Jessheimlegene DA

Skogveien 2 2053 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved Jessheimlegene DA

Anbefales ikke....

Lege: Thuc Kim Than Skrevet

Ble tildelt denne legen da min fastlege ikke var tilstede. Han var helt uinteressert i mine plager men kom med gode råd om noe som var irrelevant vedr legebesøket. Skriver lett ut resepter, men henviser sjelden videre desverre.

Katastrofe

Lege: Bård Magne Nordheim Kvam Skrevet

Legen er en tragedie for familien. Han viser ingen interesse til å ivareta en god helse og utesteder kun medisiner. Han viser ingen form for initiativ til å undersøke problemmer eller til å sette av tid til proaktivt og forebyggende helse initiativer.

Lege på sin høye hest

Lege: Bård Magne Nordheim Kvam Skrevet

Det er fælt å grue seg når man skal til fastlegen sin, men dette har vært tilfelle for meg altfor mange ganger. Han hører overhodet ikke på meg når jeg stiller spørsmål ved konklusjonene hans. Pasienten kjenner tydeligvis ikke sin egen kropp best eller har konstruktive tanker om egen helbred.
I tillegg er ventetiden uholdbar, minst 45 minutter forsinket hver gang.

Usympatisk inntrykk

Lege: Sukhminder Kaur Skrevet

Ga et usympatisk inntrykk, og virket å mistro meg. Skiftet etter en gang, og jeg er virkelig ikke kresen på leger men denne dama ga meg ingen gode følelser!!

En lege som gir opp

Lege: Sukhminder Kaur Skrevet

Er trist å komme til en lege som ikke vet hva hun skal gjøre med deg når infeksjonsprøvene i kroppen blir høyere og høyere. Man må selv komme med forslag og krav om videre sjekker for å finne sitt eget helse problem. Hun sier selv at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med deg. Hvem kan jeg sende deg spør legen..
Hun glemmer ofte å gjøre det hun sier så man må purre på henne. Man må alltid vente minimum 60 min for å komme inn til henne. Hun avbryter timen og lager lange forsinkelser for tiden siden hun er gravid som er hyggelig for henne, men lager desverre bare mer kaos på kontoret. Kan ikke anbefale henne som en fastlege.
Bortsett fra det å være lege så er hun en hyggelig person, men viser at hun helst vil ha deg fortest mulig ut av kontoret så neste person som venter får komme inn