Klinikk Bunæs AS

Telefonnummer67 55 05 1067 55 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Løkkeåsveien 3 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Klinikk Bunæs AS

Profesjonell

Lege: Jarl Bunæs Skrevet

Har hatt flere mislykkede forsøk på neseoperasjon hos flere plastikkkiruger. Har oppsøkt flere for å korrigere nesen, men opplevde å bli avvist fordi risikoen var for høy.

Dr Bunæs var den eneste som var modig og hadde de kunstneriske ferdighetene til å ta på seg denne utfordringen. Han har lang erfaring og vet godt hva han gjør. Opplevde å bli trodd, forstått og ikke minst tatt på alvor fra start til slutt.

Han og teamet gjorde en fantastisk jobb og jeg meget godt fornøyd med kvaliteten, resultatet og oppfølgingen.

Mitt tips: dersom du ønsker å ta en neseoperasjon, gå til Dr Bunæs for å unngå flere operasjoner.

aldrende kirurg

Lege: Jarl Bunæs Skrevet

Skrekkopplevelse! ingen imøtekommenhet eller forståelse for enkelt menneske.

Klinikken fremstår som "sliten"

Dårlig informasjon ved operasjon

Konsultasjonene er tidvis støtende og veldig korte

Sitter igjen med en følelse av mange spørsmål? men ingen svar

Misfornøyd resultat, møtt med lite forståelse

Lege: Jarl Bunæs Skrevet

Operert for en forholdsvis enkel skjev neseskillevegg grunnet tett nese. Ble ikke bedre etter operasjon og i tillegg fikk jeg en "benreaksjon" som gjorde at nesen ser skjevere ut utenfra. Møtt med liten forståelse i etterkant. Fikk også feilaktig informasjon i forkant av operasjonen. Føler heller ikke det ble godt nok utredet for om det faktisk var indikasjon for å operere skilleveggen i utgangspunktet. Det ble også i forløpet satt av lite tid til spørsmål som jeg satt inne med. Ville ikke operert her på nytt.

Dyktig estetiker

Lege: Jarl Bunæs Skrevet

Bunæs opererte nesetippen min i januar 2017, og den ble helt perfekt. Han er opptatt av hva som passer, og har god estetisk sans.

Anbefales ikke

Lege: Jarl Bunæs Skrevet

Jeg ønsker å fraråde pasienter å gå til Jarl Bunæs, han gjør som alle andre -av og til feil, men tar ikke selvkritikk og er svært arrogant. Han preges av alder og er er mer opptatt av "mer salg" enn av pasientens behov og ønsker. Det finnes mange bedre alternativer.