Jessheimlegene DA

Telefonnummer63 94 21 1063 94 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skogveien 2 2053 Jessheim

Siste vurderinger av Jessheimlegene DA

Uinteressert, ikke tilstede, bryr seg ikke

Lege: Sukhminder Kaur Skrevet

Totalt uinteressert. Husker deg ikke. Ikke lest journal før du kommer. Alltid 1 time forsinket selv til dagens første time. Har bedt om henvisning til hudlege, men da ber hun meg ordne det privat for det er så mye styr med henvisning. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg hat fått feil resepter av henne. De i skranken er uhyggelige og ikke behjelpelige. Har skjønt at dette er utbredt problem for dette legesenteret. Har i to ganger ved behov for akuttime måtte ringe legevakt da de ikke vil hjelpe med time( glaldt mine barn). Legevakten sa de er pliktige på legesenteret å finne time hos en annen lege. Legevakten har da ringt Jessheimlegene og fått time for meg. Jessheimlegene er ubrukelige og skulle hatt et kurs i kundebehandling og forståelse for andre mennesker. Sukhminder seg ut som hun mistrives i jobben sin og burde finne seg noe annet.

Fantastisk trygg lege

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Flott, positiv og lyttende lege skal man lete lenge etter. Hun gjør pasienten trygg og tar deg på alvor. Mine beste anbefalinger.

Blid hyggelig imøtekommende lege

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Dyktig lege som ser deg. Ble henvist rakst etter symtomer som viste seg å være nyrekreft. Ferdig operert og frisk ca mnd. etter. Går jevnlig til kontroll hos henne, og er svært fornøyd med denne legen.

"Lege" men ingen evne til å lege

Lege: Thuc Kim Than Skrevet

Arbeidsavklaringspengene mine fra NAV er utgått. Jeg er till utredning på Nevrologisk avdelig på Rikshospitalet. Jeg har ingen inntekt. NAV trenger en legeattest. Jeg har vært på legekontoret og oppdatert Kim Than på situasjonen. Han leste brevene jeg har mottatt fra NAV. Kim Than LOVTE at han skulle sende nødvendige papirer. Jeg forklarer dette til saksbehandler på NAV. Ingenting skjer. Jeg får purring fra NAV i posten to uker senere om at de mangler papirer. Jeg har ingen inntekt. Jeg kan ikke jobbe. Jeg bor hos min mor.

Heldigvis har jeg ingen barn. Det er bare meg det går utover. Men jeg er også en belastning for min mor. Det driter NAV i. Det driter legen i. Thuc Kim Than anbefales IKKE.

Blid. Men virker rotete.

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Veldig blid og smilende , spør hva hun kan gjøre for deg. Men gjennomfører det svært sjelden, må mase og mase for at hun skal huske å sende henvisning. Følger ikke opp blodprøvetaking.
Kronisk forsinket, alltid en times venting, også ventingselv om du har første time da dama kommer for sent på jobb. Har ikke kapasitet til den store listen hun har.