Drammen Øre-Nese-Hals-Senter

Tomtegata 31 3012 Drammen

• Øre-nese-hals-lege
  • Øre-nese-hals-lege

Siste vurderinger av Drammen Øre-Nese-Hals-Senter

"Prøv å ikke tenke på det"

Lege: Birger Mo Skrevet

Har vært hos Mo to ganger. Begge gangene sjekket han for ørevoks og sa at jeg ikke skulle tenke så mye over problemene jeg hadde. Virket totalt uinteressert. Ble nærmest litt irritert da jeg stilte spørsmål om hørselen min. Han sa det var lite man kunne gjøre og at det var umulig for ham å si noe om hvordan ting ville utvikle seg. Det er forståelig, men det jeg reagerer på er at han ikke egentlig hørte etter. Dette er første legen jeg har vært hos hvor jeg ikke har følt meg bra når jeg har forlatt kontoret. Kommer til å oppsøke ny hørselslege for å få vite mer om hørselstapet. Jeg synes ikke det er så rart at jeg vil vite mer om årsaker og forebygging når jeg hører dårlig i en alder av 22 og er redd for at det vil utvikle seg.

Lite betryggende, mangel på sympati og forståelse

Lege: Harald Bakke Skrevet

Sendt videre av fastlege til «spesialist», som tar en kjapp titt på gitt problemstilling og fastsetter diagnose uten noen form for prøver. Svært smertefull situasjon jeg befinner meg i, men vedkommende viser verken form for empati eller forståelse. «Sånn er det bare, dette må du leve med»

Ikke dra hit!

Lege: Birger Mo Skrevet

Totalt uinterresert i å hjelpe, ble sur for at jeg ikke kunne utdype min egen sykdomshistorie, om ting som skjedde for over 6 år siden. Avbrøt meg når jeg prøvde å forklare min situasjon, men var ikke interessert i å lytte i det hele tatt. Hadde ingen forslag til videre behandling og tok unødvendige tester, som allerede var tatt.

Ubehagelig opplevelse

Lege: Birger Mo Skrevet

Han var totalt uinteressert i å hjelpe meg, og kunne ikke fatte og begripe hvorfor jeg kom til han. Han var veldig vanskelig å kommunisere med, og følte det slik at han ikke ville høre. Har aldri vært borti en mer nedlatende og frekk lege! Opplevde hele situasjonen som bortkastet.

Uinteressert og kunnskapsløs.

Lege: Harald Bakke Skrevet

Harald Bakke så meg i ørene, neseborene og munnen. Han så ikke noe feil og hadde derfor ikke mer å si om årsaken til at jeg ble henvist til ham. Han hadde ingen spørsmål, bortsett fra om kosthold. Han hadde heller ingen forslag om videre behandling. Han virket mest interessert i å få meg ut av kontoret fortest mulig. For meg var han en helt verdiløs spesialist og skulle jeg trenge slike tjenester igjen reiser jeg heller til Mogadishu før jeg oppsøker han. Han tok min tid og mine penger og gav meg ingenting igjen.