Sentrum Legekontor DA

Telefonnummer33 08 44 6033 08 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Holtanløkka 1 3188 Horten

Siste vurderinger av Sentrum Legekontor DA

Kan være nedlatende

Lege: Kari Wessel Larsen Skrevet

I starten var hun nedlatende og tok ikke meg på alvorlig. Jeg var bare altfor lat til å orke å finne meg en ny fastlege så jeg ble i 6 år. Det måtte en skade til, krenket meg og røntgen bilde som bevise skaden for at hun kunne ta meg på alvor etter det. Foretrekker helst vikaren hennes, men har flyttet så bytting av fastlege måtte til. Kort oppsummert: Gruet meg til legetime, måtte forberede meg mentalt for jeg visste aldri hva som møtte meg.

Tok meg på alvor, veldig flott lege!

Lege: Shuja Ur Rehman Skrevet

Tok meg veldig på alvor, tilbød adekvat behandling og oppfølgingstime om 2 uker.

Veldig tydelig og trygg, meget kompetent - absolutt min nye fastlege!

Forferdelig

Lege: Kari Wessel Larsen Skrevet

Verste legen jeg har vert borti i hele mitt liv.Utrolig uprofesjonell og eier ikke empati .Hun var også veldig uhøflig.Hadde null tillit til henne.Et kommunikasjonskurs hadde virkelig vert på sin plass.

Varierende

Lege: Shuja Ur Rehman Skrevet

Førsteinntrykk var greit, så gikk det nedover.

Jeg sitter igjen med inntrykket at det er greiere med brukne ben enn psykisk sykdom.
Så inntil jeg finner en ny fastlege går jeg til ham dersom jeg har kun rent fysiske plager.

Veldig fokusert på tid.10 min.

Lei og nedlatende

Lege: Kari Wessel Larsen Skrevet

Du dør ikke, er favorittuttrykket hennes.

Blir ikke tatt på alvor. Dette er ikke legen å gå til hvis man føler seg sårbar. Jeg har grått hver gang jeg har vært der.

Går ikke flere ganger.