Allé Klinikken (Lege Artis AS)

O.H. Bangs vei 17 1323 Høvik

Siste vurderinger av Allé Klinikken (Lege Artis AS)

Svært kunnskapsrik

Lege: Kjartan Arctander Skrevet

En av Europas beste plastikkirurger. Bare google. Dessuten vennlig og medmenneskelig. Extremt fornøyd med Kjartan Arctander

Meget god lege

Lege: Geir Grimsmo Skrevet

Jeg er operert av Geir. Mine tette og betente bihuler gjennom mange år ble veldig bra. Geir er en fagmann av ypperste kvalitet i tillegg til også være en meget hyggelig mann. Geir har min største tillit.
Beste hilsen fra

Geir Grinsmo er best.

Lege: Geir Grimsmo Skrevet

Grimsmo har vært min lege i 15 år. Operert meg to ganger,blitt bra i bihulene. Ble i godt humør når man gikk ut fra kontoret hans. Vil ha han tilbake.

Flink og dyktig!

Lege: Geir Grimsmo Skrevet

Har kun hatt et par konsultasjoner her, men de har tilgjengjeld vært veldig bra. Han har gitt meg et realistisk bilde på hva jeg kan forvente meg ved evt behandling og utredning. Skulle tilbake for oppfølging, men fikk beskjed om at han ikke er tilgjengelig lenger. Noen som vet noe mer om dette?? Sekretæren som besvarte telefonen visste tilsynelatende lite. Håper at Dr Grimsmo snart er tilbake :)

Fantastisk Lege

Lege: Geir Grimsmo Skrevet

Dr. Grimsmo har operert med 3 ganger for plager med nesen, og mandlene. Alle operasjonene førte til stor bedring! Geir Grimsmo er svært besluttsom, vet hva han holder på, og gir pasienten trygghet! Den beste øre-nese-hals legen jeg har vært hos. Ønsker han det beste.