Jessheimlegene DA

Skogveien 2 2053 Jessheim

Siste vurderinger av Jessheimlegene DA

Dårlig med planlegging av tid

Lege: Sukhminder Kaur Skrevet

Hadde bestilt time til barnet mitt kl. 10:20, hun kom og ropte på oss kl. 11:40. Hun tar mange pasienter samtidig så blir hun stresset.

Virket uinteressert og tok meg ikke seriøst

Lege: Thuc Kim Than Skrevet

Gikk til legen for å få hjelp med mine problemer med rygg og ble ikke tatt seriøst i det hele tatt... Fikk beskjed om å gå trene før han i det hele tatt hadde sett på meg. Måtte selv be om henvisning til røntgen da han bare ville ha meg ut med en gang.
Han var absolutt ikke interessert i å hjelpe meg med mine problemer og jeg følte meg som en byrde på han. Gikk ut fra legekontoret sint og opprørt for at jeg ikke fikk hjelpen jeg trengte.
Kommer aldri til å gå til denne legen igjen og anbefaler heller ingen andre å gjøre det.

Ukonsentrert person

Lege: Bård Magne Nordheim Kvam Skrevet

Jeg hadde ikke lest vurderinger på denne siden STOR TABBE. Akuratt som beskervet i 30.januar 2019. Men leste det nå som skal finne nye fast lege, i tilleg til det som står der veldig uryddig person og meget arrogant. Også hele klinikken virker arrogant jeg står der på venterumet(siden det er ikke nok plass å sitte) å hører at sekretæren krangler med pasienter som ringer og etterpå diskuterer om pasienten med de andre sekretærerene.(Alvorlig taushetsplikt brudd).
Det er så synd at det er så vanskelig å klage på helsevesenet og de gjør som de vil. Burde være sånn at man kunne selv bestemte hvem som man skal ha som fast legen sin og når de gjør feil man kunne gjøre noe med dem.Nå dere synes at man kan henvende seg til NPE men også hvis du får erstatning de fortsatt beholder joben. Det er bare hvis det har skjed noe seksuelt or drag misbruk de gjør noe med dem i de fleste tilfeller.

Tilstedeværende og interessert

Lege: Sukhminder Kaur Skrevet

Vennlig, imøtekommende lege som tar raske og nøvendige grep, når det trengs. Hun inngir tillit. Man kommer ofte ikke inn til avtalt tid. Det er fordi hun tar seg den tiden hun mener er nødvendig til hver pasient, noe som også kommer meg til gode!

Beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Takknemlig for ny lege, har vært mange vikarer før henne. Dominika er flink på fag og lytter. Var litt skeptisk ved første møte for hun ser veldig ung ut, men kan bekrefte at dette er en ypperlig lege!
Oppsummert vil jeg kunne anbefale denne flotte legen.