Jessheimlegene DA

Skogveien 2 2053 Jessheim
Tlf: 63 94 21 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Jessheimlegene DA

Kunne ikke bedt om en bedre lege

Lege: Varun Kumar Sharma Skrevet

Har hatt ham som fastlege en stund, men har først virkelig "trengt" ham det siste halve året.

Han er reflektert, lyttende, trygg og handlekraftig. Har glimt i øyet og humor samtidig som han har den autoriteten han skal ha. Han tar alt jeg sier på alvor og jeg føler aldri at jeg er til bry. Tvert i mot.

Anbefales på det sterkeste! Håper han holder seg på Jessheim!

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Fantastisk lege med stor faglig kunnskap! Føler meg trygg på Dominika. Hele familien går til henne i mange år nå!

Hvordan kan hun være lege??

Lege: Sukhminder Kaur Skrevet

At denne legen har fått autorisasjon skjønner jeg ikke.
Føler meg usynelig når jeg er hos hun, hver eneste gang..
Hun er veldig fink til å unngå øtekontakt, mumler når hun snakker, ser mest på dataskjermen mens hun skriver ut resepter jeg ikke har bedt om.
Personalet i skranken er uhøffelige, virker irriterte når man spør om noe.
Nei glad jeg fikk tatt meg sammen å byttet legesenter!
Den eneste legen som var verdt å ha der har jo sluttet så nå er det ikke mye gå dit or lenger.

Hold der unna!

Lege: Sukhminder Kaur Skrevet

Huskt meg aldri Skrev bare ut sterke vanedannende medisiner trengte aldri møte kun sms for ny resept

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Etter 4 år med kronisk sykdom og x antall forskjellige leger, endte jeg opp hos Dominika til slutt. Hun er den mest sympatiske legen jeg noen gang har vært borti. Utrolig dyktig lege! Hun lytter, tar seg tiden, sender henvisninger og gjør alt for å hjelpe meg. Beste legen jeg noen gang har hatt. Kommer aldri til å bytte!