Bergen Øyelegesenter

Nedre Ole Bulls plass 3 5012 Bergen

Siste vurderinger av Bergen Øyelegesenter

Liten innlevelse og forståelse for pasienten

Lege: Jan Askvik Skrevet

Behandling av grå stær på meg som pasient. Oppførsel med sinne under operasjonen - slo meg hardt meg fingrene på høyre skulder under påstand om at jeg strammet / spente meg. I så fall, mine spenninger ble ikke mindre av en slik oppførsel. Hjelpepersonell var og tilstede . men oppførte seg lydige og tause.!
Mitt høyre øye ble ikke godt behandlet.
Under senere kontroll /oppmøte fortalte jeg annen lege historien - og ba pent om at jeg aldri mer måtte bli henvist til lege Jan Askvik.!

Veldig bra!

Lege: Solveig Otteren Ulvik Skrevet

Her blir man tatt vare på , går til henne 1-2 ganger i året for å følge opp og sjekke synet med diabetes type1 i 41 år.
Anbefalles, grundig og flink

Virker meget dyktig, illitvekkende, imøtekommende, humoristisk.

Lege: Christian H. Bjune Skrevet

Christian Bjune behandler meg med respekt og vennlighet. Legen informerer meg og jeg får svar på spørsmål om bedringspotensiale og for å beholde synet på høyre øye ved hjelp av en progressiv behandling med injeksjoner, mot våt makkula (infectum makkula)

En banebrytende studie av øyesykdom gir muligheter for store økonomiske besparelser av
Aldersrelatert makuladegenerasjon på netthinnen.

Øyemiljøet ved Oslo universitetssykehus har gjort en prospektiv klinisk studie for å sammenligne effekten av off-label medikament og godkjent medikament i behandlingen av aldersrelatert øyesykdom: Våt AMD. Forskningen bekrefter at de to preparatene har samme effekt.

Prisforskjellen er enorm..

Robert Wawrzyniec Zatonski

Lege: Jan Askvik Skrevet

I går gjennomgikk jeg øyeoperasjoner i Bergen Øyelegesenter. Jeg er veldig fornøyd. Før operasjonen så jeg bare ett øye godt. Den andre var disig. Nå kan jeg se like godt. Lesebriller er nok. Stor og veldig profesjonell service. TAKK

Ekstremt talentfull og hyggelig lege!

Lege: Vibeke Birkeland Skrevet

Tusen takk, Dr. Birkeland! Du har bidratt til å forbedre livskvaliteten min drastisk. Jeg har slitt med veldig tunge øyelokk hele livet. Jeg fikk til slutt en time hos Dr. Birkeland i fjor november i en alder av 22 år. Operasjonen, som jeg hadde gruet meg til flere uker i forveien, ble ufarliggjort takket være Birkelands og hennes assistents behagelige nærvær. Avslappende samtaler, betryggende ord, oppdatering på hvert steg de utførte og spamusikk i bakgrunnen. Dere gjorde opplevelsen 100 reiser bedre. Forskjellen på øynene er også som natt og dag. Jeg elsker resultatet og har det mye bedre med meg selv og synet mitt. Jeg trodde aldri øynene mine kunne bli så bra som de er nå. Igjen, tusen takk Dr. Birkeland!