Familielegen AS

Dronningens gate 3 3211 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Familielegen AS

Den beste i Sandefjord

Lege: Øyvind Smidsrød Skrevet

Vi har byttet fastlege flere ganger og møt de fleste. Men Øyvind er den beste. Hører på pasienter, henviser videre om det er behov, er ærlig, prøver alltid å finne svar. Man kan se at han bryr seg.. stempler ikke alle med «syk i hodet», «sikkert stress», «ta en Paracet og drikk masse vann».. virkelig god lege. Flink med barn, tvinger ikke.. alltid blid og tar deg på alvor. Vi har brukt han i flere år tidligere, men måtte bytte pga service i skranken, turte ikke til slutt å ringe da spesielt en dame der var så frekk.. når jeg fikk vite hun ikke jobber der lenger, har vi byttet tilbake til Øyvind!

ikke helt fornøyd

Lege: Mahtab Ghanei Skrevet

Føler hun ikke tar deg helt på alvor. føler du er til bry når du kommer dit. anbefaler ikke henne.
Men veldig fint legekontor og de som sitter i skranken er veldig hyggelig og imøtekommende

Denne fastlegen kan jeg anbefale på det sterkeste.

Lege: Øyvind Smidsrød Skrevet

Når du kommer inn. Så god energi i rommet.

Omsorg for sine pasienter.

Lang venteliste hos
Øyvind 😪

Beste legen jeg har hatt

Lege: Mahtab Ghanei Skrevet

Oppleves som trygg og kunnskapsrik, og er en varm og hyggelig person. Hun tar mine utfordringer på alvor og sørger for grundige undersøkelser. Dette er den beste legen jeg har hatt noen gang.

Meget kundevennlig og trygg lege

Lege: Øyvind Smidsrød Skrevet

Øyvind smitsrød har vært vår familielege siden han begynte sin legepraksis. Vi er meget fornøyde med hans behandling.Ps.Vi har ingen forståelse av alle klager som skrakepersonalet har fått.Vi har vært pasient er ved dette legekontor siden den var i jarnbaneallen og har vært meget fornøyd behandlingen vi har fått.mvh fornøyde pasienter.