Familielegen AS

Dronningens gate 3 3211 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Familielegen AS

Meget kundevennlig og trygg lege

Lege: Øyvind Smidsrød Skrevet

Øyvind smitsrød har vært vår familielege siden han begynte sin legepraksis. Vi er meget fornøyde med hans behandling.Ps.Vi har ingen forståelse av alle klager som skrakepersonalet har fått.Vi har vært pasient er ved dette legekontor siden den var i jarnbaneallen og har vært meget fornøyd behandlingen vi har fått.mvh fornøyde pasienter.

Dårlig å lite imøtekommende

Lege: Mahtab Ghanei Skrevet

Følte det var som å snakke med en vegg, når jeg fortalte om mine angstproblemer å hva som ga meg disse problemene ble jeg fortalt at tingene jeg slet med ikke hadde noe med angst å gjøre, følte rettåslett at jeg ikke ble trodd på, jeg er iferd med å bytte, anbefaller å styre unna denne fastlegen.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Mahtab Ghanei Skrevet

Totalinntrykket mitt er veldig positivt. Jeg er meget fornøyd, grunnet hun var flink på å lytte til meg. Som førte til riktig behandling og god hjelp.

Dårlig forståelse for meg som pasient

Lege: Mahtab Ghanei Skrevet

Jeg har vært hos henne fler ganger siden hun kom til legekontoret, men føler at hun ikke forstår det jeg har av problematikker. Det er svært vanskelig å snakke med henne om psykiske plager og i dag virket det som om hun ikke kunne få meg fort nok ut.
Skifter fastlege i dag.

Veldig tillitsvekkende

Lege: Mahtab Ghanei Skrevet

Følte jeg ble tatt godt i mot og Mahtab skjønte min problemstilling og sendte meg rett til videre undersøkelse (MR).
Alt i alt en behagelig og grundig undersøkelse.