Sentrum legekontor

Holtanløkka 1 3188 Horten

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum legekontor

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Kari Wessel Larsen Skrevet

Beste legen jeg har hatt! Veldig lei meg for at hun har sluttet som fastlege! Følte meg godt ivaretatt, og trygg på at hvis hun sykmeldte meg, da trengte jeg det virkelig. Også sønnen min fikk veldig god behandling hos henne. Hun holdt seg godt faglig oppdatert, var ikke redd for å henvise videre og fulgte opp meg som pasient.
Hun var riktig nok litt opp og ned i humør. Men der jeg kommer fra i landet, er man veldig rett på sak. Så det tålte jeg godt. I henne har Horten mistet en svært god fastlege!

En lege som ser deg.

Lege: Kari Wessel Larsen Skrevet

Doktor Kari er en lege som tar seg tid til å lytte. Hun «ser» pasienten og tar folk på alvor. Hun har humor og varme, er flink til å forklare og til å berolige. Hun er den beste fastlegen jeg har hatt.

Trenger å øve på pasienthåndtering!

Lege: Shuja Ur Rehman Skrevet

Veldig fokus på medisiner og prøvesvar og evner ikke å lytte til, møte, eller respektere pasientens oppfatninger. Særlig i møte med mennesker som har levd en stund burde en fastlege forstå at pasienten kjenner sin egen kropp og vet når noe er galt. I stedet er han ufin og kjefter mer enn å kommunisere.
Har stått på venteliste for å få en annen lege lenge, men måtte ha smertestillende og de måtte jeg krangle meg til. Anbefales ikke!

Enveiskommunikasjon

Lege: Shuja Ur Rehman Skrevet

Jeg har bare 1 erfaring med denne legen, men jeg følte at kommunikasjonen var veldig dårlig. Det var ingen språkproblemer, men kan kvernet rakt fremover på det han hadde tenkt å si, uten å lytte til pasienten.

Flink lege

Lege: Kari Wessel Larsen Skrevet

Hun er morsom og hører på pasienten etter min opplevelse. dyktig med god kunnskap. ulempen er at hun er ofte forsinket