Jessheimlegene DA

Tlf: 63 94 21 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Jessheimlegene DA

Useriøs

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Hyggelig nøye lege når du er inne til konsultasjon, men følger overhode ikke opp i etterkant. Ingen tilbakemelding på prøvesvar og sender ikke avtalte rekvisisjoner. Ille nok at hun alltid er forsinket opp til en time. Selv med info at fylkeslegen blir kontaktet hvis hun ikke følger opp skjer det ingen ting. Ikke akseptabelt ved viktige prøvesvar. Styr unna denne legen....

Hyggelig men utilgjengelig og sen

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Veldig hyggelig og omgjengelig MEN lang ventetid, følger ikke opp på henvisninger og prøveavtaler, lover å ringe eller svare på telefon men gjør aldrig dette, selv ikke i svært viktige saker.

Trygg, handlekraftig og empatisk

Lege: Varun Kumar Sharma Skrevet

Har hatt ham som fastlege i tre år, men først i det siste jeg virkelig har hatt behov for legehjelp.
Han fremstår faglig dyktig, handlekraftig, imøtekommende, empatisk og trygg. Jeg er svært godt fornøyd med ham og vil ikke bytte!

Veldig glemsk

Lege: Thuc Kim Than Skrevet

Han er veldig glemsk, selv etter påminnelse. Tok en full sjekk før en lang reise, men fikk ingen tilbakemelding om at resultatene var klare, selv etter jeg nevnte flere ganger at det hastet.

Han virker uinteressert og vil helst ha deg ut av kontoret så fort som mulig.

Anbefales ikke!

Manglende undersøkelse

Lege: Varun Kumar Sharma Skrevet

Kom til dr Sharma med mistanke om kreft. Konsultasjonen ble avsluttet uten at det ble gjort noen form for undersøkelse.
Konsultasjonen opplevdes meningsløs og lite tilfredsstillende.

Sendt klage

Lege: Thuc Kim Than Skrevet

Kim er en av de to dårligste legene jeg har vært borti(Den andre jobber på samme legekontor). Jeg har vært syk siden julaften og har gått ned 25kg, men ble først tatt seriøst i februar. Meb selv etter det har det vært trøbbel med henvisninger og oppfølging fra Kim. Anbefaller ingen å bruke denne legen.

Lege: Varun Kumar Sharma Skrevet

Alltid hyggelig og imøtekommen, raske diagnoser og handlekraftig. Føler meg meget trygg hos denne fastlegen.

Meget god fastlege

Lege: Bård Magne Nordheim Kvam Skrevet

Erfaren, meget kompetent og hyggelig lege. Veldig fornøyd med legen. Eneste å utsette er at det er vanskelig å få time hos han.

Ikke imponert

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Veldig flott dame med stort potensial, men liten gjennomføringsevne.
Hadde nok gjort seg med litt færre pasienter

Elendig lege

Lege: Sukhminder Kaur Skrevet

Veldig dårlig lege. For det første har hun manglende kunnskaper om generelle områder og virker meget lite tiltakslysten.

Ventetiden er gjerne over en time, og du blir møtt med en sur og lite interessert instilling.

Oppleves som en svært krevende lege å ha. Vil ikke anbefale henne til noen.

Ikke bra dessverre :(

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Dominica er en veldig hyggelig og god lege men hva nytter det når jeg ikke får time hos henne. Bestiller time og får beskjed om at det er tre ukers ventetid...... noe som i seg selv ikke er bra. Tar denne timen og blir oppringt ti minutter før hvor jeg får opplyst om at timen er avlyst fordi hun er 1 1/2 time forsinket. Får ny time neste uke men blir oppringt fra legekontoret en halv time før hvor de sier hun er syk og derfor blir også denne timen avlyst ...... får høre av en nabo at nei hun var ikke syk gir han var der hos henne senere på dagen ........ går nå snart til kommune/fylkeslege med dette. Vi har fått tildelt en fastlege og nu 5 uker etter jeg bestilte time har jeg enda ikke fått vært der.

Ikke den beste opplevelsen

Lege: Sukhminder Kaur Skrevet

Hun var punktlig, men hadde også time før åpningstid. Følte meg ikke godt tatt i mot, da jeg slet med å få øyekontakt. Skapte veldig lite tillit da jeg kom med en stil på hjertet, men dro med en hel bok.

Lokalet var heller ikke veldig kjært, er en del som trengs å gjøres der. Jeg bytter fastlege.

Endelig en lege som kunne hjelpe.

Lege: Sukhminder Kaur Skrevet

Har i en lang periode vært hos flere leger uten å ha blitt bedre. Sukhminder hjalp meg videre og jeg er nå tilbake i jobb. Kjempefornøyd med en flink og hyggelig lege.

Viktige papirer og dokumentasjon blir ikke sendt

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Som alle andre skriver her; en dyktig medmenneskelig lege. MEN hun sender ikke inn dokumentasjon og henvisninger noe som kan få ALVORLIGE følger både økonomisk og helsemessig!!!! Dette er svært alvorlig.
Som sagt, veldig dyktig ellers... Men det er håpløst at man ikke kan stole på legen sin.

Dyktig lege

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Meget dyktig og informativ lege. Sitter sjelden igjen med spørsmål etter en konsultasjon, da handling/forklaring ofte er mer utfyllende enn forventet. Det kan være vanskelig å få time hos Dr. Klein, ofte opp til 3-4 ukers ventetid.

Må sende henvisninger selv

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

veldig hyggelig lege som tar seg god tid men dessverre er forsinket ca 1time hver gang jeg har time hos henne..Viktige henvisninger blir ikke sendt og umulig å få tak i pr tlf..Har ringt inn for å purre på sendte henvisniger selv og da fått til svar at aktuelle steder ikke har mottatt noe fra legen..Flaut og slitsomt når en er syk...Vurderer å bytte lege....Må ha en lege som jeg kan stole på

Hyggelig og dyktig

Lege: Thuc Kim Than Skrevet

Hatt Kim som fastlege i flere år. Meget godt fornøyd. Tar seg tid, lytter og er konstruktiv. Kan være litt treig med tilbakemeldinger, men totalt sett en god lege.

For deg som elsker venterommet!

Lege: Bård Magne Nordheim Kvam Skrevet

Styr unna! ...med mindre du ikke liker å måtte vente fra 60 - 90 minutter på en legetime, der legen ikke bryr seg om hva du har å si, ville jeg styrt unna denne legen.
Har aldri opplevd at legen er mindre enn 50 minutter forsinket, uansett om timen er sent eller tidlig på dagen. Og når man først blir kalt inn er det ingen hjelp å få.
Servicen på legekontorets personell for øvrig er også elendig.

Arrogant bedreviter

Lege: Varun Kumar Sharma Skrevet

Fryktelig skuffet over Sharma som jeg likte meget godt i starten. Nå lytter han og kommer med sine egne konklusjoner uten å verken ta blodprøver eller henvise videre. Han vet tydelig svaret uten ta prøver at dette er et virus..... tungpust et stress og han tar ikke frem stetoskoper for å lytte på lungene engang. Dette holder ikke mål.

Very Good Doctor

Lege: Varun Kumar Sharma Skrevet

He is not our fastlege but got to meet him thrice. He listens well, sympathetic to what you are saying to him, very nice doctor. Speaks good english too. Remembers well and calls you for results. I recommend him very much