Gunnar P. Cramer

Telefonnummer24 11 64 0024 11 64 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bygdøy Allé 21 0262 Oslo

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Gunnar P. Cramer

Svært lite tillitvekkende

Lege: Gunnar P. Cramer Skrevet

Jeg gikk til Gunnar Cramer fordi jeg hadde kommet litt for tett på en psykopat og ikke visste opp og ned på meg selv etterpå. Hans første spørsmål var "hvordan var sex'en?". Deretter fortalte han meg at jeg skulle "helt ned" i stolen jeg satt i, og så skulle han bygge meg opp igjen etterpå. Det siste jeg trengte var enda en mann med høye tanker om seg selv og liten respekt for mine grenser, så det ble med den ene konsultasjonen.

Fratatt reseptblokken?

Lege: Gunnar P. Cramer Skrevet

Da jeg kom til denne noe bryske psykiateren fikk jeg beskjed om at han ikke befattet seg med medisiner. Det var da ikke noe mer å snakke om da dette er det jeg trenger i en psykiater, en som har kunnskap om medisiner i forhold til min diagnose.

Ubrukelig

Tøff og ærlig lege!

Lege: Gunnar P. Cramer Skrevet

Det begynner å bli noen år siden jeg var hos Gunnar, han har hjulpet meg ut av angst og hjulpet til med å få barnehageplass slik at jeg turte å begynne å jobbe igjen. Tenker helhetlig og på hele familien, takket være ham har vi klart å holde familien samlet selv om jeg til tider var alvorlig syk! Takk!