Bergen Øyelegesenter

Telefonnummer55 21 05 0055 21 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Ole Bulls plass 3 5012 Bergen

Siste vurderinger av Bergen Øyelegesenter

Hjertelig tilstede, men.

Lege: Vibeke Birkeland Skrevet

Jeg må etter ca 12 års erfaring med Bergen øyelegesenter dessverre støtte forrige vurdering: det er en lite effektiv klinikk når det gjelder kommunikasjon (det er bl.a den eneste legen jeg forholder meg til, som fremdeles ikke bruker e-resept). Det er også lite effektivt, om i det hele tatt fungerende, når det kommer til kunnskap om andre synsvansker enn de rent sykdomsbetingete. Jeg har forståelse for at tilstanden det gjelder ikke er kjent for en standard øyelege. Ikke for at en pasient på min alder (50+) ikke tas alvorlig, når også en usedvanlig dyktig spesialoptiker (jeg er permanent brillebruker) har vært på banen i flere måneder.

Trygg og profesjonel behandling

Lege: Pål Jangård Skrevet

God på beskrivelse og forklaring av problemet, i mitt tilfelle grå stær som bør behandles. Dette har utviklet over tid og jeg har fått flott oppfølging og gode anbefalinger underveis spesielt siste året. I skrivebde stund er venstre øye opperert for en uke siden og høyre øye står for tur denne uken!

Hyggelig

Lege: Vibeke Birkeland Skrevet

En lege som har mye kunnskap om sitt arbeidsfelt. Frustrasjonen tar overhånd når legen til stadighet er forsinket og du blir sittende på venterommet opptil en time og ingen tar kontakt. Altfor mange sekretærer som er mest opptatt av å spise godsaker å prate med kollegaer. Hyggelig om sekretærene kunne vært litt mer imøtekommen i telefonen. Lite effektiv klinikk.

En veldig god opplevelse

Lege: Erling Strand Skrevet

Fantastisk lege, flott personale, bra med informasjon om hva som foregikk. Liten ventetid. En sånn lege du blir i godt humør av å snakke med!

Fantastisk

Lege: Erling Strand Skrevet

Dette er en fantastisk mann, stille og rolig men grundig i sitt arbeid. Han er ikke vanskelig å få kontakt med og gir gode råd. Vår lille gutt har fått den beste hjelp og behandling av denne flotte legen. Stor takk til han for den varmen og kunnskap han utstråler.
Også de hyggelige damene i telefonen og ute i resepsjonen skal få et stort takk, alltid imøtekommende og hjelpsom.