Sentrum legekontor

Holtanløkka 1 3188 Horten

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum legekontor

Trenger å øve på pasienthåndtering!

Lege: Shuja Ur Rehman Skrevet

Veldig fokus på medisiner og prøvesvar og evner ikke å lytte til, møte, eller respektere pasientens oppfatninger. Særlig i møte med mennesker som har levd en stund burde en fastlege forstå at pasienten kjenner sin egen kropp og vet når noe er galt. I stedet er han ufin og kjefter mer enn å kommunisere.
Har stått på venteliste for å få en annen lege lenge, men måtte ha smertestillende og de måtte jeg krangle meg til. Anbefales ikke!

Enveiskommunikasjon

Lege: Shuja Ur Rehman Skrevet

Jeg har bare 1 erfaring med denne legen, men jeg følte at kommunikasjonen var veldig dårlig. Det var ingen språkproblemer, men kan kvernet rakt fremover på det han hadde tenkt å si, uten å lytte til pasienten.

Flink lege

Lege: Kari Wessel Larsen Skrevet

Hun er morsom og hører på pasienten etter min opplevelse. dyktig med god kunnskap. ulempen er at hun er ofte forsinket

Fantastisk og kunnskapsrik lege

Lege: Shuja Ur Rehman Skrevet

beste lege jeg har hatt noen sinne. Han henviser deg raskt til spesialister om nødvendig, og de er alltid de beste på feltet! Han følger deg tett opp, ingen ventetid når du har time etc. Kan ikke få fullrost denne legen:) Hele familien har han nå som fastlege og det betyr mye at han også følger opp gamle mennesker i sluttfasen av livet på en så verdig og profesjonell måte. Jeg føler meg så heldig og trygg både på vegne av mine gamle foreldre og meg selv:) Stor rose til legen vår!

Uintressert

Lege: Jan Ola Johnny Christer Eriksson Skrevet

Oppleves som uitressert. Sier ikke hva han tror eller mener. Forteller heller ikke nødvendigvis hva han skriver ut av medisiner. Og da heller ingenting om medikamentet. Kan ikke få medisinlister eller oversikt på hvilke medikamenter en bruker og derfor heller ikke en gjennomgang. Sjekker ingenting om ikke du selv spør om du kan få feks blodtrykksmåling, urinsjekk osv. Virker som han ikke har lyst til å kommunisere Kan ikke komme på noe som er bra, dessverre.