Jessheimlegene DA

Telefonnummer63 94 21 1063 94 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skogveien 2 2053 Jessheim

Siste vurderinger av Jessheimlegene DA

?

Lege: Thuc Kim Than Skrevet

Jeg trengte en fastlege på Jessheim og satset på Thuc Kim Than. Da jeg kom til timen satt han i stolen og skrek på meg, før jeg hadde sagt et ord. Jeg ble så forbauset at jeg ikke ble sint før etterpå, da jeg hadde kommet hjem. Jeg kom faktisk ut av legekontoret med en resept i hånden, men jeg angrer på det, jeg skulle ikke ha tatt imot noe fra denne merkelige legen.

Fantastisk trygg lege

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Fantastisk trygg og lyttende lege. Utrolig synd at jeg ikke får beholde henne som fastlege lenger. Desverre litt for langt å kjøre til Bærum. De er heldige som får denne utrolig rolig og fantiske fastlegen.

Verdens verste lege!

Lege: Sukhminder Kaur Skrevet

første gang jeg møtte henne så var jeg kunn 1 minutt hos henne . fikk ikke besvart noen spørsmål siden hun hastet med å ta lunsj. har vært hos henne nå et par ganger og alle de gangene så overdriver hun helt, gir ingen tilbakemeldinger, har aldri tid og hun har 0 kunnskap. som jeg sa verdens verste lege!! hold dere unna Folken!

VELDIG FORNØYD!

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Svært fornøyd over å ha fått ny lege.
Har vært hos henne mange ganger i løpet av sommeren. Jeg har hatt time både på morgningen og utover dagen og hun har aldri vært sen. Hun har nå fulgt meg gjennom halve svangerskapet mitt og jeg har aldri følt meg så trygg ved slike kontroller tidligere som nå. Hun følger opp, ringer å snakker med sykehuset, fikk rask time til meg og er rett og slett fantastisk dyktig. Kan anbefale henne til alle der ute. Jeg er rett og slett svært takknemlig over at den lille gutten min vil få den beste fastlegen!

Veldig hyggelig, men ...

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Hun er veldig imøtekommende og hyggelig, men det hjelper ikke mye når hun ikke følger opp.
Hun sender ikke henvisninger til spesialister enda det er hun som sier at det er nødvendig.

Jeg vet ikke hvor mange timer jeg har brukt på venterommet. Hun er aldri i tide, ikke engang på første time om morgenen.

Hun har for mye å gjøre, kunne helt klart hatt en mindre pasientliste.