Jessheimlegene DA

Skogveien 2 2053 Jessheim

Siste vurderinger av Jessheimlegene DA

Meget god fastlege

Lege: Bård Magne Nordheim Kvam Skrevet

Erfaren, meget kompetent og hyggelig lege. Veldig fornøyd med legen. Eneste å utsette er at det er vanskelig å få time hos han.

Ikke imponert

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Veldig flott dame med stort potensial, men liten gjennomføringsevne.
Hadde nok gjort seg med litt færre pasienter

Elendig lege

Lege: Sukhminder Kaur Skrevet

Veldig dårlig lege. For det første har hun manglende kunnskaper om generelle områder og virker meget lite tiltakslysten.

Ventetiden er gjerne over en time, og du blir møtt med en sur og lite interessert instilling.

Oppleves som en svært krevende lege å ha. Vil ikke anbefale henne til noen.

Ikke bra dessverre :(

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Dominica er en veldig hyggelig og god lege men hva nytter det når jeg ikke får time hos henne. Bestiller time og får beskjed om at det er tre ukers ventetid...... noe som i seg selv ikke er bra. Tar denne timen og blir oppringt ti minutter før hvor jeg får opplyst om at timen er avlyst fordi hun er 1 1/2 time forsinket. Får ny time neste uke men blir oppringt fra legekontoret en halv time før hvor de sier hun er syk og derfor blir også denne timen avlyst ...... får høre av en nabo at nei hun var ikke syk gir han var der hos henne senere på dagen ........ går nå snart til kommune/fylkeslege med dette. Vi har fått tildelt en fastlege og nu 5 uker etter jeg bestilte time har jeg enda ikke fått vært der.

Ikke den beste opplevelsen

Lege: Sukhminder Kaur Skrevet

Hun var punktlig, men hadde også time før åpningstid. Følte meg ikke godt tatt i mot, da jeg slet med å få øyekontakt. Skapte veldig lite tillit da jeg kom med en stil på hjertet, men dro med en hel bok.

Lokalet var heller ikke veldig kjært, er en del som trengs å gjøres der. Jeg bytter fastlege.