Klinikk Bunæs AS

Telefonnummer67 55 05 1067 55 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Løkkeåsveien 3 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Klinikk Bunæs AS

Vil ikke anbefale Jarl Bunæs

Lege: Jarl Bunæs Skrevet

Måtte operere nesen min to ganger til Dr. Jarl Bunæs da det oppstod komplikasjoner som en egentlig ikke skulle tro var mulig. Etter første operasjon fikk jeg et hakk midt på nesa og fikk dekt reoperasjon. Etter den andre operasjonen pekte nesetippen min nedover når jeg smilte, noe som ikke var avtalt, ei heller vakkert. Jarl hadde dessuten lagt inn noe på nesa der hakket hadde oppstått, som medførte at jeg fikk en kul midt på nesa etter andre operasjon. Fikk heldigvis utført en tredje operasjon av Robby Roarsen som jobber på samme klinikk, dette endte med et mye bedre resultat. Siden jeg ikke turte å få dekt en tredje reoperasjon av samme kirurg gratis, måtte jeg betale en egenandel på 15 000,. Skulle tro at en privat klinikk kunne kompensere for dette, men dessverre måtte jeg betale ekstra mye totalt for et dårlig arbeid. Ble veldig fornøyd etter sistnevnte resultat som nevnt. Vil ikke anbefale Jarl Bunæs, styr unna!

Profesjonell

Lege: Jarl Bunæs Skrevet

Har hatt flere mislykkede forsøk på neseoperasjon hos flere plastikkkiruger. Har oppsøkt flere for å korrigere nesen, men opplevde å bli avvist fordi risikoen var for høy.

Dr Bunæs var den eneste som var modig og hadde de kunstneriske ferdighetene til å ta på seg denne utfordringen. Han har lang erfaring og vet godt hva han gjør. Opplevde å bli trodd, forstått og ikke minst tatt på alvor fra start til slutt.

Han og teamet gjorde en fantastisk jobb og jeg meget godt fornøyd med kvaliteten, resultatet og oppfølgingen.

Mitt tips: dersom du ønsker å ta en neseoperasjon, gå til Dr Bunæs for å unngå flere operasjoner.

aldrende kirurg

Lege: Jarl Bunæs Skrevet

Skrekkopplevelse! ingen imøtekommenhet eller forståelse for enkelt menneske.

Klinikken fremstår som "sliten"

Dårlig informasjon ved operasjon

Konsultasjonene er tidvis støtende og veldig korte

Sitter igjen med en følelse av mange spørsmål? men ingen svar

Misfornøyd resultat, møtt med lite forståelse

Lege: Jarl Bunæs Skrevet

Operert for en forholdsvis enkel skjev neseskillevegg grunnet tett nese. Ble ikke bedre etter operasjon og i tillegg fikk jeg en "benreaksjon" som gjorde at nesen ser skjevere ut utenfra. Møtt med liten forståelse i etterkant. Fikk også feilaktig informasjon i forkant av operasjonen. Føler heller ikke det ble godt nok utredet for om det faktisk var indikasjon for å operere skilleveggen i utgangspunktet. Det ble også i forløpet satt av lite tid til spørsmål som jeg satt inne med. Ville ikke operert her på nytt.

Dyktig estetiker

Lege: Jarl Bunæs Skrevet

Bunæs opererte nesetippen min i januar 2017, og den ble helt perfekt. Han er opptatt av hva som passer, og har god estetisk sans.