Christen I. Salvesen

Storgata 35 4305 Sandnes

Siste vurderinger av Christen I. Salvesen

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Christen I. Salvesen Skrevet

Tar godt imot pasienten. Lytter, handler, behandler og gir gode vurderinger.
Tar i mot pårørende på en veldig profesjonell måte.

kald ,ufølsom, uprofesjonell

Lege: Christen I. Salvesen Skrevet

Er en tid tilbake siden jeg var der med mitt barn men var regelrett forskrekket over behandlingen vi fikk! Han var mer opptatt av at jeg "snakket i nesen" og burde la meg operere, (jeg var ikke klar over at det var et problem, har ikke hørt om det før fra noen verken før eller siden)

Dette må da kunne gjøres bedre

Lege: Christen I. Salvesen Skrevet

Ubehagelig behandling og undersøkelse. Følte jeg var kommet inn i et rom fra den kalde krigen, skikkelig dårlig atmosfære. Under undersøkelsen ble det blødd fra ene øret. Utstyret som var brukt virket gammelt og slitt. Måtte spørre om kvittering, denne ble skrevet for hånd, uten stempel. Skulle gjerne skrevet hva som er bra, men det er ingenting.

Ting som BØR bli bedre:
- Bedre atmosfære, gjerne med bilder på veggene, mer lys, kanskje noen blomster, levende lys.
- Bli møtt med "god dag", "god morgen" "hva kan jeg hjelpe deg med?" eller "Hvordan har du det i dag?" Det betyr SÅ mye for et godt førsteintrykk

Underlig situasjon

Lege: Christen I. Salvesen Skrevet

Var hos Salvesen og fikk konstatert skade på hørsel (ca 5-10%). Undersøkelse osv var helt ok. Dette ble etterhvert en forsikringssak. Forsikringsselskapet kontaktet Salvesen og ville få noen uttalesler ifm med dette. Men det ville han ikke! Jeg tror han har plikt til å gjøre nødvendige uttalelser i denne saken, uten at jeg vet sikkert. Uansett faller dette inn i et svært negativt mønster hos denne legen. Jeg kan si dette da jeg har vært hos ham flere ganger i løpet av hans karriere. Dessverre er det et begrenset antall øre-nese-hals spesialister her i Sandnes slik at det kan være vanskelig å finne alternativer.

Dårlig

Lege: Christen I. Salvesen Skrevet

Har aldri møtt en lege som bryr seg så lite om pasienten, timene mine hos han varte aldri mer enn 10 minutter og det var umulig å snakke med han om plagene mine da han ville bare bli så fort som overhode mulig og ta inn en ny pasient.

Ville ikke anbefalt til en venn.