Jessheimlegene DA

Skogveien 2 2053 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved Jessheimlegene DA

De som svarer telefonen er sure og utrivelige å snakke med.

Lege: Bård Magne Nordheim Kvam Skrevet

Når man ringer er de som svarer telefonen sure og utrivelige. Jeg blir lovet at Dr Magne Kvam skal ringe meg opp, men dette skjer ikke. Kontoret oppleves mer som en oppbevaringsbod pga rot.

En lege man kan stole på

Lege: Bård Magne Nordheim Kvam Skrevet

Hyggelig og effektiv. Solid service, føler meg trygg og forstått i hans hender. Har aldri blitt skuffet av han.

Tar seg tid. Tar problemer seriøst

Lege: Bård Magne Nordheim Kvam Skrevet

veldig fornøyd. Avklarte og sjekket ting min x lege ikke tok seriøst. Noe som har har veldig stor betydning for min helse og faktisk liv.

Anbefales VARMT!

Lege: Sukhminder Kaur Skrevet

Vi har Sukhminder som familie lege for oss alle 6, og er stor fornøyd! Tar seg alltid god tid og er varm og trygg.

Oppleves som vanskelig

Lege: Sukhminder Kaur Skrevet

Har hatt denne fastlegen i 1 år og nå byttet.
Smilende og hyggelig. Føler at legen har glemt meg mellom hvert besøk og gjentar spørsmål om samme ting. Føler ikke at legen ønsker å møte mine behov og ønsker, ser ikke etter å behandle årsaker. Virket nærmest sur eller synes det var rart at visse medisiner ikke fungerte på meg, som heller ikke var behagelig.
Hadde en småkirurgi som ikke opplevdes trygt. Virket usikker på hvordan hun skulle gå frem, plasserte bedøvelse feil og måtte vente på henne i lang tid, selv da fungerte ikke bedøvelsen. Hun utførte allikevel og lagde et stygt sår når hun nærmest gravde med skalpellen. Lite og dårlig kommunikasjon under dette inngrepet. Når hun var ferdig å sette på bandasje, forsvant hun ut av rommet og tok inn neste pasient uten info om når jeg skulle fjerne sting osv.
Svært ofte meget forsinket, som er forståelig til tider, men hjelper ikke at helsesekretærene ikke er tilgjengelige i luka eller på telefon slik at man kan forhøre seg om ventetid. I tillegg kan man ikke bruke de 15-20 minuttene man skal være satt opp til, tar du opp noe 20 sekunder inn i timen, får man en ny time for dette, som jeg opplevde som vanskelig og avvisende.
Er man tålmodig er hun ingen dårlig lege nødvendigvis, men ikke noe for meg og mine behov.