Sentrum Legekontor DA

Holtanløkka 1 3188 Horten

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legekontor DA

Ok

Lege: Jan Ola Johnny Christer Eriksson Skrevet

Dette er en grei lege å ha hvis du vet hva du trenger eller aldri er syk. Han er flink til å sende deg videre hvis du ber om det, men følger ikke opp eller utreder noe videre utenfor en "standardpakke". Snakker lite, kan virke kald og uengasjert. Skriver mest på pc. Forklarer ikke hva han tenker eller har planer om å gjøre, du må spørre og grave. Men som sagt, han hører som regel på hva du selv vil. Tar seg grei tid til deg, så det er bra.

Nedlatende

Lege: Kari Wessel Larsen Skrevet

Hadde denne fastlegen i mange år i barndommen/tidlig voksenalder. Hun er nedlatende, off-topic og dømmende. Virket aldri som hun hadde noe faglig å komme med annet enn å gi deg en dømmende alvorsprat og snakke om ting som var helt irrelevant for det du kom for.

Helt grei lege for selvstendige og friske personer

Lege: Jan Ola Johnny Christer Eriksson Skrevet

Bra: Lytter, henviser videre og tar deg på alvor.

Ikke bra: Kommer med få tilbakemeldinger og overlater pratingen til deg mens han noterer.

Får ikke alltid vite hvilke resepter han skriver ut og lengde på sykmelding. Dette finner du ut på apoteket eller NAV.

Jeg byttet til en annen fastlege fordi jeg har behov for mer kommunikasjon og tilbakemelding.

Legen kan allikevel anbefales for de som er selvstendige og friske.

Kort ventetid på bestilling av timer, men til tider lang ventetid på legekontoret. Helsefagarbeiderne på legesenteret er veldig serviceinnstilte og omsorgsfulle.

Fantastisk lege!

Lege: Kari Wessel Larsen Skrevet

Hun har vært min fastlege siden 2002.
Jeg er så fornøyd at jeg har beholdt henne som fastlege også etter at jeg flyttet til Tønsberg for mange år siden!

En dyktig lege som jeg bare har gode erfaringer med. Hun har til og med ringt meg en fredagskveld for å gi meg info om prøvesvar. Alltid seriøs og god oppfølging og bra kommunikasjon.

Kunnskapsrik og dyktig

Lege: Kari Wessel Larsen Skrevet

Meget dyktig lege. Flink til å se helheten og tar deg seriøst. Gir deg klare svar og er flink til å henvise til videre undersøkelser.