Nevrolog Duraj A/S

Falkenborgvegen 9 7044 Trondheim

Siste vurderinger av Nevrolog Duraj A/S

Hold dere unna

Lege: Dusan Duraj Skrevet

Elendig plass med ugunstige åpningstider som gjør at men ikke får ringt å avbestilt time.
Duraj kommer med slibrige kommentarer når man er der å får deg til å føle deg elendig.

Dårlig

Lege: Dusan Duraj Skrevet

Ringer å ringer men ingen tar telefonen i åpningstiden.De svarer bare når det er stengt med åpningstider fra 9 til 10 og fra 12 til 13.Kan ikke ha det sånn skal ringe en annen nevrolog.

Moraliserende

Lege: Dusan Duraj Skrevet

Duraj fikk meg ril å føle meg som verdens verste menneske. Han snakket om alt mulig annet enn det jeg opprinnelig var henvist for - i en time! Han viste VG+ artikler for å styrke argumentasjonen sin, sa at det er egoistisk å få barn etter man er fylt 35 år, at kvinner blir stygge når de bruker snus, at det ikke er bra å bruke medisin. Følte meg rakket ned på og engstelig etter å ha vært hos han.

Føler meg trygg på han.

Lege: Dusan Duraj Skrevet

Han gir ikke opp å tar meg alvorlig når jeg fortelle han hvordan jeg har det. Han tar ting alvorlig å strekker seg langt for å hjelpe, både med henvisning til sykehus etc. Beste nevrologen. 😊

Meget profesjonell, trygg og omsorgsfull

Lege: Dusan Duraj Skrevet

Dr. Dusan Duraj er meget dyktig og trygg i sitt fag. Jeg har gått hos han over flere år nå, og er svært fornøyd med behandlingen og oppfølgingen jeg får. Det viktigste av alt er at Dr.Duraj får meg til å føle meg sett, og har derfor gitt meg riktig behandling, som igjen har hjulpet meg å mestre hverdagen. Jeg har rett og slett fått livskvaliteten tilbake!