Bærum Plastikkirurgi

Løkkeåsveien 3 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Bærum Plastikkirurgi

Høy kompetanse - verdens hyggeligste lege

Lege: Håvar Løseth Skrevet

Etter gjentakende bihulebetennelser og lengre perioder med smerter, tok jeg kontakt med Dr. Håvar Løseth. Jeg hadde i forkant vært til konsultasjoner både hos fastlege, legevakten og diverse private allmennpraktikere, men uten å få hjelp som fungerte mot plagene mine.

Dr. Løseth tok seg svært god tid til å undersøke, forklare og svare på spørsmål. Han tok plagene mine på største alvor, satt meg på effektiv behandling og sørget raskt for at jeg ble godt utredet. Jeg følte meg svært godt ivaretatt.

I tillegg til hans solide kompetanse, satt jeg stor pris på at han var så hyggelig - og ikke minst tilgjengelig for spørsmål underveis i behandlingen. Dr. Løseth har min varmeste anbefaling og er utvilsomt den legen jeg vil kontakte igjen ved tilsvarende problemer hos meg selv eller barna mine.

Veldig bra lege

Lege: Håvar Løseth Skrevet

Fant ham helt tilfeldig etter at å ha gått med smertefull kronisk bihulebetennelse, konstant hodepine så vel som øresus i nesten 2 år og flere runder hos andre ØNH-leger som enten ikke forsto hva de skulle gjøre, ikke trodde på meg eller bare valgte å ikke bry seg. Jeg var så å si helt knekt, deprimert, utmattet og fortvilet da jeg besluttet å satse på et aller siste forsøk på å bli frisk(ere), denne gangen med mine egne, oppsparte midler for å ha full valgfrihet. "All in", som man kaller det på kasino. Jeg føler det var et skikkelig lykketreff å ha funnet frem til Dr. Løseth via Google, for riktignok har jeg det mye bedre nå. Hadde jeg visst at ham finnes, jeg hadde ikke sløst bort tiden min hos andre leger som fikk meg til å spise antibiotika som om det var godteri.

En mann som kan faget sitt!!

Lege: Håvar Løseth Skrevet

Gått en del ned i vekt de siste årene, som har resultert i veldig mye overflødig hud i ansiktet.

Etter utallige konsultasjoner hos forskjellige klinikker, fant jeg endelig Håvard på Bærum Plastikkirurgi.

Han forstod problemene mine, brukte god tid på å forklare og spesielt lytte på hva jeg ønsket å forbedre, samtidig som han ga realistiske forventninger.

Idag var jeg på siste kontroll etter halsløft, øyelokk, justering av nese og hake implantat og jeg er i ekstase!! Etter operasjonen har jeg hatt mindre vondt en forventet og lite blåmerker. Håvard har alltid vært lett tilgjengelig som har vært veldig betryggende. Selvom det er litt hevelse igjen, så ser det så naturlig ut og kunne ikke bedt om ett bedre resultat!

Vurderer du noen form for plastikk kirurgi, så kan jeg med hånden på hjerte si at Håvard er rette mannen.

Øyvind Borch Bugge er en kunstner

Lege: Øyvind Borch Bugge Skrevet

Mageplastikk i 2014, knapt synlige arr som også er lagt lavt, i hårfeste, og nydelig avslutning uten eselører i sidene. Jeg har aldri sett penere arr hos noen ved å google mageplastikk, han er rett og slett best i klassen på dette(også)
Bugge har også nå i mars rekonstruert skadene gjort ved bytte av brystproseser gjort på en annen klinikk oslo i 2022, der la de en protese under muskel og den andre over, uten å journalføre og informere meg om dette, den ene protesen sagget 8 cm på kort tid, etter at Bugge har fikset ser nå ser brystene tilnærmet like ut tross ødelagt brystmuskel som gjorde det umulig å legge protesen under, men han har tryllet frem et nydelig resultat likevel.

Jeg har anbefalt Bugge til alle som vurderer plastikkirurgi, det er dyrt, men han er best. Bugge er hyggelig og artig, og han lover deg ikke noe som ikke er mulig, her får du den nakne sannhet og du kan ha realistiske forventninger til det som skal gjøres.

God oppfølging før, under og etter operasjon, alle på klinikken er bare superskjønne mennesker som tar godt vare på deg hele veien, også etterpå.

Kunnskapsrik, ærlig og trygg

Lege: Håvar Løseth Skrevet

Jeg har i lang tid vurdert neseplastikk, da jeg har vært veldig misfornøyd med en høy og krum neserygg. Dette har i stor grad gått utover eget selvbildet.

Jeg var på konsultasjon hos flere kirurger, men det var ikke før jeg møtte Håvar at jeg følte meg trygg på at mine ønsker og behov ble sett. Han forsto med en gang hva jeg ville, samtidig som han gav meg ett realistisk bildet på hva som ville bli finest sett i forhold til mitt ansikt. Vi var begge opptatt av at resultatet skulle bli naturlig.

Neseplastikken ble gjennomført i januar 2023. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt før, underveis og etter operasjonen. Jeg hadde gruet meg til eventuelle smerter i etterkant, men hadde minimalt med smerter etter operasjonen.

Jeg har nå tatt av gipsen og er utrolig fornøyd med resultatet. Det ble akkurat som forventet og avtalt. Jeg ser fortsatt helt ut som meg selv, men med en penere og mer harmonisk nese.

Dette ble en veldig lang review, men gode ting kan ikke sies for mange ganger. Jeg kan anbefale Håvar på det varmeste!