Sentrum Legekontor DA

Holtanløkka 1 3188 Horten

Siste vurderinger av Sentrum Legekontor DA

Passet ikke for meg

Lege: Shuja Ur Rehman Skrevet

Denne legen passer sikkert godt for noen, og ikke så godt for andre. Slik er det stort sett. Følte meg ikke sett og hørt. Når man er voksen vet man stort sett hva som feiler en. Fikk feil diagnose, og hadde selv rett. Han er meget grundig faglig sett, men gjetter seg til diagnoser ved å se/føle deg, og tro at han har sosial intelligens høy nok til å forstå deg/hva det feiler det. Noe han ikke har. Høy scoring på faglig nivå/kunnskap. Lav scoring på sosial intelligens.

Treig, og bryr seg veldig lite

Lege: Jan Ola Johnny Christer Eriksson Skrevet

Ventet 45 minutter lengere enn avtalt tid, og da jeg kom inn var jeg der i 5 min, og følte ikke jeg fikk noe som helst hjelp.
Betalte 250 kr for de 5 min

Ekstremt dyktig! Beste legen jeg har hatt

Lege: Shuja Ur Rehman Skrevet

Han er den beste legen jeg har hatt. Ekstremt flink, og lytter til deg. Han er ikke en slik lege som «ser det Ann», veldig flink til å ta ting seriøst. Anbefaler han på det sterkeste!
Legekontoret er også veldig høflige og flinke.

Ufin!!!!

Lege: Shuja Ur Rehman Skrevet

Betalte rett og slett for å få kjeft! Jeg var der og fikk kjekt for at han mente jeg ikke hadde oppgitt symptomer, disse symptomene sto i Journalen min.

Dette var rett å slett en så ubehagelig opplevelse at jeg byttet fastlege.

Kan være nedlatende

Lege: Kari Wessel Larsen Skrevet

I starten var hun nedlatende og tok ikke meg på alvorlig. Jeg var bare altfor lat til å orke å finne meg en ny fastlege så jeg ble i 6 år. Det måtte en skade til, krenket meg og røntgen bilde som bevise skaden for at hun kunne ta meg på alvor etter det. Foretrekker helst vikaren hennes, men har flyttet så bytting av fastlege måtte til. Kort oppsummert: Gruet meg til legetime, måtte forberede meg mentalt for jeg visste aldri hva som møtte meg.