Bergen Øyelegesenter

Valkendorfsgaten 5 5012 Bergen

Siste vurderinger av Bergen Øyelegesenter

Imøtekommende og lyttende, kunnskapsrik og trygg.

Lege: Erling Strand Skrevet

En meget hyggelig, varm og profesjonell øyelege. Han utstråler enorm trygghet, tar deg på alvor, behagelig å snakke med, godt humør og ikke minst kunnskapsrik og løsningsorientert. Han gjør dagen din bedre:)

Overkjører pasientene

Lege: Christian H. Bjune Skrevet

Hører ikke på hvordan pasientens opplevelse er, tar for gitt at man ikke har testet ut ting og sjekket ut før man er på timen. Overkjører samtalen helt.

Profesjonell og dyktig

Lege: Jan Askvik Skrevet

Trygg og profesjonell. Faglig meget sterk og dyktig. Han har min fulle tillit. Ingen over, ingen ved siden hva gjelder faglig kunnskap og erfaring.

Usikker på hva jeg synes om ham

Lege: Jan Askvik Skrevet

Man blir møtt med vennlighet så lenge du ikke stiller spørsmål. Jeg opplever at han virker irritert når han får spørsmål han ikke kan svare på, og da svarer han bare at han ikke vet. Det gjør at jeg desverre føler meg til bry som pasient, og mister tryggheten i en sårbar situasjon. Jeg har også bemerket direkte feil i min journal. Det er trist, for han virker teknisk flink i jobben sin.

Full tilitt

Lege: Jan Askvik Skrevet

Rolig , betryggende , flink ! Hadde ikke operert øyet nr 2 om det ikke var han som gjorde det ! Lett og snx med. mvh (navn tatt ut av moderator)