Jessheimlegene DA

Telefonnummer63 94 21 1063 94 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skogveien 2 2053 Jessheim

Siste vurderinger av Jessheimlegene DA

Lite pasientvennlig

Lege: Thuc Kim Than Skrevet

Føler man ikke blir hørt. Tidligere vært der med samme opplevelse og anbefaler ikke denne legen. Bedre å Google seg til diagnose selv. Lytter ikke til deg og vil ha deg fort ut.

Veldig flink og grunndig

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Hyggelig, kunnskapsrik og flink til å formidle informasjon. Grundig undersøkelse, og tok ikke lang tid.

Forståelsefull og hjelpsom

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Har Klein som fastlege. Har div diagnoser og blir tatt på alvor. Tror neppe jeg hadde holdt ut "så lenge" hvis jeg ikke hadde hatt henne som fastlege.

Uinteressert, ikke tilstede, bryr seg ikke

Lege: Sukhminder Kaur Skrevet

Totalt uinteressert. Husker deg ikke. Ikke lest journal før du kommer. Alltid 1 time forsinket selv til dagens første time. Har bedt om henvisning til hudlege, men da ber hun meg ordne det privat for det er så mye styr med henvisning. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg hat fått feil resepter av henne. De i skranken er uhyggelige og ikke behjelpelige. Har skjønt at dette er utbredt problem for dette legesenteret. Har i to ganger ved behov for akuttime måtte ringe legevakt da de ikke vil hjelpe med time( glaldt mine barn). Legevakten sa de er pliktige på legesenteret å finne time hos en annen lege. Legevakten har da ringt Jessheimlegene og fått time for meg. Jessheimlegene er ubrukelige og skulle hatt et kurs i kundebehandling og forståelse for andre mennesker. Sukhminder seg ut som hun mistrives i jobben sin og burde finne seg noe annet.

Fantastisk trygg lege

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Flott, positiv og lyttende lege skal man lete lenge etter. Hun gjør pasienten trygg og tar deg på alvor. Mine beste anbefalinger.