Toppen Helsesenter

Telefonnummer73 91 15 9073 91 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Falkenborgvegen 9 7044 Trondheim

Siste vurderinger av Toppen Helsesenter

Trygg og kunnskap rik.

Lege: Dusan Duraj Skrevet

Kjempe flink nevrolog som jeg har hatt i 20 år. Flink til å henvise videre vist han mener det trengs, starter ny behandling fort. Det skal ikke ventes å se hvordan det går som man kan oppleve mange steder. Vil virkelig hjelpe deg og bryr seg om hvordan du har det.

Helt ok

Lege: Dusan Duraj Skrevet

Sikkert flink, men framstår som arrogant og travel. Må få pasienten ut så fort som mulig for å være klar til neste pasient. Greit nok at det er flere pasienter, men når dette blir opplevelsen hver gang blir det feil.
Kunne ikke hjelpe meg - selv om han fremstår som kunnskapsrik.

Sikkert flink, men...

Lege: Dusan Duraj Skrevet

Møtte opp hos denne nevrologen pga. kronisk hodepine og migrene. Følte jeg ble godt hørt og jeg fikk endelig prøve nye medisiner, og det ble gjort vurderinger som andre leger aldri har nevnt noe om. Fremstod som svært kunnskapsrik og dyktig.

Snakket dårlig norsk, hadde litt vanskeligheter med å kommunisere. Følte meg noe presset til å kjøpe det svindyre hodepine-båndet han skrøt så fælt av.

Ellers hadde han humor og virket overraskende engasjert i å hjelpe meg med mine problemer. Dessverre kom vi ingen vei der, men jeg klandrer ikke ham for å ikke finne rett behandling. Han prøvde, og det er det som teller!