Sentrum Legekontor DA

Telefonnummer33 08 44 6033 08 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Holtanløkka 1 3188 Horten

Siste vurderinger av Sentrum Legekontor DA

Ekstremt dyktig! Beste legen jeg har hatt

Lege: Shuja Ur Rehman Skrevet

Han er den beste legen jeg har hatt. Ekstremt flink, og lytter til deg. Han er ikke en slik lege som «ser det Ann», veldig flink til å ta ting seriøst. Anbefaler han på det sterkeste!
Legekontoret er også veldig høflige og flinke.

Ufin!!!!

Lege: Shuja Ur Rehman Skrevet

Betalte rett og slett for å få kjeft! Jeg var der og fikk kjekt for at han mente jeg ikke hadde oppgitt symptomer, disse symptomene sto i Journalen min.

Dette var rett å slett en så ubehagelig opplevelse at jeg byttet fastlege.

Kan være nedlatende

Lege: Kari Wessel Larsen Skrevet

I starten var hun nedlatende og tok ikke meg på alvorlig. Jeg var bare altfor lat til å orke å finne meg en ny fastlege så jeg ble i 6 år. Det måtte en skade til, krenket meg og røntgen bilde som bevise skaden for at hun kunne ta meg på alvor etter det. Foretrekker helst vikaren hennes, men har flyttet så bytting av fastlege måtte til. Kort oppsummert: Gruet meg til legetime, måtte forberede meg mentalt for jeg visste aldri hva som møtte meg.

Tok meg på alvor, veldig flott lege!

Lege: Shuja Ur Rehman Skrevet

Tok meg veldig på alvor, tilbød adekvat behandling og oppfølgingstime om 2 uker.

Veldig tydelig og trygg, meget kompetent - absolutt min nye fastlege!

Forferdelig

Lege: Kari Wessel Larsen Skrevet

Verste legen jeg har vert borti i hele mitt liv.Utrolig uprofesjonell og eier ikke empati .Hun var også veldig uhøflig.Hadde null tillit til henne.Et kommunikasjonskurs hadde virkelig vert på sin plass.