Jessheimlegene DA

Skogveien 2 2053 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved Jessheimlegene DA

Seriøs og ordentlig

Lege: Sukhminder Kaur Skrevet

Perfekt lege for meg, som tar meg på alvor og lytter på hva jeg mener. Antar at hypokonderne ikke vil ha henne som lege, for hun er ganske streng, noe jeg liker. Tyder på seriøsitet.

Trygg og Dyktig lege

Lege: Thuc Kim Than Skrevet

Jeg har hatt Kim i mange år og jeg er veldig fornøyd med han.
han ser og lytter til hva du sier noe mange leger ikke gjør. Jeg føler meg godt behandlet.

Ikke anbefalt

Lege: Bård Magne Nordheim Kvam Skrevet

En lege som ikke tar seg tid til å høre på deg. Kommunikasjon er dårlig da han er veldig utydelig og ikke ser ut til å bry seg om pasienten. Sitter med slapp holdning i stolen mens man snakker til han og med mindre man spør han om noe så er det ingen info å få. Anbefales ikke.

Veldig ydmyk og forståelsesfull lege!

Lege: Ehsan Tutunchian Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Dr. Tutunchian som fastlege. Ehsan er svært ydmyk, lyttende og forståelsesfull på alle områder. Føler meg svært godt ivaretatt. Kan anbefales på det sterkeste!

Tar seg alltid tid til meg

Lege: Varun Kumar Sharma Skrevet

Dr. Sharma er en effektiv, høflig og dyktig lege jeg er svært fornøyd med. Han er ikke redd for å henvise videre til feks røntgen osv. Er han usikker når jeg er der tar han like gjerne en telefon til sykehuset og konfererer med legen der. Sammen finner de en løsning som alltid viser seg å stemme for min del.
Dr. Sharma er hyggelig, tillitsvekkende og flink til å lytte. Han viser aldri noen tegn på utålmodighet og svarer gjerne på ett par kjappe spørsmål, selv om du egentlig er der for noe annet.

Han er en lege jeg vil beholde til jeg ikke er noe mer, så jeg er lott smånervøs for at han skal slutte hos Jessheimlegene en dag. Det vil være ett enormt tap for meg og helt sikkert mange andre også.