Jessheimlegene DA

Skogveien 2 2053 Jessheim

Siste vurderinger av Jessheimlegene DA

Ukonsentrert person

Lege: Bård Magne Nordheim Kvam Skrevet

Jeg hadde ikke lest vurderinger på denne siden STOR TABBE. Akuratt som beskervet i 30.januar 2019. Men leste det nå som skal finne nye fast lege, i tilleg til det som står der veldig uryddig person og meget arrogant. Også hele klinikken virker arrogant jeg står der på venterumet(siden det er ikke nok plass å sitte) å hører at sekretæren krangler med pasienter som ringer og etterpå diskuterer om pasienten med de andre sekretærerene.(Alvorlig taushetsplikt brudd).
Det er så synd at det er så vanskelig å klage på helsevesenet og de gjør som de vil. Burde være sånn at man kunne selv bestemte hvem som man skal ha som fast legen sin og når de gjør feil man kunne gjøre noe med dem.Nå dere synes at man kan henvende seg til NPE men også hvis du får erstatning de fortsatt beholder joben. Det er bare hvis det har skjed noe seksuelt or drag misbruk de gjør noe med dem i de fleste tilfeller.

Tilstedeværende og interessert

Lege: Sukhminder Kaur Skrevet

Vennlig, imøtekommende lege som tar raske og nøvendige grep, når det trengs. Hun inngir tillit. Man kommer ofte ikke inn til avtalt tid. Det er fordi hun tar seg den tiden hun mener er nødvendig til hver pasient, noe som også kommer meg til gode!

Beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Takknemlig for ny lege, har vært mange vikarer før henne. Dominika er flink på fag og lytter. Var litt skeptisk ved første møte for hun ser veldig ung ut, men kan bekrefte at dette er en ypperlig lege!
Oppsummert vil jeg kunne anbefale denne flotte legen.

Trygg

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Fantastisk lege, en man kan prate med om alt. Savner henne enormt, og håper hun kommer tilbake til Jessheimlegene snart.

Varun Kumar Sharma-Den beste fastlegen man kan ha

Lege: Varun Kumar Sharma Skrevet

Dr.Sharma er en hent fantastisk fastlege. Han følger deg tett og godt opp. Henviser dit det er nødvendig og både lytter og SER deg som pasient. Jeg har hatt han som fastlege i over 3 år nå og går til han jevnlig pga kronisk diagnose. Jeg er evig takknemmelig for alt han har hjulpet meg med. Han tar ting på alvor og sjekker ut til fingerspissene. I tillegg har han Glimt i øyet og humor, noe som også er viktig når du har en kronisk diagnose som krever mye oppfølging. Både jeg og mine barn har han som fastlege og vi kunne ikke hatt en bedre ‘familielege’. Anbefales på det varmeste.