Familielegen AS

Dronningens gate 3 3211 Sandefjord

Siste vurderinger av Familielegen AS

Dårlig forståelse for meg som pasient

Lege: Mahtab Ghanei Skrevet

Jeg har vært hos henne fler ganger siden hun kom til legekontoret, men føler at hun ikke forstår det jeg har av problematikker. Det er svært vanskelig å snakke med henne om psykiske plager og i dag virket det som om hun ikke kunne få meg fort nok ut.
Skifter fastlege i dag.

Veldig tillitsvekkende

Lege: Mahtab Ghanei Skrevet

Følte jeg ble tatt godt i mot og Mahtab skjønte min problemstilling og sendte meg rett til videre undersøkelse (MR).
Alt i alt en behagelig og grundig undersøkelse.

Lite kunnskap om lokale forhold

Lege: Mahtab Ghanei Skrevet

Hun har vært ansatt ved Familielegen siden sept 2018 og burde derfor hatt mer kunnskap om hjelp hos psykolog og psykiater i Sandefjord. Påstod at dette ikke fantes i Sandefjord. Forstod ikke mine ønsker og behov og skulle absolutt gi meg piller. Opplevde besøket som fullstendig bortkastet. Litt språkproblemer. Leste ikke min epikrise fra min tidligere fastlege.

Veldig koselig legesenter men lite kommunikativ lege

Lege: Mahtab Ghanei Skrevet

Har vært fornøyd med servicen og personale i mange år. Veldig imøtekommende, hyggelig og lett å prate med.
Legen ble tildelt og var derimot lite kommunikativ. Svarte dårlig på spørsmål. Vanskelig å vite hvor mye hun forsto av spørsmålene og jeg følte jeg ikke fikk den hjelpen jeg trengte for å forstå egen sykdom. Derfor ble legen byttet etter 2 besøk.

Dyktig, ydmyk lege

Lege: Øyvind Smidsrød Skrevet

God lege, katastrofe av en skranke. Spesielt den eldste damen virker til å ha tatt på seg rollen som frontmur og er direkte ufin, overser deg når du venter ved skranken osv.