alle familiemedlemmene hos han over tid og alle er like fornøyde.

Anbefales på det sterkeste!

Lege: Kåre Kvestad Skrevet

Dr. Kvestad er flink med barn, lytter og meget dyktig lege på alle måter. Man får time raskt og damene på kontoret er veldig blide og hyggelige. Hadde aldri byttet han ut om jeg ikke flyttet. Han har vært meget dyktig med min premature datter. Misunner de som får vår plass. Vi stå på vente liste i over 1 år og hadde gjort det igjen. Fantastisk lege som jobber rask og ser problemene med engang. Takk for nå.

Utrolig god lege

Lege: Terje Bøe Skrevet

Har hatt Terje som lege i 9 år nå, og beste lege jeg noen gang har hatt. Tar deg alvorlig, lytter og gir tid hvis dette behøves. Gjør alt for å finne ut hva som feiler, og utrolig god forståelseevne. Kan ikke finne noe negativt med denne legen.

Fin fyr!

Lege: Dag Johann Kjærnet Skrevet

Dag er en kjempe flott lege. Han er alltid interessert, bryr seg om pasienten og tar seg tid til å høre på det man har å si.