Sentrum Legekontor DA

Holtanløkka 1 3188 Horten

Siste vurderinger av Sentrum Legekontor DA

Helt grei lege for selvstendige og friske personer

Lege: Jan Ola Johnny Christer Eriksson Skrevet

Bra: Lytter, henviser videre og tar deg på alvor.

Ikke bra: Kommer med få tilbakemeldinger og overlater pratingen til deg mens han noterer.

Får ikke alltid vite hvilke resepter han skriver ut og lengde på sykmelding. Dette finner du ut på apoteket eller NAV.

Jeg byttet til en annen fastlege fordi jeg har behov for mer kommunikasjon og tilbakemelding.

Legen kan allikevel anbefales for de som er selvstendige og friske.

Kort ventetid på bestilling av timer, men til tider lang ventetid på legekontoret. Helsefagarbeiderne på legesenteret er veldig serviceinnstilte og omsorgsfulle.

Fantastisk lege!

Lege: Kari Wessel Larsen Skrevet

Hun har vært min fastlege siden 2002.
Jeg er så fornøyd at jeg har beholdt henne som fastlege også etter at jeg flyttet til Tønsberg for mange år siden!

En dyktig lege som jeg bare har gode erfaringer med. Hun har til og med ringt meg en fredagskveld for å gi meg info om prøvesvar. Alltid seriøs og god oppfølging og bra kommunikasjon.

Kunnskapsrik og dyktig

Lege: Kari Wessel Larsen Skrevet

Meget dyktig lege. Flink til å se helheten og tar deg seriøst. Gir deg klare svar og er flink til å henvise til videre undersøkelser.

Anbefales ikke

Lege: Jan Ola Johnny Christer Eriksson Skrevet

Legen er uinteressert, ganske fiendtlig innstilt og kan få deg til å føle deg både brysom og uærlig når du forteller om dine plager. Gjør som regel det du ber om, men du må ta totalt ansvar for egen helse her, for legen går inn med innstillingen om at det "ikke egentlig feiler deg noe" og at det ikke er vits i å sjekke mer inngående. Legen snakker svært lite og noterer mest på skjermen.

Passet ikke for meg

Lege: Shuja Ur Rehman Skrevet

Denne legen passer sikkert godt for noen, og ikke så godt for andre. Slik er det stort sett. Følte meg ikke sett og hørt. Når man er voksen vet man stort sett hva som feiler en. Fikk feil diagnose, og hadde selv rett. Han er meget grundig faglig sett, men gjetter seg til diagnoser ved å se/føle deg, og tro at han har sosial intelligens høy nok til å forstå deg/hva det feiler det. Noe han ikke har. Høy scoring på faglig nivå/kunnskap. Lav scoring på sosial intelligens.