Sjøhuset Terapisenter

Møllervegen 22 5525 Haugesund

Siste vurderinger av Sjøhuset Terapisenter

Skikkelig kompis

Lege: Bjørn Bøe Skrevet

Praktfull psykiater, han er jo nesten som en kompis. Han er veldig forståelsesfull og veldig god til å lytte og vise interesse. Han er veldig sjelden, skal lete lenge etter en som ham.

Beste Psykiater som finnes!

Lege: Bjørn Bøe Skrevet

Lett og snakke med. Veldig behagelig og rolig men også med litt humor. Viser interesse for hva du forteller. Elsker denne psykiateren!

Lytter

Lege: Bjørn Bøe Skrevet

Jostein Bøe har behandlet meg over ca 1 år. Med utprøving av medisiner og mange samtaler. Anbefales.

Helt okay psykiater.

Lege: Bjørn Bøe Skrevet

Han er en hyggelig mann, grei å snakke med, helt okay.

Han kan kanskje forbedre seg på å "se" pasienten og virke mer interessert.

Bedre skal du lete lenge etter...

Lege: Bjørn Bøe Skrevet

Dr Bjørn Bøe er en mann som behandler pasienten. Virkelig behandler. Han er en mann det er lett å få tillitt til. Han er en psykiater, lege, et medmenneske som behandler helheten. Fantastisk god oppfølging, ALLTID i et god humør, vennlig og profesjonell. Kunnskapsrik, løsningsorientert og fokusert. Det er egentlig utrolig vanskelig å måtte bruke 100 ord for å beskrive min erfaring med han som behandler, da de eneste ordene jeg egentlig vil bruke er "fantastisk, og perfekt". Kort fortalt.

Personlig gir ikke jeg min tillit uten at det er god grunn til det. Men Dr.spes psyk eller hva det nå måtte hete nå om dagen Bjørn Bøe har min 100% tillitt som behandler...og vell så det.

Håper han selv leser dette en dag.