Jessheimlegene DA

Skogveien 2 2053 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved Jessheimlegene DA

Empatisk og pliktoppfyllende

Lege: Thuc Kim Than Skrevet

Jeg har hatt Than som fastlege i over 15år. Han har alltid lyttet til meg og fulgt opp. T.o.m ringt meg etter arbeidstid for å følge opp. Jeg opplever at vi har en god dialog og jeg føler meg trygg og ivaretatt. Jeg blir alltid tatt på alvor.

Veldig fornøyd

Lege: Bård Magne Nordheim Kvam Skrevet

Han har vært min fastlege i ca 11 år. Jeg er veldig fornøyd! I løpet av de 11 årene har jeg opplevd å være så syk at jeg gikk til han en gang hver 14 dag i 3 år, han viste alltid forståelse. Jeg er opptatt av å bli forstått og lyttet til og det blir jeg her. Litt vanskelig å få time på kort varsel, men det er det eneste jeg har å utsette.

Seriøs og ordentlig

Lege: Sukhminder Kaur Skrevet

Perfekt lege for meg, som tar meg på alvor og lytter på hva jeg mener. Antar at hypokonderne ikke vil ha henne som lege, for hun er ganske streng, noe jeg liker. Tyder på seriøsitet.

Trygg og Dyktig lege

Lege: Thuc Kim Than Skrevet

Jeg har hatt Kim i mange år og jeg er veldig fornøyd med han.
han ser og lytter til hva du sier noe mange leger ikke gjør. Jeg føler meg godt behandlet.

Ikke anbefalt

Lege: Bård Magne Nordheim Kvam Skrevet

En lege som ikke tar seg tid til å høre på deg. Kommunikasjon er dårlig da han er veldig utydelig og ikke ser ut til å bry seg om pasienten. Sitter med slapp holdning i stolen mens man snakker til han og med mindre man spør han om noe så er det ingen info å få. Anbefales ikke.