Bergen Øyelegesenter

Telefonnummer55 21 05 0055 21 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Ole Bulls plass 3 5012 Bergen

Siste vurderinger av Bergen Øyelegesenter

Hyggelig, trygg

Lege: Christian H. Bjune Skrevet

Meget behagelig og tillitsvekkende lege. Kunnskapsrik og humoristisk. Tar seg god tid til å svare på spørsmål

Overlegen,undervurderende og kald

Lege: Ole Kjeka Skrevet

Mitt helhetlige inntrykk av Dr. Kjeka, er at han ikke ser HELE mennesket. Dette er absolutt essensielt viktig for en LEGE!! Han gir inntrykk til å være overlegen, og kald. Jeg merket overhodet ingen empati, eller medlidenhet hos denne legen. Forklarte ikke nøye hva han gjorde, noe som gjorde det ubehagelig for meg.Han så meg ikke i øynene engang,mens han snakket til meg. Ved spørsmål om andre ting, ble min mening totalt nedvurdert. Han snakket til meg på en nedlatende måte. Tok seg ingen tid til å høre på hva jeg hadde å si, eller å se på meg når jeg snakket.. Alt i alt, følte jeg at dette var en særledes dårlig opplevelse!!!

Kjempefornøyd!!

Lege: Vibeke Birkeland Skrevet

Vil bare ta et øyeblikk for å rose Dr. Birkeland! Jeg var innom for en mnd siden for en øyelokkoperasjon. Jeg er så fornøyd! Resultatet ser først og fremst fantastisk ut, men hverdagen har blitt mye bedre! Øynene er symmetrisk og operasjonssårene har grodd perfekt. Tusen takk for hjelpen!!

Rolig

Lege: Ole Kjeka Skrevet

Effektiv og dyktig. Men kan spare seg å betrakte en voksen pasient som om det er psykiske vansker å ha en vanskelig rygg - og mangle samsyn. Laseroperasjon på 5 min varsel er sikkert øyelegens hverdag, det er ikke min.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Christian H. Bjune Skrevet

Får god hjelp og føler meg trygg på behandling som blir gitt.
God forståelse og vennlighet vises.

Regnbuehinnebetennelse på 20 året :)