Jessheimlegene DA

Skogveien 2 2053 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved Jessheimlegene DA

Uinteressert, utilgjengelig og rotete

Lege: Bård Magne Nordheim Kvam Skrevet

Dette er den dårligste erfaringen jeg noen gang har opplevd. Har hatt han som fastlege i over 5 år, men har kun trengt og møtt han en gang (så løper sjeldent til lege, kun når jeg føler det er absolutt nødvendig). Dette var et utrolig skuffende møte- viste ingen interesse, gav ingen info, ingen oppfølging (måtte vente 3 uker på en oppfølging som ble lovt innen en uke), ingen ordentlig svar på hva jeg må gjøre basert på negative blodprøve resultater, nedlatende tone, ekstremt rotete kontor, virker heller ikke faglig sterk. Styr unna! Er på venteliste på annen fastlege!

Ok

Lege: Bård Magne Nordheim Kvam Skrevet

En erfaren lege. Har litt å gå på i kommunikasjon og å lytte til pasienten, noe som er viktig for å komme til bunns i problemer.

VERDENS BESTE LEGE

Lege: Varun Kumar Sharma Skrevet

Har kun 3 ord for denne mannen..
VERDENS BESTE LEGE ✨️🙏✨️

Lytter, forstår,ser pasienten og hjelper bestandig til..........

En kanon bra lege

Lege: Varun Kumar Sharma Skrevet

En lege som veit kva han driv med og kordan han driv med ting. Har ikke sjans til å ramse opp det gode han driver med. Bra bra bra bra

En god lege, men...

Lege: Bård Magne Nordheim Kvam Skrevet

Har hatt han som lege i 12 år. Var veldig støttende og profesjonell. Jeg var ikke ofte syk og når jeg trengte lege var han aldri ledig. Etter covid ble jeg langtids sykemeldt. Hans profesjonelle oppfølging og interesse i meg som pasient var blitt elendig. Ventetiden til første time var tilogmed forsinket om 40 min som og alle andre timer. Hadde ikke tid til og lytte eller eksaminere meg. Virket som han ikke vil røre pasienten. Har altid likt han, men nå da det stopp og jeg har byttet lege. Håper han finner til bake til sitt gode og profesjonelle måte.