Birger Kristiansen

Lars Hertervigs gate 5 4002 Stavanger

Siste vurderinger av Birger Kristiansen

Kunnskapsrik og effektiv

Lege: Birger Kristiansen Skrevet

Jeg har gått her med mine to ørebarn, veldig fornøyd. Han er rask og effektiv. Opplever legen som meget kunnskapsrik.

Rask, men lite barnevennlig

Lege: Birger Kristiansen Skrevet

Var der med et barn under tre. Lite empati for at barnet syns dette var skummelt, fikk vite vi hadde et engstelig og nervøst barn. Barnet ble stilt vanskelige spørsmål som barnet ikke har ordforråd til å svare på, som jeg selv svarte på for barnet, men da fikk jeg beskjed om at barnet kunne svare selv, noe det ikke gjorde... det var ingen forklaring til barnet hva som skulle skje før det var noe som ble stappet inn i ørene og inn i munnen. Men var rask med å bli ferdig. Resulterte i at vi fikk kommentaren «alt burde være bra». Vi gikk dit for «alt er bra» eller «her er det noe», ikke et «burde være bra».

Sikkert flink med eldre, men ikke med små...

Uprofesjonell lege

Lege: Birger Kristiansen Skrevet

Meget streng og har ikke tålmodighet eller forståelse for at folk kan være nervøs til å komme på en øre,nese,hals time. Anbefaler ikke å gå til denne legen.

Trygg og meget erfaren lege! Flink med ungdom.

Lege: Birger Kristiansen Skrevet

Flink med ungdom, svært erfaren lege som gjorde sønnen min på 16, trygg. Vi ble fort klare over at vi nå var i de beste hender!

Dyktig og effektiv

Lege: Birger Kristiansen Skrevet

Har vært hos flere Øre-Nese-Halsspesialister, men aldri opplevd like kjapp og effektiv behandling.

Anbefaler Birger på det sterkeste, så lenge en ikke er høysensitiv og har svært høye krav til mottatt empati.