Oslo Nevroklinikk

Telefonnummer416 24 100416 24 1 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Drammensveien 126 0277 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Nevroklinikk

Hva er poenget med å gå til denne legen?

Lege: Geir Slapø Skrevet

Jeg opplevde som pasient å bli hentet 10-15 minutter for sent til hver time, der Slapø brukte den resterende tid av min time på å lese seg opp på min journal. Han virket svært lite intressert i å høre på hva jeg hadde å si og fremstod som nedlatende. Når jeg prøvde å få svar på viktige spørsmål vedr. min behandling kunne det gå uker før jeg fikk tilbakemelding. Så hvorfor skal en benytte denne legen?

Meget god nevrolog

Lege: Geir Slapø Skrevet

Faglig dyktig, lyttende, empatisk. Har stor tillitt til denne legen. Opptatt av at jeg skal fungere så godt som mulig i hverdagen. Stoler på at jeg kan justere medisinbruken selv, etter dagsform og belastning. Anbefales på det varmeste.

Dyktig, effektiv og vennlig lege!

Lege: Neshat Golparian Skrevet

Det var mitt første besøk hos dr.Golparian, men vender gjerne tilbake. Jeg følte meg i trygge hender og fikk tillit fra første stund.
Undersøkelsen gikk greit, og hun fortalte hele tiden hva hun gjorde. Etterpå redegjorde hun klart om funnet og min diagnose, og fortalte videre hva min fastlege skal gjøre. Kan absolutt anbefales :-)

Svært behagelig , lyttende og imøtekommende!

Lege: Geir Slapø Skrevet

Dette var et særdeles positivt besøk! Vi fikk 3 månder ventetid , men ble oppringt mye tidligere for en avbestilt time dagen etter!
Tidlig på formiddagen dar vi avgårde I solskinnet!

Far på 85 har kraftig redusert bevegelighet og mangler både balanse , kraft og har lite signaler til kroppsdeler .
Dette gjør han veldig sen.

Vi venter ikke lenge , å blir veldig gått mottatt !
Alle tre får være med inn til legen , uten problemer.
Veldig positivt.

legen er en god lytter og forstår problemet ganske tidlig , etter noen spesielle metoder med både autonome og motoriske bevegelser.

Dette var helt smertefritt , enkelt og behagelig besøk.
Alle tre fikk et psykisk løft , og et nytt håp om at det kunne bedres!

Tusen takk fra pasient og pårørende!

Veldig positiv opplevelse!

Lege: Neshat Golparian Skrevet

Undersøkelsen ble effektivt gjennomført, med god forklaring og tilbakemelding fra legen. Hun fikk meg til å føle meg avslappet og rolig, til tross for at undersøkelsen nok kan føles noe ubehagelig for enkelte. Kom inn til legen på oppsatt tid, noe som er litt uvandt for meg da jeg ofte må vente både én og to timer hos fastlegen min.