Allé Klinikken (Lege Artis AS)

Telefonnummer67 58 00 5067 58 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
O.H. Bangs vei 17 1323 Høvik

Siste vurderinger av Allé Klinikken (Lege Artis AS)

Geir Grinsmo er best.

Lege: Geir Grimsmo Skrevet

Grimsmo har vært min lege i 15 år. Operert meg to ganger,blitt bra i bihulene. Ble i godt humør når man gikk ut fra kontoret hans. Vil ha han tilbake.

Flink og dyktig!

Lege: Geir Grimsmo Skrevet

Har kun hatt et par konsultasjoner her, men de har tilgjengjeld vært veldig bra. Han har gitt meg et realistisk bilde på hva jeg kan forvente meg ved evt behandling og utredning. Skulle tilbake for oppfølging, men fikk beskjed om at han ikke er tilgjengelig lenger. Noen som vet noe mer om dette?? Sekretæren som besvarte telefonen visste tilsynelatende lite. Håper at Dr Grimsmo snart er tilbake :)

Fantastisk Lege

Lege: Geir Grimsmo Skrevet

Dr. Grimsmo har operert med 3 ganger for plager med nesen, og mandlene. Alle operasjonene førte til stor bedring! Geir Grimsmo er svært besluttsom, vet hva han holder på, og gir pasienten trygghet! Den beste øre-nese-hals legen jeg har vært hos. Ønsker han det beste.

Koselig og humoristisk

Lege: Geir Grimsmo Skrevet

Han gav meg positive inntrykk og ville alltid gjøre det beste for meg.
Der andre ØNH leger gjorde meg nedstemt, følte jeg meg alltid glad og optimistisk når jeg gikk ut fra hans kontor. Dels fordi han var så spøkefull og morsom. Savner han!

En av de beste legene vi har vært hos

Lege: Geir Grimsmo Skrevet

Dette er lege om tok seg tid til å skape tillit hos pasient, både barn og voksne. Har øre-dren opperert datteren vår, jebnlig kontroll som går som en lek, legen trenger kun noen min så er undersøkelsen gjort, dette siden han i starten tok den tiden barnet trengte for å få gjennomført øre-undersøkelse. Gitt råd / tips om hvordan forebygge nye betennelser osv. Synes det er veldig, veldig leit at Geir Grismo ikke er å få tak i lengre på Alle Klinikken. Vil ha legen tilbake