Kvelde Legekontor

Telefonnummer33 11 34 7033 11 34 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kveldevn 246 3282 Kvelde

Siste vurderinger av Kvelde Legekontor

Følte meg ikke ivaretatt

Lege: Ragnhild Eikaas Bøhm Skrevet

Jeg hadde en lang og omfattende historikk med meg i bagasjen, men følte meg ikke ivaretatt. Legen undersøkte meg ordentlig, men resten holdt ikke mål, dessverre. Hyggelig personale ellers.

En fantastisk lege

Lege: Ragnhild Eikaas Bøhm Skrevet

En hyggelig og vennlig lege som alltid er blid. Hun tar seg alltid tid til å lytte og respekterer mine opplevelser av egen sykdom. Hun er forståelsesfull og nærværende, og tar meg på alvor. Annbefales på det varmeste.

Trygg, hyggelig og flink lege

Lege: Tone Cecilie Grimstad Skrevet

Har gått til Grimstad siden jeg var liten. Blir alltid hørt og får hjelpen jeg trenger. Alltid hyggelig å dra til Kvelde Legekontor.

Super bra

Lege: Tone Cecilie Grimstad Skrevet

Har hatt Tone Cecilie Grimstad som min lege siden jeg var liten gutt. Super lege . Har aldri opplevd noe negativt . Hun er som en favoritt tante med utdanning som lege. Hun er topp . Må si at alle på Kvelde Lege Kontor er super hyggelige flinke mennesker .

Gjør en god jobb

Lege: Tone Cecilie Grimstad Skrevet

Tone C. Grimstad er pålitelig og seriøs. Hun gjør en god jobb. Men det er vanskelig å få noe hjelp til enkelte fagområder som er utenom det som er A4 kunnskap hos allmennpraktikere.