Familielegen AS

Telefonnummer33 48 57 9033 48 57 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningens gate 3 3211 Sandefjord

Siste vurderinger av Familielegen AS

Beste legen

Lege: Stefan Martens Skrevet

Han er en lege som tar seg tid med pasientene. Tar deg på alvor. Tålmodig og kunnskapsrik. Anbefales 100%

Den beste legen!

Lege: Stefan Martens Skrevet

Jeg har hatt seks fastleger i Vestfold og Dr. Martens har vært redningen min.

Mer fantastisk, hyggelig, oppegående og forståelsesfull lege skal man leite lenge etter.

Dyktig, ydmyk lege

Lege: Øyvind Smidsrød Skrevet

God lege, katastrofe av en skranke. Spesielt den eldste damen virker til å ha tatt på seg rollen som frontmur og er direkte ufin, overser deg når du venter ved skranken osv.

Super!

Lege: Øyvind Smidsrød Skrevet

Øyvind er en lege som hører på deg. Jeg føler meg alltid sett, forstått og respektert. Jeg føler meg også 100% trygg på di råd og henvisninger han gir meg!
Flink med barn! Aldri vært så fornøyd med en lege som nå!

Topp lege, men utrivelig personale

Lege: Øyvind Smidsrød Skrevet

Meget fornøyd med Øyvind Smidsrød, men slutter meg til det andre kommenterer: servicegraden i skranken er elendig. Spesielt en av legesekretærene oppfører seg svært arrogant og lite imøtekommende. Opplevde ved et tilfelle at hun motsa informasjonen jeg hadde fått av legen og nærmest irettesatte meg. Hun fungerer sikkert som et effektivt filter for å unngå å hefte legen med altfor mange dumme spørsmål og mas, men jeg tror dette legesenteret hadde vært veldig mye mer populært hvis denne spesielle damen hadde vært ute av bildet.