Bergen Øyelegesenter

Telefonnummer55 21 05 0055 21 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Ole Bulls plass 3 5012 Bergen

Siste vurderinger av Bergen Øyelegesenter

Kjempefornøyd!!

Lege: Vibeke Birkeland Skrevet

Vil bare ta et øyeblikk for å rose Dr. Birkeland! Jeg var innom for en mnd siden for en øyelokkoperasjon. Jeg er så fornøyd! Resultatet ser først og fremst fantastisk ut, men hverdagen har blitt mye bedre! Øynene er symmetrisk og operasjonssårene har grodd perfekt. Tusen takk for hjelpen!!

Rolig

Lege: Ole Kjeka Skrevet

Effektiv og dyktig. Men kan spare seg å betrakte en voksen pasient som om det er psykiske vansker å ha en vanskelig rygg - og mangle samsyn. Laseroperasjon på 5 min varsel er sikkert øyelegens hverdag, det er ikke min.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Christian H. Bjune Skrevet

Får god hjelp og føler meg trygg på behandling som blir gitt.
God forståelse og vennlighet vises.

Regnbuehinnebetennelse på 20 året :)

Hjertelig tilstede, men.

Lege: Vibeke Birkeland Skrevet

Jeg må etter ca 12 års erfaring med Bergen øyelegesenter dessverre støtte forrige vurdering: det er en lite effektiv klinikk når det gjelder kommunikasjon (det er bl.a den eneste legen jeg forholder meg til, som fremdeles ikke bruker e-resept). Det er også lite effektivt, om i det hele tatt fungerende, når det kommer til kunnskap om andre synsvansker enn de rent sykdomsbetingete. Jeg har forståelse for at tilstanden det gjelder ikke er kjent for en standard øyelege. Ikke for at en pasient på min alder (50+) ikke tas alvorlig, når også en usedvanlig dyktig spesialoptiker (jeg er permanent brillebruker) har vært på banen i flere måneder.

Trygg og profesjonel behandling

Lege: Pål Jangård Skrevet

God på beskrivelse og forklaring av problemet, i mitt tilfelle grå stær som bør behandles. Dette har utviklet over tid og jeg har fått flott oppfølging og gode anbefalinger underveis spesielt siste året. I skrivebde stund er venstre øye opperert for en uke siden og høyre øye står for tur denne uken!