Bærum Plastikkirurgi

Løkkeåsveien 3 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Bærum Plastikkirurgi

Erfaren og kunnskapsrik kirurg

Lege: Håvar Løseth Skrevet

Håvar opererte nesen min for over ett år siden, og jeg er svært fornøyd med hele prosessen ved Christianiaklinikken (tidligere Bærum Plastikkirurgi), fra informasjonen i forkant, til selve operasjonen, oppfølgingen og resultatet.

Under konsultasjonen var Håvar ærlig om hva han kunne gjøre, hvilke begrensinger det var, og hvordan resultatet kunne bli. Vi endte opp med åpen operasjon for å få best mulig resultat. Under selve operasjonen var jeg våken med lokalbedøvelse, noe som fungerte fint for meg. I uken etter operasjonen ble jeg fulgt opp av ansatte på klinikken, både over telefon og sms. Jeg har vært på flere kontroller det siste året for å sikre en god tilhelingsprosess.

1 år etter operasjonen har nesen helet kjempefint. Jeg er kvitt "haukenesen" som jeg alltid har vært misfornøyd med, og har også fått en smalere neserygg og mer definert nesetipp. Samtidig sørget Håvar for å rette opp skjev nesevegg, som har ført til at jeg for første gang kan puste ordentlig gjennom nesen. Jeg har i etterkant opplevd bedre søvn, mindre hodepine, og økt generell helse, noe som har vært et utrolig positivt resultat fra operasjonen.

Denne operasjonen har gitt meg økt livskvalitet på flere områder, og jeg er utrolig glad for at jeg stolte på Håvar og hans vurdering. Jeg anbefaler Håvar på det varmeste, både for kosmetisk og funksjonell kirurgi.

Dyktig lege 10 av 10

Lege: Håvar Løseth Skrevet

Jeg hadde tidligere neseoperasjon som ble mislykket hos [navn fjernet av moderator] og det plager meg lenge så jeg måtte gjøre noe med det da valgte jeg Håvar løseth fordi han er dyktig og forstod problemet han løste problemet evig takknemlig for det

Profesjonall

Lege: Øyvind Borch Bugge Skrevet

Jeg har fått en resultat som er langt over forventninger. Helt supert. Meget fornøyd. Nå er ikke bare kroppen med selvfølelsen også er på plass.
Kvinne 43

Dyktig! Anbefales!

Lege: Håvar Løseth Skrevet

Fullført neseoperasjon hos Håvard Løseth og er super fornøyd! Nesen er akkurat slik jeg ønsket!
Fikk god oppfølging underveis! Anbefales på det sterkeste!

MISLYKKET OPERASJON

Lege: Håvar Løseth Skrevet

Jeg vil fraråde Dr. Håvar Løseth på det sterkeste.

Før operasjonen opplevde jeg Dr. Håvar Løseth som snill og pratsom. Dette endret seg etter operasjonen gikk galt. Det som skulle bli en positiv løsning på et neseproblem jeg hadde, endte opp med å bli en av de mørkeste erfaringene jeg har opplevd i mitt liv.

Jeg angrer sterkt på at jeg valgte Dr. Håvar Løseth.

Jeg kom dit for det som utifra hans mening var en «enkel» operasjon. Han mente at han hadde kompetanse til kosmetiske/funksjonelle operasjoner. Han kunne garantere meg bedre pust øyeblikkelig etter operasjon. Nå har det gått 1 år og jeg puster ikke bedre.

Når man betaler en så høy sum for et inngrep forventer man i det minste god service, system på klinikken og ikke minst et godt resultat. Klinikken burde pusse opp og ordne bedre systemer for når pasienter kommer og går. Det var masse forsinkelser og mennesker som ventet i kø. Var vitne til flere uheldige hendelser i resepsjonen som kunne vært unngått.

For meg har dette vært en stor påkjenning fysisk, psykisk og økonomisk.

Jeg har ikke fått refusjon av pengene jeg betalte.

Nå må jeg til en annen kirurg for å få dette fikset.

Anbefaler ikke Dr.Håvar Løseth og Bærum Plastikkirurgi.

Dette er leit å lese. Nese-operasjoner er kompliserte og må av og til justeres. Jeg er lei meg for at du har opplevd dette. Jeg anbefaler at du kommer til kontroll slik at jeg får sett på hva som har skjedd, ellers er det vanskelig å hjelpe. Døren er alltid åpen.

Besvart av Håvar Løseth