Sentrum legekontor

Holtanløkka 1 3188 Horten

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum legekontor

upersonlig og fjern

Lege: Jan Ola Johnny Christer Eriksson Skrevet

Ser aldri på pasienten. Engasjerer seg ikke. Muligens en bra lege hvis du har vondt i foten, men ikke for kommuniksajon og slett ikke for psykisk helse. anbefales IKKE.

Kunnskapsrik men arrogant

Lege: Kari Wessel Larsen Skrevet

Hun har mye kunnskap om medisin, men ikke så mye kunnskap om psykologi, empati eller lytting. Jeg var veldig fornøyd første gang jeg var der pga hvor grundig hun undersøkte meg da det trengtes (det er hun god på), men da jeg senere var inne i forbindelse med et område jeg var mer sårbar rundt så ble jeg helt sjokkert over hvordan jeg ble tatt imot. Dette ble bare verre og verre for hver gang jeg var innom. Anbefaler hun ikke.

Ok

Lege: Jan Ola Johnny Christer Eriksson Skrevet

Dette er en grei lege å ha hvis du vet hva du trenger eller aldri er syk. Han er flink til å sende deg videre hvis du ber om det, men følger ikke opp eller utreder noe videre utenfor en "standardpakke". Snakker lite, kan virke kald og uengasjert. Skriver mest på pc. Forklarer ikke hva han tenker eller har planer om å gjøre, du må spørre og grave. Men som sagt, han hører som regel på hva du selv vil. Tar seg grei tid til deg, så det er bra.

Helt grei lege for selvstendige og friske personer

Lege: Jan Ola Johnny Christer Eriksson Skrevet

Bra: Lytter, henviser videre og tar deg på alvor.

Ikke bra: Kommer med få tilbakemeldinger og overlater pratingen til deg mens han noterer.

Får ikke alltid vite hvilke resepter han skriver ut og lengde på sykmelding. Dette finner du ut på apoteket eller NAV.

Jeg byttet til en annen fastlege fordi jeg har behov for mer kommunikasjon og tilbakemelding.

Legen kan allikevel anbefales for de som er selvstendige og friske.

Kort ventetid på bestilling av timer, men til tider lang ventetid på legekontoret. Helsefagarbeiderne på legesenteret er veldig serviceinnstilte og omsorgsfulle.

Fantastisk lege!

Lege: Kari Wessel Larsen Skrevet

Hun har vært min fastlege siden 2002.
Jeg er så fornøyd at jeg har beholdt henne som fastlege også etter at jeg flyttet til Tønsberg for mange år siden!

En dyktig lege som jeg bare har gode erfaringer med. Hun har til og med ringt meg en fredagskveld for å gi meg info om prøvesvar. Alltid seriøs og god oppfølging og bra kommunikasjon.