Jessheimlegene DA

Skogveien 2 2053 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved Jessheimlegene DA

Flink fyr.

Lege: Varun Kumar Sharma Skrevet

Forståelsesfull, og enkel å kommunisere med. Fikk den hjelpen jeg hadde behov for på en ryddig og grei måte. Anbefales.

Byttet til Kim!

Lege: Thuc Kim Than Skrevet

Har hatt en annen lege tidligere på samme kontoret, men han var så forbanna sløv. Heldigvis så var ikke min fastlege tilstede en dag, og da fikk jeg tildelt Kim. Han er utrolig effektiv når han får deg inn, desverre så tar han seg ikke tid til trygdesnyltere og sånne som kommer for å sykemelde seg uten grunn og vil bare ha de ut av kontoret med resept og sykemelding. Men hvis du har et reelt problem, så vil han følge deg opp og utføre inngrep på deg personlig.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Sukhminder Kaur Skrevet

Jeg slet med høyt kolestrol og vi har sammen slanket meg og fått kolestrolen ned til normalt nivå. Hun tar tid til deg som pasient og hjelper på en god måte. Hun kan jeg anbefale som fastlege.

Grundig og analyserende

Lege: Bård Magne Nordheim Kvam Skrevet

Har hatt denne legen som fastlege de siste to årene. Har inntrykk av at han tar meg alvorlig, og han undersøker alltid grundig hvis det er noe han er usikker på. Han er flink til å henvise videre. Han prater lavt og utydelig, så man må dessverre spørre flere ganger hva han mener. I tillegg har han lang ventetid, både på å få time, men også på å komme inn til timen. Å sitte en time i venterommet har vært tilfelle de fleste gangene jeg har vært der.

Elendig på alle punkt

Lege: Bård Magne Nordheim Kvam Skrevet

Uryddig person
Lover - men holder ikke løftet sitt (skulle få prøvesvar i posten)
Sitter timer på venterommet ut over timeavtalen
Må komme på ny legetime for hver henvisning
Bagatelliserer
Skriver ut resepter likt og ulikt uten kommentar
Må være ganske bra for å tåle dette i lengden men blir på den andre siden aldri frisk ved dette