Jessheimlegene DA

Skogveien 2 2053 Jessheim

Siste vurderinger av Jessheimlegene DA

Hyggelig men utilgjengelig og sen

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Veldig hyggelig og omgjengelig MEN lang ventetid, følger ikke opp på henvisninger og prøveavtaler, lover å ringe eller svare på telefon men gjør aldrig dette, selv ikke i svært viktige saker.

Trygg, handlekraftig og empatisk

Lege: Varun Kumar Sharma Skrevet

Har hatt ham som fastlege i tre år, men først i det siste jeg virkelig har hatt behov for legehjelp.
Han fremstår faglig dyktig, handlekraftig, imøtekommende, empatisk og trygg. Jeg er svært godt fornøyd med ham og vil ikke bytte!

Veldig glemsk

Lege: Thuc Kim Than Skrevet

Han er veldig glemsk, selv etter påminnelse. Tok en full sjekk før en lang reise, men fikk ingen tilbakemelding om at resultatene var klare, selv etter jeg nevnte flere ganger at det hastet.

Han virker uinteressert og vil helst ha deg ut av kontoret så fort som mulig.

Anbefales ikke!

Manglende undersøkelse

Lege: Varun Kumar Sharma Skrevet

Kom til dr Sharma med mistanke om kreft. Konsultasjonen ble avsluttet uten at det ble gjort noen form for undersøkelse.
Konsultasjonen opplevdes meningsløs og lite tilfredsstillende.

Sendt klage

Lege: Thuc Kim Than Skrevet

Kim er en av de to dårligste legene jeg har vært borti(Den andre jobber på samme legekontor). Jeg har vært syk siden julaften og har gått ned 25kg, men ble først tatt seriøst i februar. Meb selv etter det har det vært trøbbel med henvisninger og oppfølging fra Kim. Anbefaller ingen å bruke denne legen.