Frihamnsenteret

Telefonnummer53 77 14 0053 77 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Frihamnsenteret 5594 Skånevik

Siste vurderinger av Frihamnsenteret

Ikke i takt med forskning

Lege: Bjarte Stubhaug Skrevet

Ikke åpen for ny info, han står fast med sine teorier som både er utdaterte og basert på egne meninger, IKKE på forskning. Mener bl.a at man kan bli frisk fra ME ved å bruke mindfullness og stå opp til samme tid hver dag.
Elendig på kommunikasjon, og tåler ikke å bli motsagt. Vrir om på det man sier, ha sa flere ganger «du sa at .....», når jeg har sagt noe helt annet, og han tålte svært dårlig at jeg sa ifra når han fant på ting jeg ikke hadde sagt.
Han svarer heller ikke på mail han sier at han skal svare på ifb med behandlingen (man får bl.a i oppgave å skrive en mail om hvordan ting går etter noen mnd, men denne hverken svarer han på eller tar med i epikrisen han senere sender til fastlegen).

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Bjarte Stubhaug Skrevet

Dette er ein svært dyktig lege/psykiater som har gitt meg god hjelp til mine stressrelaterte plager. Gjennom kurs og individuell oppfølging har eg fått god hjelp i forhold til min manglande energi og utmattelse. Eg har fått kunnskap så eg kan forstå min sjukdom. Eg har lært meg og godta /akseptere og regulerer stress i livet .
Eg er kjempeglad eg fekk komma til stubbaug og trur neppe eg hadde vert så frisk om det ikkje hadde vert for han. Eg kan anbefale time her, men skal du ha utbytte av denne behandlinga må du tole å bli utfordra på eigne sannheter,Alt i alt, veldig god hjelp og få her.

Arrogant.

Lege: Bjarte Stubhaug Skrevet

-Er man ikke frisk så vil man ikke bli frisk.
-Ingen vits å komme hit om man ikke klarer å stå opp til samme tidspunkt hver dag.
-Det er ikke farlig å ha vondt.
-Opplevdes som kald og arrogant)følte jeg ikke ble hørt)

Det som var bra var at ventetiden i min sak var kort, synd jeg ventet forgjeves.

Obs Dette er min mening og alle trenger ikke å oppleve vedkommende på samme måte.

Bestemt mann

Lege: Bjarte Stubhaug Skrevet

Veldig bestemt mann. Snakka rett fra levra. Kan virke hard. Men skuffa over dårlig tilbakemelding kommunikasjon fra hans side.

Meget usympatisk kar

Lege: Bjarte Stubhaug Skrevet

Husk at om du ikke blir frisk så er det din feil...
Vanskelig og kald og snakke med.
Ikke noe hyggelig plass om en sliter,med store bivirkninger av medeisin og kroppen ikke vil mer...