Sandefjord Legesenter

Telefonnummer33 42 31 8033 42 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Halvdan Svartes Gate 12 3208 Sandefjord

Siste vurderinger av Sandefjord Legesenter

Utrolig god lege

Lege: Terje Bøe Skrevet

Har hatt Terje som lege i 9 år nå, og beste lege jeg noen gang har hatt. Tar deg alvorlig, lytter og gir tid hvis dette behøves. Gjør alt for å finne ut hva som feiler, og utrolig god forståelseevne. Kan ikke finne noe negativt med denne legen.

Fin fyr!

Lege: Dag Johann Kjærnet Skrevet

Dag er en kjempe flott lege. Han er alltid interessert, bryr seg om pasienten og tar seg tid til å høre på det man har å si.

Byens beste lege!

Lege: Kåre Kvestad Skrevet

Dr. Kvestad er en fantastisk lege! Han har tid, han lytter og er meget dyktig. Er veldig flink med barn, og han følger tett opp pasientene sine. Har all min tillit til han. Man blir alltid tatt alvorlig og føler seg trygg. Får time raskt, og kontorpersonell er alltid blide og imøtekommende.

Forstår meg ikke

Lege: Terje Bøe Skrevet

følte jeg ikke ble hørt, og følte han ikke forsto mine psykiske lidelser, noe som er viktig at en lege gjør. Han var hyggelig da jeg møtte han, men føler han bare vil ha meg ut derfra så fort som mulig. Det er også veldig lang ventetid. Han sa også upassende ting om meg til meg. Opplever han som litt sur når jeg er der.

Aller beste.

Lege: Kåre Kvestad Skrevet

Jeg har flyttet og er nødt til å bytte lege. Men om jeg hadde kunnet, ville jeg tatt med meg Kvestad. Både han og damene på kontoret er en blid og munter gjeng. Sjelden lang ventetid. Og gjør det som er forventet av en fastlege. Jeg har helt klart vært en utfording for han. Det var en laaaang vei å gå men vi kom i mål tilslutt. Takker og bukker.