Birger Kristiansen

Lars Hertervigs gate 5 4002 Stavanger

Siste vurderinger av Birger Kristiansen

Flink og hyggelig!

Lege: Birger Kristiansen Skrevet

Opplever Kristiansen som dyktig i faget sitt, og føler meg trygt og godt ivaretatt. Han er effektiv og seriøs i arbeidet.

Flink med datteren min på 3 år

Lege: Birger Kristiansen Skrevet

Veldig flink med datteren min på 3 år, brukte god tid og kommuniserte bra med både meg som mor og datteren min!

Finnes ikke tålmodighet

Lege: Birger Kristiansen Skrevet

Sikkert ok å gå som til om man er voksen. Hadde med meg sønnen min, han ble revet i ørene, var rød å gråt og spesialisten sa flere ganger åååh, årr.. irritert.. Spesialisten kunne ikke forstå at 2åringen ikke bare kunne sitte helt i ro, og han er en rolig 2 åring. Vi går ikke tilbake.

En hardhendt ØNH-lege, men billig.

Lege: Birger Kristiansen Skrevet

Jeg var innom ØNH-Birger Kristiansen i september i fjor.

Jeg erfarte at Birger manglet skikkelig "empati" for meg. Dette kom frem når jeg sa det gjorde vondt, under prosedyren og ble møtt med avvisende, nonchalante responser. Jeg opplevde også at han var litt hardhendt her og der.

Det som teller positivt da er at han gjorde jobben sin og jeg ble fornøyd med resultatet. Er jo vel det som egentlig teller, men bra, "menneskelig" kundeservice hadde selvsagt vært et stort pluss.

Dårlig opplevelse

Lege: Birger Kristiansen Skrevet

Jeg har vært hos klinikken flere ganger og jeg har aldri hått en good opplevelse. Han har sikkert erfaring men han er streng og har ikke empati for pasientene, ikke god kommunikasjon i hele tatt. Siste gang jeg kom hjem etter behandlingen fikk jeg blødning fra øret men da jeg påpekte det på klinikken jeg ble sagt at "jeg tåler ikke smerte".
Byttet lege